Kas ir palīdzības lietojumprogramma?
Palīdzības lietojumprogramma ir programma, ko izmanto noteikta tipa failu apstrādei, neskaitot HTML, GIF, JPEG attēlu failus – lai apstrādātu tos failu tipus, kurus pārlūkprogramma nevar apstrādāt. Ir nepieciešams lejupielādēt palīdzības lietojumprogrammu un informēt pārlūkprogrammu par lietotnes nosaukumu. Tā darbojas atsevišķā logā kā atsevišķa programma. Palīdzības lietojumprogrammas alternatīva ir spraudnis. Tas automātiski tiek palaists pārlūkprogrammas logā.
Frequently asked questions
Kā aprakstīt palīdzības lietojumprogrammu?
Palīdzības lietojumprogramma ir programma, kas tiek izmantota, lai apstrādātu failus, kurus pārlūkprogramma nevar apstrādāt. Lai programma darbotos, tā ir jālejuplādē un jāinformē pārlūks par programmas nosaukumu. Tā darbojas kā atsevišķa programma. Alternatīva palīdzības lietojumprogrammai ir spraudnis.
Kāda ir palīdzības lietojumprogrammas loma?
Palīdzības lietojumprogramma atbalsta klientu apkalpošanas programmas darbību. Tā ļauj tieši sazināties ar klientu un pārvaldīt šos kontaktus. Pateicoties tai, jūs varat darboties ārpus tīmekļa pārlūkprogrammas vides, ja ir tāda nepieciešamība.
Vai LiveAgent ir palīdzības lietojumprogramma?
Liveagent ir palīdzības programma. Tā palīdz veikt plašas darbības klientu apkalpošanas jomā. Tā ļauj veikt saziņu vairākos kanālos, ziņot un analizēt datus, apkopot klientu kontaktu vēsturi un pārvaldīt atbalsta komandu.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmas, tālruņa un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējama un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients samazina zvanu skaitu, un zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma prasībām. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas paši.
LiveAgent ir palīdzības sniegšanas programma, kas nodrošina skaidrību un efektīvu komunikāciju starp klientiem un palīdzības sniedzējiem. Palīdzības pieteikuma statuss ir svarīgs, lai palīdzības meklētāji varētu uzzināt savu pieprasījuma stāvokli. Palīdzības pieteikums var iziet cauri dažādām fāzēm, to var atlikt uz vēlāku laiku, atzīmēt kā surogātpastu, dzēst vai notīrīt. LiveAgent neatbalsta pielāgotu statusu funkciju.