Paziņojumu sagataves

Kas ir paziņojumu sagataves?

Ja atkārtoti nosūtāt līdzīgus paziņojumus, paziņojumu sagataves ir tieši tas, kas vajadzīgs. Tās vēlāk varat izmantot efektīvākam darbam, nevis katru reizi veikt visu paziņojuma izveides procesu. Šādi jūs un jūsu komandas biedri ietaupāt daudz laika, un enerģijas, un varat koncentrēties uz citiem uzdevumiem.

Frequently asked questions

Ko nozīmē paziņojumu sagataves?

Paziņojumu sagataves ir sagataves, ko izmanto, lai atkārtoti nosūtītu viena un tā paša veida paziņojumus. Jums nav katru reizi no jauna jāveido paziņojumi.

 

Vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešamas paziņojumu sagataves?

Paziņojumu sagataves atvieglo klientu apkalpošanas komandas darbu, tāpēc jūsu uzņēmumam to izmantošana ir noderīga. Tas ļauj automatizēt darbu un ietaupīt laiku, tāpēc komanda var pievērsties uzdevumiem, kas ir mazāk automatizējami.

 

Vai LiveAgent piedāvā paziņojumu sagataves?

Liveagent nodrošina paziņojumu sagataves. Tās var izveidot un pielāgot atbilstoši komandas vajadzībām. Tās var atrast LiveAgent panelī pie paziņojumu iestatījumiem.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Paziņojumu sagataves atvieglo klientu apkalpošanas komandu darbu un ietaupa laiku, ļaujot koncentrēties uz citiem uzdevumiem.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Problēmu novēršana ir process, kurā jāatrod problēma un pēc tam tā jāatrisina. Panākumi ir atkarīgi no tā, cik pieredzējis ir problēmu novēršanas speciālists.

Problēmu novēršana

Šajā tekstā ir runāts par paziņojumu sagatavēm, palīdzības pieteikumu sadalīšanu, lietotāja kļūdām un atklāšanas zvana kontrolsarakstu. Visas šīs funkcijas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un efektīvāk organizēt uzdevumus.

Balstoties uz nosacījumiem, Jūs varat izpildīt vairākus uzdevumus tieši LiveAgent programmā, izpildot komandas vai arī trešo pušu lietojumprogrammās, izmantojot API.

Mērķis

LiveAgent ir palīdzības pieteikumu sistēma, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citas programmēšanas sistēmas. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrācijas un atbalstu klientiem, integrējoties ar citām programmatūrām. Tiek aplūkotas dažādas tēmas, piemēram, vadības panelis, VoIP un zvanu centrs. LiveAgent ir vairāku balvu laureāts un plaši izmantots gan mazās uzņēmumos, gan lielos korporācijās.

Aģenta saskarne nozīmē, ka aģentam ir pilnas pilnvaras attiecībā uz visu, kas ar viņu saistīts, kad viņš ir pieteicies. Viņš var pārvaldīt, pielāgot un iestatīt savu profilu, kā vien vēlas.

Aģenta saskarne

LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai, kas uzlabo darba plūsmu un prioritizē pieprasījumus. Palīdzības dienesta nodaļas samazina atbildes laiku, klientu apkalpošanas rīki palīdz saprast klientu vajadzības. Ceļa kartēšana uzlabo klientu pieredzi, bet biežāk uzdoto jautājumu lapa un zināšanu bāzes raksti samazina pieprasījumus. LiveAgent integrējas ar citām sistēmām, piedāvā bezmaksas demonstrācijas, nodaļu izveidi un atbalstu.

Sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu un apspriediet iespējamās partnerības iespējas. Izmantojiet zemāk esošo kontaktu pogu, lai rakstītu tieši mums un sāktu jaunu ēru.

Vēlaties sadarboties?

Ienākošās pārdošanas pārstāvji veicina uzņēmuma produktu un pakalpojumu pārdošanu, piesaista jaunus klientus un uztur esošos. E-pastu izmantošana var uzlabot uzņēmuma iekšējo sakaru, savukārt iekšējais tērzēšanas rīks nodrošina kolēģu saziņu un reāllaika klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā arī pārskatu programmatūru, kura uzlabo kvalitāti un nodrošina juridisko pārredzamību. Piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju