Kas ir piepārdošana?
Upselling is a marketing gimmick that misleads the customer into buying products with exorbitant price tags, and also tricks them into opting for expensive packages and subscribing to ‘pricey’ packages.
Apart from that, upselling can also be defined in human resources terms. It can help consumers address their common problems on a single platform. For instance, a customer faces an issue on his current package, and then you offer him a higher package that altogether eliminates his concerns.
Jūs informējat pircēju, ka viņa laiks un resursi tiks ietaupīti, ja viņš iegādāsies dārgāko paketi, jo tagad viņam vairs nekad nebūs jākontakējas ar klientu servisu.
Frequently asked questions
Kāda ir piepārdošanas definīcija?
Piepārdošana ir apmāns, kas mudina pircēju izvēlēties dārgāko opciju, kuru kompānija piedāvā. Šis noved pie dārgu pakešu izvēles un abonēšanas.
Kas ir piepārdošanas pamatā?
Piepārdošana ir pamatā ir pircēja vilināšana pirkt dārgākus produktus, uzlabojumus vai citas pielikas, lai paaugstinātu ienākumus.
Piepārdošana vai kombinētā pārdošana?
Piepārdošana ir prakse, kas mēģina motivēt pircēju iegādāties augstākas klases product. Kombinētā pārdošana, savukārt, ir līdzīga piepārdošanai, taču šoreiz pārdevējs cenšas pircēju pierunāt pirkt papildu produktus ar atlaidi.
Expert note
Piepārdošana ir prakse, kas mēģina motivēt pircēju iegādāties augstākas klases produktus vai pakalpojumus, un/vai piedāvāt papildu produktus ar atlaidi.

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti digitālā mārketinga veidi, kā atlaides un kuponu piedāvājumi varētu uzlabot pārdošanas stratēģiju. Galvenais uzdevums ir uzlabot klienta piedāvājumu, lai uzņēmums varētu gūt panākumus. E-pasta sagataves var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību un uzticamību, pieminot to, ka E-pasta sagataves ir atkarīgas no pieminējuma veida un mērķa.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
BUJ lapa ir ļoti svarīga katram uzņēmumam, jo tā var palīdzēt samazināt klientu servisa noslogojumu. BUJ lapas ir viegli pieejamas un var sniegt klientiem atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Zināšanu bāzes atšķiras no BUJ lapām ar to, ka tās sniedz detalizētāku informāciju par uzņēmuma produktiem. BUJ lapu izveidošanas 7 soļi ietver atbilstošu jautājumu izvēli, labi organizētu struktūru un skaidru un kodolīgu atbildes sniegšanu.
Teksts sniedz informāciju par klientu apkalpošanas uzņēmumiem un to svarību, kā arī par to, kā efektīvi nodrošināt klientu atbalstu, izmantojot rīkus un apmācības. Piedāvājums, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu atbalstu. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos ar labām komunikācijas prasmēm. Klientu portāli palīdz samazināt atbalsta pieprasījuma skaitu.