Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prioritāte

Kas ir prioritāte?

Prioritāte ir parametrs, ko var piešķirt katram palīdzības pieteikumam. Prioritāte nosaka, vai ar palīdzības pieteikumu jāstrādā nekavējoties, vai arī tas var pagaidīt.

Jūs varat noteikt četru līmeņu prioritātes: zema, vidēja, augsta un steidzama prioritāte. Zems līmenis nozīmē, ka jautājums ir mazāk svarīgs un var kādu laiku pagaidīt, savukārt steidzamie jautājumi ir jārisina nekavējoties.

BUJ

Kas ir prioritāte?

Prioritāte ir parametrs, kas norāda palīdzības pieteikuma atrisināšanas steidzamību. To var piešķirt katram palīdzības pieteikumam, un tā palīdz aģentam saprast, vai ar šo pieteikumu jāstrādā nekavējoties, vai arī tas var pagaidīt.

Kāpēc klientu atbalstā jāizmanto prioritātes?

Prioritātes noteikti atvieglo klientu atbalsta darbinieku ikdienu, jo tās palīdz noteikt darba prioritātes un norāda uz svarīgākajām sarunām.

 

Vai LiveAgent ir pieejamas prioritātes?

LiveAgent ļauj noteikt četru līmeņu prioritātes: zema, vidēja, augsta un steidzama prioritāte. Zems līmenis nozīmē, ka jautājums ir mazāk svarīgs un var kādu laiku pagaidīt, savukārt steidzamie jautājumi ir jārisina nekavējoties.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju