Bezmaksas Izmēģinājums

Palīdzības dienesta menedžeris

Kas ir palīdzības dienesta menedžeris?

A service desk manager is a person, who supervises a help desk software. He guarantees that support services will be quickly delivered to customers and website visitors. He is responsible for managing a customer support department and he provides them with technical advices. Managers also communicate with clients, troubleshoot problems or set schedules.

Klientu atbalsta menedžera lomai ir vairākas prasības. Viņam jābūt izcilam komunicētājam, motivatoram un skolotājam. Lieliskas zināšanas par programmatūru ir nepieciešamas. Viņam jāspēj arī veidot lojālas attiecības. Palīdzības dienesta menedžerim ir multifunkcionāla loma ar dažādām vajadzībām.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības dienesta menedžeris?

Klientu servisa mendžerim ir atslēgas loma klientu atbalsta komandā. Šī persona ir atbildīga par palīdzības dienesta ikdienas aktivitāšu pārraudzību. Tas ļauj organizācijām nodrošināt lietotājus un biznesa komandas ar nepieciešamo atbalstu.

Par ko atbild palīdzības dienesta menedžeris?

Klientu servisa menedžera atbildībā ir palīdzības dienesta ikdienas operāciju pārvaldība, palīdzības dienesta komandas pārvaldība, komandas pārstāvēšana citu ieinteresēto personu priekšā, un savas komandas prasmju pilnveidošanas un uzlabošanas atbalsts.

Kā Jūs varat pievienot palīdzības dienesta menedžeri LiveAgent sistēmai?

LiveAgent klientu servisa menedžeris var darboties kā īpašnieks vai kā administrators. Tad viņiem ir iespēja uzraudzīt viņa komandas aktivitātes un atbalstīt viņu darbā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju