Kas ir palīdzības pieteikumu programmatūra?
Palīdzības pieteikumu programmatūra ir platforma, kas atvieglo klientu problēmu risināšanu. Tā, salīdzinot ar e-pastu, ir vienkāršāka metode klientu problēmu risināšanai, turklāt tā palīdz uzlabot klientu atbalsta darbinieku efektivitāti un kvalitāti. Tāpat tā ļauj prioritarizēt svarīgākos uzdevumus. Un kas vēl – izmantojot šo programmatūru, visi jūsu klientu pieprasījumus tiks saglabāti vienuviet.
Ticketing software is a good business investment. It has an impact on costs, revenues, work efficiency and customer satisfaction. Therefore, it is important to choose the best ticketing software provider that will meet the specific needs of your business.
Frequently Asked Questions
What is ticketing software?
Ticketing software is a platform that makes it easy to solve customer problems coming from a variety of communication channels such as email, live chat, and social media. Each entry that arrives becomes a ticket. With the help of ticketing software systems, customer service representatives can efficiently manage all customer inquiries.
Is it worth using ticketing software?
It is worth using ticketing software because it allows agents to work more efficiently, allows for effective prioritization, and also allows you to store all messages and customer data in one place. In addition, the service team members can easily share content with each other.
Can you use ticketing software via LiveAgent?
LiveAgent provides ticketing software. It is intuitive, easy to use, and allows you to handle all the necessary communication channels, reporting and communication within the team.
Expert’s note
Palīdzības pieteikumu programmatūra ir efektīva platforma, kas atvieglo klientu problēmu risināšanu un uzlabo klientu atbalsta efektivitāti, prioritizējot uzdevumus.
Tidio sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras apskats
Automatizēta pārdošana veicina zīmola atpazīstamību un palielina ieņēmumus, bet pārāk liela automatizācija var kaitēt reputācijai. Personisks pieskāriens ir svarīgs. LiveAgent piedāvā vairākas komunikācijas iespējas, ieskaitot tērzēšanu un zvanus, kā arī sociālo mediju integrāciju. Tas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu, iegūt atsauksmes un uzturēt labu sadarbību ar saviem klientiem, izmantojot vairākvalodības un personalizācijas iespējas.
Kā iestatīt Laika Nosacījumus LiveAgent platformā
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.
Kā Izveidot Sava Uzņēmuma Logotipu un Attēlu ar MI Palīdzību
Izveidojiet uzņēmuma logotipu un attēlu ar MI palīdzību, izmantojot bing.com/create un dream studio. Padomi par atpazīstamu un daudzveidīgu logotipu un attēlu izveidi, kā arī logotipu izveides process ar Voice of AI. Izmēģiniet bezmaksas kontu, reģistrējoties uz LiveAgent.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.