Bezmaksas Izmēģinājums

Piepārdošana

Kas ir piepārdošana?

Upselling is a marketing gimmick that misleads the customer into buying products with exorbitant price tags, and also tricks them into opting for expensive packages and subscribing to ‘pricey’ packages.

Apart from that, upselling can also be defined in human resources terms. It can help consumers address their common problems on a single platform. For instance, a customer faces an issue on his current package, and then you offer him a higher package that altogether eliminates his concerns.

Jūs informējat pircēju, ka viņa laiks un resursi tiks ietaupīti, ja viņš iegādāsies dārgāko paketi, jo tagad viņam vairs nekad nebūs jākontakējas ar klientu servisu.

Frequently asked questions

Kāda ir piepārdošanas definīcija?

Piepārdošana ir apmāns, kas mudina pircēju izvēlēties dārgāko opciju, kuru kompānija piedāvā. Šis noved pie dārgu pakešu izvēles un abonēšanas.

Kas ir piepārdošanas pamatā?

Piepārdošana ir pamatā ir pircēja vilināšana pirkt dārgākus produktus, uzlabojumus vai citas pielikas, lai paaugstinātu ienākumus.

Piepārdošana vai kombinētā pārdošana?

Piepārdošana ir prakse, kas mēģina motivēt pircēju iegādāties augstākas klases product. Kombinētā pārdošana, savukārt, ir līdzīga piepārdošanai, taču šoreiz pārdevējs cenšas pircēju pierunāt pirkt papildu produktus ar atlaidi.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju