Kas ir pašapkalpošanās?
Katram ir savi veidi, kā rast risinājumus problēmām, ar kurām viņi saskaras. Daži ievēro normu, bet daži seko citiem, un acīmredzot ir arī tādi, kas ievēro to, kas viņiem ir viegli. Pašapkalpošanās ir tad, kad pats centies rast risinājumu jautājumiem, nevis sazinies ar klientu servisu.
Tas ir ļoti viegls veids, kā rast atbildes saviem jautājumiem. Tas neprasa, lai jūs gaidītu zvana savienojumu, kā arī neprasa nosūtīt e-pasta ziņu un gaidīt atbildi.
Frequently asked questions
Kā jūs definējat pašapkalpošanos?
Pašapkalpošanās ir tad, kad centies rast problēmu risinājumus pats, nekontaktējoties ar klientu servisu. Klients to var izdarīt, lasot biežāk uzdotos jautājumus, iepazīstoties ar zināšanu bāzi vai izmantojot pieejamos rakstus un pamācības.
Kādas ir klientu pašapkalpošanās priekšrocības?
Klientam nav jāgaida reakcija no klientu apkalpošanas, tas ietaupa laiku. Tā laikā klients labāk iepazīst produktu un zīmolu, kā arī var paaugstināt savu apmierinātības līmeni. Ja viņš izmantos uzņēmuma piedāvāto kvalitatīvo saturu, arī organizācijas vērtība viņa acīs noteikti pieaugs.
Vai LiveAgent piedāvā pašapkalpošanos?
Liveagent piedāvā pašapkalpošanos. Jūs varat izveidot zināšanu bāzi, kurā būs ietverti visi klientiem nepieciešamie jautājumi, pateicoties kuriem viņi efektīvi atrisinās savu problēmu.
- Piesaistošas Aptaujas E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet) - LiveAgent
- Kā veikt klientu aptaujas (+piemēri)
- Sociala klausisanas - LiveAgent
- B2C Ieteikumu E-pasta Sagataves (Augsti Reklāmguvumi) - LiveAgent
- E-pasta sagatave jauna zīmola pieminēšanai (Kopējiet un Ielīmējiet) - LiveAgent
- Glosārijs - LiveAgent
- Noturēšana [Skaidrojums]
- Kā pieklājīgi atteikt (padomi un piemēri)