Kas ir pirmās atbildes laiks?
Pirmās atbildes laiks (FRT) ir laiks, kas nepieciešams jūsu uzņēmuma aģentam pirmajai atbildei klientam. Pirmās atbildes laiks atspoguļo jūsu apņemšanos nodrošināt klientu aprūpi; tas dod klientam sajūtu, ka viņa atpakaļsaite ir vērtīga. Zems FRT norāda, ka jūsu patērētājs ir apmierināts ar jūsu pakalpojumu.
FRT ir svarīgs divu ļoti svarīgu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas ir rādītājs, cik efektīva ir jūsu komanda attiecībā uz klientu atsauksmēm. Otrkārt, tas sniedz redzamu kopskatu, vai jūsu komandai nepeiciešama ātra pārkārtošanās vai reforma.
Frequently Asked Questions
Kas ir pirmās atbildes laiks?
Pirmās atbildes laiks (FRT) ir laiks, kas pagājis no klienta pieprasījuma līdz pirmajai atbildei. Daudzām organizācijām ir izstrādāts pirmās atbildes laiks, kas nozīmē, ka tām ir jāatbild klientiem noteiktā laika periodā. Tas ir ļoti nozīmīgs pasākums, jo iet roku rokā ar klientu apmierinātību ar apkalpošanu. Tāpēc klients sagaida no aģenta ātru atbildi.
Kā izmērīt pirmās atbildes laiku?
Pirmās atbildes laiku aprēķina, izmantojot šādu formulu: pirmās atbildes laiku summa dalīta ar iesniegto datu skaitu. Pirmās atbildes laiks parasti tiek uzrādīts minūtēs, stundās un dienās. Dažas organizācijas to aprēķina, pamatojoties uz mediānu, nevis vidējo rādītāju, kas ļauj izvairīties no pārmērīgiem rādītājiem un datu izkropļojumiem. Aprēķinos nav jāņem vērā automātiskās atbildes (čatboti un virtuālie asistenti).
Kā uzlabot pirmās atbildes laiku?
Jūs varat saīsināt pirmās atbildes laiku ar vairāku faktoru palīdzību. Pirmkārt, nebaidieties ieguldīt savu darbinieku apmācībā un treniņos. Noskaidrojiet, kas var bremzēt jūsu darbiniekus un iemāciet viņiem rīkoties efektīvāk. Papildus sakaru kanālu pievienošana arī var saīsināt pirmās atbildes laiku. Šim mērķim vispiemērotākais ir tiešsaistes čats, jo tas ļauj nekavējoties čatot ar klientu. Trešais ierosinājums ir vienkārši plānot. Ja redzat, ka kādā laikā vai konkrētā periodā saņemat vairāk zvanu, jādomā par darba stundām, kurās strādās vairāk darbinieku.
Eksperta piezīme
Pirmās atbildes laiks ir laiks, kas nepieciešams uzņēmuma aģentam pirmajai atbildei klientam. Zems FRT norāda, ka jūsu patērētājs ir apmierināts ar jūsu pakalpojumu.

Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Kā sniegt lielisku klientu apkalpošanu. L.A.S.T. metode
Labas klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai, lojalitātei un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode, kas iekļauj klausīšanos, atvainošanos, problēmu risināšanu un pateikšanos, palīdz uzlabot apmierinātību un novērst zaudējumus un reputācijas bojājumus. LiveAgent ir populārs risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību.