Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma

Kas ir palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma?

Tā ir programmatūra jūsu klientu atbalsta aģentiem. Tā palīdz viņiem sazināties ar klientiem, izmantojot vienotu saskarni. Tādējādi, ja jūs esat uzņēmums, kas darbojas vairākās platformās, tas ir ideāls risinājums. Ikreiz, kad klients jūs sasniedz, viņa problēmu var ātri atrisināt klientu apkalpošanas programmatūrā, piemēram, LiveAgent.

Kāpēc jums vajadzētu lietot palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu?

Klientus apkalpojošā personāla svarīgākais uzdevums ir veidot ilgstošas un uzticības pilnas attiecības ar klientiem. Viens veids, kā to sasniegt, ir izmantot palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu. Tā ietver visus būtiskākos komponentus, lai nodrošinātu ātru risinājumu klientu problēmām. Klientu apkalpošanas programmatūras administrators var izveidot komandu virknes un SLA. Tie novirza klientus uz pareizajām nodaļām, nosaka konkrētu laiku un vēl vairāk! Tā palīdz automatizēt procesus klientu apkalpošanas nodaļā.

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma
Nodaļas

Priekšrocības:

  • Konkurences priekšrocības
  • Klientu apmierinātība
  • Klientu servisa aģenta apmierinātība
  • Palielināts pārdošanas apjoms
  • Klientu noturēšana
  • Klientu lojalitāte
  • Palielināta peļņa
  • Organizēti dati
  • Labāka klientu apkalpošanas pieejamība

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Kā darbojas the palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma?

Pieteikumu apstrādes sistēma saņem pakalpojuma pieprasījumu, kas pēc tam automātiski pārvēršas par pieteikumu. Pieprasījums var būt no Tiešsaistes Čata, E-pasta, Zvana, Sociālajiem medijiem vai citas platformas.

Pēc tam klientu pārstāvji apstrādā un atrisina pieteikumu. Aģents var apskatīt visus klienta datus pieteikumā. Tādējādi viņš var nekavējoties palīdzēt klientam.

Kādas ir efektīvas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas galvenās iezīmes?

  • Zināšanu bāze: ļauj izveidot saturu/rakstus saviem klientiem. Mūsdienās klienti dod priekšroku informācijas atrašanai tīmekļa vietnē. Tādējādi, izmantojot pašu veidotus rakstus, tiek uzlabota klientu apkalpošanas efektivitāte. Šie raksti var būt arī paredzēti aģentiem, un tas nozīmē, ka tos klienti neredz.
  • Automatizācijas; piemēram, SLA (pakalpojumu līmeņa līgumi). SLA ir svarīga iestatāmā pamatfunkcija, lai efektīvi reaģētu uz klientiem. Piemēram, var iestatīt konkrētu pirmās atbildes laiku. Ja uz pieteikumu neviens neatbild laikā, tas tiks pārcelts pie nokavētajiem.
  • Birkas: šis līdzeklis ļauj izveidot pielāgotu darbplūsmu un atskaites. Turklāt tas ļauj to izmantot Komandās, Laika Komandās un SLA.
  • Aģenta atskaites: ja vēlaties sekot sava aģenta veiktspējai, šī pamatfunkcija parādīs visus svarīgākos mērījumus. Piemēram, atbildētos pieteikumus, atzinības, zvanus, vidējo laiku, cik ilgi pieteikums bijis atvērts un daudz ko citu. Ja vēlaties uzzināt visus aģenta atskaites rādītājus, izlasiet Aģenta Atskaite.
  • Iekšējie pieteikumi/piezīmes: šī funkcija aģentiem ir īpaši efektīva. Pirmkārt, tā ļauj jūsu aģentiem iekšēji sazināties ar pieteikumu palīdzību. Tas problēmas atrisina ātrāk un vieglāk. Otrkārt, var piešķirt pieteikumu citam aģentam. Piemēram, ja nepieciešams tam pievērst viņa uzmanību vai novirzīt citai nodaļai. Treškārt, šī funkcija ļauj radīt piezīmi arī savām vajadzībām. Ieguvums ir tas, ka neviens iekšējais pieteikums/piezīme nav redzami klientiem. Tas nodrošina vienmērīgu un ātru saziņu.
  • Universālā iesūtne: tā ļauj jums un jūsu aģentiem apskatīt pieteikumus vienā saskarnē. Piemēram, no e-pasta, Twitter, Slack, foruma ziņām, Facebook, Tiešsaistes Čata, Zvaniem un daudziem citiem.

Citi papildu līdzekļi, par kuriem ir vērts zināt:

  • Daudzkanālu saziņa ar klientiem
  • Klientu dati sakārtoti vienā saskarnē
  • Sarunu/pieteikumu apvienošana
  • Sagataves un iepriekš definētas ziņas
  • Mobilās palīdzības dienesta lietotne, lai ātri atrisinātu pieteikumus no jebkuras vietas
  • Daudzvalodu pieteikumu apstrādes sistēma
  • Pieteikumu eksports uz PDF/HTML formātiem vai CSV failu
  • E-pasta pārsūtīšana

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, apmeklējiet mūsu Iespējas.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

BUJ

Kāda ir palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas definīcija?

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas ļauj efektīvi atrisināt klientu problēmas, automatizējot sūdzību izskatīšanas un pieprasījumu pārvaldības procesu. Pateicoties tam, uzņēmumam ir iespēja saviem klientiem piedāvāt daudzkanālu palīdzību. Tas atvieglo darbu aģentiem, kuri strukturē sarunas ar klientiem vienuviet.

Kādām iespējām būtu jāpiemīt ikkatrai palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmai?

Labai palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmai vispirmām kārtām vajadzētu būt pieteikumu automatizācijai. Tas ļauj vienlaikus veikt vairākus uzdevumus. Cits risinājums ir informācija par SLA statusu, kas parādās, kad darbinieks pirmo reizi sastopas ar konkrētu pieteikumu un vēlas novērtēt prioritāti. Vēl viena svarīga lieta ir birkas, kas ļauj ērti kārtot pieteikumus. Vēl viena noderīga iespēja ir iespēja konfigurēt pieteikumu sagataves, kas var palīdzēt atbildēt uz pieprasījumiem. Funkcija, kas noteikti atvieglo darbību, ir pieteikumu saistīšana. Tā mēs zinām, ja klients ir jau iepriekš bijis sazinājies un, ja viņam bija līdzīga problēma, vai viņš saņēma risinājumu.

Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu?

Liveagent piedāvā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu. Ar tās palīdzību vienuviet var piekļūt e-pastiem, čatam, pieminējumiem sociālajos medijos un citiem kanāliem. No otras puses, pateicoties automatizācijai, jums ir iespēja uzlabot darbības, atvieglot uzdevumu prioritāšu noteikšanu, kā arī analizēt klientu apkalpošanas aktivitāšu efektivitāti.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju