Kas ir programmatūras aģents?
Aģenti, aģentu arhitektūras ir mākslīgas vienības, piemēram, roboti, kas ir programmējami, jo tos var izmantot simulācijai, modelēšanai un citiem regulēšanas mehānismiem. Izveidotais aģents vai ķermenis var būt autonoms aģents, un to var ievietot vidē, liekot būtnei uzvesties atbilstoši vides uzvedībai. Ķermenis un vide var būt datorsimulācijas rezultāts, bet tas var būt arī spēcīgs robots, kuru kontrolē tīkls.
Šīs metodes būtiska iezīme ir tā, ka aģents ne tikai apstrādā ievades signālus, bet arī – kā jau ķermenis – var ietekmēt apkārtējo vidi, un pastāvīgi nosaka savas darbības rezultātu, izmantojot sensorus, kas ietekmēs citu uzvedību. Tāpēc var realizēt nepārtrauktu atgriezenisko saiti, līdzīgi kā dzīvās sistēmās. Tādējādi aģenti ir tehniski intelektuāli sasniegumi, kas imitē dzīvības parādības.
Frequently asked questions
Kas ir programmatūras aģents?
Programmatūras aģents ir datorprogramma, kas darbojas lietotāja vai citas programmas vārdā. To var izmantot simulācijai vai regulēšanas mehānismiem.
Kā var izmantot programmatūras aģentu, lai nodrošinātu labāku klientu atbalstu?
Programmatūras aģentu var izmantot simulācijai, modelēšanai un citiem regulēšanas mehānismiem. Izveidotais aģents var kļūt par autonomu aģentu, pateicoties kuram mēs varam pastāvīgi pārbaudīt savas darbības un to efektivitāti, kas veicinās klientu apkalpošanas attīstību.
Vai programmā LiveAgent var izmantot programmatūras aģentus?
Programmatūrā LiveAgent varat izmantot programmatūras aģentus. Šī ir ārkārtīgi svarīga funkcija, kas reāli ietekmē klientu apkalpošanas līmeni.
Expert note
Programmatūras aģents ir datorprogramma, kas darbojas citu programmējamo sistēmu vārdā, un var tikt izmantots simulācijai, modelēšanai un citiem regulēšanas mehānismiem.

Palīdzības dienests ir lielisks instruments, kas ļauj organizēt komunikāciju ar klientiem un nodrošināt labāko pieredzi. Lai izvēlētos piemērotu palīdzības dienestu, svarīgi ir pierakstīt savas prasības, izpētīt vairākas sistēmas un pieprasīt demonstrāciju. Ir arī iespēja lūgt atlaidi par pakalpojumu, kas piedāvāts, un veikt izvēli. Palīdzības dienests darbojas tiešsaistē, un to var izmantot, lai sazinātos ar klientu, lai atrisinātu viņu problēmas.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā demonstrāciju, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Sistēma palīdz atvieglot aģentu darbu un automatizēt aktivitātes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi un attīstītu prasmes. Šī klientu apkalpošanas sistēma ir populāra, jo tā piedāvā daudzas iespējas, tostarp tiešsaistes kopienas, čatus un atbalsta atbalsta portālu. LiveAgent ir arī balvots un sertificēts.
Teksta šifrējums konstatē, ka LiveAgent ir alternatīva Chaport, tā var migrēt no SpiceWorks, piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājumu. Tajā ir pieejamas dažādas funkcijas, integrācijas un atbalsta iespējas. Tāpat tiek sniegta informācija par uzņēmumu, tā partneru programmu un zināšanu bāzi. Teksts arī iekļauj kontaktpersonas un abonēšanas iespējas, lai saņemtu jaunumus par LiveAgent.