Reklāmguvumu piltuve

Kas ir reklāmguvumu piltuve?

Reklāmguvumu piltuves ir ceļš, ko klienti veic tiešsaistē. No produkta vai pakalpojuma meklēšanas līdz pirkuma veikšanai. Tas uzņēmumiem sniedz pārskatu attiecībā uz lietotāju pieredzi. Sākotnēji reklāmguvumu piltuve bija termins, ko izmantoja e-komercijas uzņēmumiem, bet mūsdienās tas var aprakstīt jebkuru uzņēmumu.

Ir svarīgi sekot klienta ceļam, jo tas palīdz izprast, kas, iespējams, klientam pietrūkst.
Uzņēmumi izmanto arī tādu mārketinga piltuves vizualizāciju, kurā galvenā uzmanība tiek pievērsta plašam auditorijas lokam un tiek mēģināts virzīt to uz reklāmguvuma ceļu.

Kas ir piltuves reklāmguvumu līmenis?

Visiem veiksmīgajiem uzņēmumiem ir augsts piltuves reklāmguvumu līmenis. Viņi var precīzi sekot saviem klientiem un izmantot datus, lai pieņemtu pārdomātus lēmumus. Pārdošanas piltuvi var uzlabot dažādos veidos, bet mērķis ir atrast visrentablāko no tiem.

Jums ir jāatrod veidi, kā apmeklētājus pēc iespējas ātrāk pārvērst par interesentiem un interesentus, savukārt, par klientiem. Citiem vārdiem sakot, jūsu reklāmguvumu līmenim ir jābūt augstam. Ko tas nozīmē? Reklāmguvumu līmenis ir to interesentu skaits, kas ir pārvērtušies par klientiem.

Visvienkāršākā reklāmguvumu piltuves metrika tiek aprēķināta, dalot pārdošanas gadījumu skaitu ar visu piltuves interesentu skaitu un reizinot to ar 100.

Reklāmguvumi:

Interesenti X 100 = piltuves reklāmguvumu līmenis %

Kas ir piltuves reklāmguvumu līmenis? - App - Uploads - 2022 - 01 - Succesfull Conversion 1.jpg

Piltuves reklāmguvumu līmeņa uzlabošana

Reklāmguvumu piltuves optimizācija ir saistīta ar reklāmguvumu līmeņa uzlabošanu. Tā ir galvenā metrika, kas nosaka, cik labs ir jūsu klientu ceļš un piltuve. Tieši tāpēc mārketinga un pārdošanas komandas cītīgi strādā pie reklāmguvumu līmeņa uzlabošanas.
Ir vairāki veidi, kā to izdarīt, un piltuves var nedaudz atšķirties. Konkrēta pieeja nedarbojas mūžīgi. Tomēr ir dažas vispārīgas darbības, ko var izmantot ikkatra reklāmguvumu piltuve:

  • Dabīgās datplūsmas palielināšana (SEO)
  • Sociālā pierādījuma izmantošana lai piesaistītu klientus
  • Dažādu testu veikšana
  • Darbs pie aicinājumiem uz rīcību un formām
  • Iepazīstiet savu mērķauditoriju
  • Mārketinga izpētes veikšana
  • Steidzamības sajūtas radīšana
Piltuves reklāmguvumu līmeņa uzlabošana - App - Uploads - 2022 - 01 - Ogranic Search Acquisition Behavior Conversions Graph.png

Mārketinga piltuves stadijas

Pirms pirkuma veikšanas, atbilstošā datplūsma dodas caur vairākiem piltuves posmiem. Jums ir jāizprot tie visi, lai iestatītu labākos paņēmienus, lai palīdzētu cilvēkiem pārvietoties piltuvē.

Atpazīstamības stadija

Klienti nonāk piltuves pirmajā posmā, izmantojot mārketingu. Tas ir tad, kad mārketinga speciālisti sāk apkopot informāciju par potenciālajiem klientiem un piesaistīt interesentus.

Intereses stadija

Šajā posmā jūsu interesenti sāk uzzināt par jūsu pakalpojumiem, produktiem un zīmolu. Tas ir visideālākais posms, lai izveidotu lieliskas attiecības ar interesentiem.

Apsvēršanas stadija

Apsvēršanas stadija ir tad, kad jūsu interesenti pārvēršas par atbilstošiem potenciālajiem pircējiem. Jūsu mārketinga komandas sāk tos apkalpot, lai gūtu reklāmguvumus.

Nodoma stadija

Klienti nonāk šajā stadijā, tiklīdz viņi ir veikuši kādu -darbību, kas parāda, ka viņi interesējas par konkrētiem produktiem vai pakalpojumiem.

Izvērtēšanas stadija

Izvērtēšana ir brīdis, kad klienti pieņem galīgo lēmumu par to, vai iegādāties produktu. Šajā posmā mārketinga un pārdošanas grupām ir smagi jāstrādā, lai pārliecinātu tos izšķirties par pirkumu.

Iegādes stadija

Beigu stadija ir brīdis, kad klients ir veicis pirkumu.

Reklāmguvumu piltuves analīze

Reklāmguvumu piltuves analīze var palīdzēt saprast, kur jāveic uzlabojumi. Tas var palīdzēt uzzināt potenciālo klientu procentuālo daudzumu, pārvietojoties no viena piltuves soļa uz citu, lai varētu atpazīt tās fāzes, kas darbojas slikti, un uzlabot reklāmgūšanas procesu.

Analizējiet sākot no augstākā līmeņa

Analizē visas četras būtiskākos procesa posmus, tostarp:

  1. galveno lapu
  2. produkta lapu
  3. grozu
  4. iegādi

Analizējiet, kuriem posmiem nepieciešami vislielākie uzlabojumi, lai labāk apkalpotu klientus.

Analīzes pārskata funkcija klientu apkalpošanas programmatūrā — LiveAgent

Iedziļinieties problēmas specifikā

Tiklīdz esat noskaidrojis, kurš posms visvairāk bremzē jūsu klientu ceļu, ir pienācis laiks to izanalizēt sīkāk un noteikt cēloni. Piemēram, ja cilvēki pamet grozu, tas var nozīmēt, ka jūsu pasūtījuma noformēšanas process ir pārāk sarežģīts.

Vai varbūt jums nav pieejams vēlamais apmaksas veids. Ja vēlaties strādāt pie klientu noturēšanas, uzlabojiet pirkšanas stadiju un pārlieciniet klientus atgriezties.

Kā izveidot reklāmguvumu piltuvi

Lai izveidotu jaudīgu reklāmguvumu piltuvi, ir nepieciešams laiks un pūles. Jums nepieciešama stratēģiska pieeja, katrā posmā ņemot vērā savu biznesa modeli un biznesa mērķi. Vienmēr paturiet prātā, ka pozitīva klientu pieredze ir panākumu atslēga.

  1. izveidojiet nevainojamu iepirkšanas procesu
  2. izveidojiet galveno lapu
  3. piedāvājiet vērtīgu pakalpojumu vai produktu
  4. pielāgojiet reklāmguvumu mērķus
  5. izmantojiet saturu, lai radītu datplūsmu
  6. analizējiet “noplūdes” jūsu piltuvē
  7. veiciet reklāmguvumu līmeņa optimizāciju
  8. pievienojiet papildu piedāvājumus
  9. apsveriet iespēju veidot vairākas piltuves

Looking for the right tool for you?

LiveAgent offers plenty of useful features which can help you improve you conversions. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kas ir reklāmguvumu piltuve?

Tā ir pircēja ceļa vizuālais atainojums. Klientiem pietuvojoties pirkumam, to piltuvē paliek aizvien mazāk.

Kas ir piltuves reklāmguvumu līmenis?

Piltuves reklāmguvumu līmenis ir viens no vienkāršākajiem pārdošanas piltuves rādītājiem. Tas parāda to potenciālo klientu procentuālo attiecību, kuri noteiktā periodā ir veikuši reklāmguvumu. Daliet reklāmguvumu skaitu ar potenciālo klientu skaitu un reiziniet ar 100, lai iegūtu piltuves reklāmguvumu līmeni.

Kā lai es paaugstinu savas piltuves reklāmguvumu līmeni?

Ir daudz metožu, ko mārketinga speciālisti iesaka, lai uzlabotu pārdošanas piltuves reklāmguvumu līmeni. Piemēram, uz datiem balstītu piltuvju izveidi, personalizētu mārketinga kampaņu veikšanu, steidzamības sajūtas radīšanu, sociālā pierādījuma izmantošanu un daudz ko citu.

Kādas ir mārketinga piltuves stadijas?

Mārketinga piltuves stadijas ir: atpazīstamība, interese, apsvēršana, nodoms, izvērtējums, pirkums.

Kā jūs analizējat reklāmguvumu piltuvi?

Reklāmguvumu piltuves analīze ir ietilpīgs process, kas ietver galveno veiktspējas indikatoru uzraudzību, lietotāju rīcības analīzi, uzmanības kartēšanas izmantošanu, aptauju veikšanu, testu veikšanu, piltuves darbības šauro vietu noteikšanu, piltuves salīdzināšanas dziļāku analīzi un tā tālāk.

Kā izveidot piltuvi?

Izveidojiet neapgrūtinātu pirkšanas procesu, izveidojiet galveno lapu, piedāvājiet savus pakalpojumus vai produktus, pielāgojiet reklāmguvumu mērķus, ģenerējiet datplūsmu, izmantojot saturu, analizējiet, kur tieši piltuvē jūs zaudējat potenciālos pircējus, optimizējiet reklāmguvumu līmeni, pievienojiet papildu piedāvājumus, apsveriet iespēju izveidot vairākus piltuves.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju