Kas ir paziņojumu sagataves?
Ja atkārtoti nosūtāt līdzīgus paziņojumus, paziņojumu sagataves ir tieši tas, kas vajadzīgs. Tās vēlāk varat izmantot efektīvākam darbam, nevis katru reizi veikt visu paziņojuma izveides procesu. Šādi jūs un jūsu komandas biedri ietaupāt daudz laika, un enerģijas, un varat koncentrēties uz citiem uzdevumiem.
Frequently asked questions
Ko nozīmē paziņojumu sagataves?
Paziņojumu sagataves ir sagataves, ko izmanto, lai atkārtoti nosūtītu viena un tā paša veida paziņojumus. Jums nav katru reizi no jauna jāveido paziņojumi.
Vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešamas paziņojumu sagataves?
Paziņojumu sagataves atvieglo klientu apkalpošanas komandas darbu, tāpēc jūsu uzņēmumam to izmantošana ir noderīga. Tas ļauj automatizēt darbu un ietaupīt laiku, tāpēc komanda var pievērsties uzdevumiem, kas ir mazāk automatizējami.
Vai LiveAgent piedāvā paziņojumu sagataves?
Liveagent nodrošina paziņojumu sagataves. Tās var izveidot un pielāgot atbilstoši komandas vajadzībām. Tās var atrast LiveAgent panelī pie paziņojumu iestatījumiem.
Expert note
Paziņojumu sagataves atvieglo klientu apkalpošanas komandu darbu un ietaupa laiku, ļaujot koncentrēties uz citiem uzdevumiem.

LiveAgent ir palīdzības pieteikumu sistēma, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citas programmēšanas sistēmas. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrācijas un atbalstu klientiem, integrējoties ar citām programmatūrām. Tiek aplūkotas dažādas tēmas, piemēram, vadības panelis, VoIP un zvanu centrs. LiveAgent ir vairāku balvu laureāts un plaši izmantots gan mazās uzņēmumos, gan lielos korporācijās.
LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai, kas uzlabo darba plūsmu un prioritizē pieprasījumus. Palīdzības dienesta nodaļas samazina atbildes laiku, klientu apkalpošanas rīki palīdz saprast klientu vajadzības. Ceļa kartēšana uzlabo klientu pieredzi, bet biežāk uzdoto jautājumu lapa un zināšanu bāzes raksti samazina pieprasījumus. LiveAgent integrējas ar citām sistēmām, piedāvā bezmaksas demonstrācijas, nodaļu izveidi un atbalstu.
Ienākošās pārdošanas pārstāvji veicina uzņēmuma produktu un pakalpojumu pārdošanu, piesaista jaunus klientus un uztur esošos. E-pastu izmantošana var uzlabot uzņēmuma iekšējo sakaru, savukārt iekšējais tērzēšanas rīks nodrošina kolēģu saziņu un reāllaika klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā arī pārskatu programmatūru, kura uzlabo kvalitāti un nodrošina juridisko pārredzamību. Piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.