Kas ir piepārdošana?
Upselling is a marketing gimmick that misleads the customer into buying products with exorbitant price tags, and also tricks them into opting for expensive packages and subscribing to ‘pricey’ packages.
Apart from that, upselling can also be defined in human resources terms. It can help consumers address their common problems on a single platform. For instance, a customer faces an issue on his current package, and then you offer him a higher package that altogether eliminates his concerns.
Jūs informējat pircēju, ka viņa laiks un resursi tiks ietaupīti, ja viņš iegādāsies dārgāko paketi, jo tagad viņam vairs nekad nebūs jākontakējas ar klientu servisu.
Frequently asked questions
Kāda ir piepārdošanas definīcija?
Piepārdošana ir apmāns, kas mudina pircēju izvēlēties dārgāko opciju, kuru kompānija piedāvā. Šis noved pie dārgu pakešu izvēles un abonēšanas.
Kas ir piepārdošanas pamatā?
Piepārdošana ir pamatā ir pircēja vilināšana pirkt dārgākus produktus, uzlabojumus vai citas pielikas, lai paaugstinātu ienākumus.
Piepārdošana vai kombinētā pārdošana?
Piepārdošana ir prakse, kas mēģina motivēt pircēju iegādāties augstākas klases product. Kombinētā pārdošana, savukārt, ir līdzīga piepārdošanai, taču šoreiz pārdevējs cenšas pircēju pierunāt pirkt papildu produktus ar atlaidi.
- Kopvērtība [Skaidrojums]
- Apmierinātības atskaite [Skaidrojums]
- Palieliniet pardosanas apjomu - LiveAgent
- Kas ir klienta vērtība un kā to radīt? (+ieguvumi)
- Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem - LiveAgent
- Palieliniet reklamguvumu limeni - LiveAgent
- Reklāmguvumu Piltuve (Skaidrojums)
- E-pasta sagatave jauna zīmola pieminēšanai (Kopējiet un Ielīmējiet) - LiveAgent