Palīdzības pieteikumu programmatūra

Kas ir palīdzības pieteikumu programmatūra?

Palīdzības pieteikumu programmatūra ir platforma, kas atvieglo klientu problēmu risināšanu. Tā, salīdzinot ar e-pastu, ir vienkāršāka metode klientu problēmu risināšanai, turklāt tā palīdz uzlabot klientu atbalsta darbinieku efektivitāti un kvalitāti. Tāpat tā ļauj prioritarizēt svarīgākos uzdevumus. Un kas vēl – izmantojot šo programmatūru, visi jūsu klientu pieprasījumus tiks saglabāti vienuviet.

Palīdzības pieteikumu sistēma ir lieliska investīcija, kas ietekmēs jūsu izmaksas, ieņēmumus, darba efektivitāti un klientu apmierinātību.

Kas ir palīdzības pieteikumu programmatūra?
Palīdzības pieteikumu sistēma

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības pieteikumu programmatūra?

Palīdzības pieteikumu programmatūra ir platforma, kas palīdz vieglāk risināt no dažādiem saziņas kanāliem, piemēram, e-pasta, čata un sociālajiem medijiem, saņemtās klientu problēmas. Katrs ienākošais ieraksts tiek pārveidots par palīdzības pieteikumu.

 

Vai ir vērts izmantot palīdzības pieteikumu programmatūru?

Palīdzības pieteikumu programmatūra uzlabo aģentu darba efektivitāti, ļauj efektīvi prioritarizēt uzdevumus, kā arī nodrošina vietu visu klientu datu un ziņu uzglabāšanai. Un kas vēl - komandas dalībnieki var viens ar otru vienkārši kopīgot dažāda veida informāciju.

 

Vai LiveAgent var lietot palīdzības pieteikumu programmatūru?

LiveAgent nodrošina palīdzības pieteikumu programmatūru. Tā ir intuitīvi un vienkārši lietojama, kā arī ļauj ērti pārvaldīt visus saziņas kanālus, atskaites un saziņu komandā. 

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju