Kas ir palīdzības dienesta menedžeris?
A service desk manager is a person, who supervises a help desk software. He guarantees that support services will be quickly delivered to customers and website visitors. He is responsible for managing a customer support department and he provides them with technical advices. Managers also communicate with clients, troubleshoot problems or set schedules.
Klientu atbalsta menedžera lomai ir vairākas prasības. Viņam jābūt izcilam komunicētājam, motivatoram un skolotājam. Lieliskas zināšanas par programmatūru ir nepieciešamas. Viņam jāspēj arī veidot lojālas attiecības. Palīdzības dienesta menedžerim ir multifunkcionāla loma ar dažādām vajadzībām.
Frequently asked questions
Kas ir palīdzības dienesta menedžeris?
Klientu servisa mendžerim ir atslēgas loma klientu atbalsta komandā. Šī persona ir atbildīga par palīdzības dienesta ikdienas aktivitāšu pārraudzību. Tas ļauj organizācijām nodrošināt lietotājus un biznesa komandas ar nepieciešamo atbalstu.
Par ko atbild palīdzības dienesta menedžeris?
Klientu servisa menedžera atbildībā ir palīdzības dienesta ikdienas operāciju pārvaldība, palīdzības dienesta komandas pārvaldība, komandas pārstāvēšana citu ieinteresēto personu priekšā, un savas komandas prasmju pilnveidošanas un uzlabošanas atbalsts.
Kā Jūs varat pievienot palīdzības dienesta menedžeri LiveAgent sistēmai?
LiveAgent klientu servisa menedžeris var darboties kā īpašnieks vai kā administrators. Tad viņiem ir iespēja uzraudzīt viņa komandas aktivitātes un atbalstīt viņu darbā.
Expert note
Palīdzības dienesta menedžeris ir persona, kas nodrošina ātru un efektīvu klientu atbalstu, koordinē klientu apkalpošanas procesus un sniedz tehnisko atbalstu klientu apkalpošanas komandai.

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Šajā tekstā ir apskatīti dažādi klientu atbalsta darbinieku amati, kā arī ieteikumi par to, kā tos nosaukt. Tiek minēti klientu apmierinātības vadītāji, klientu pieredzes vadītāji, klientu aizstāvji un galvenais klientu pārstāvis. Tiek uzsvērts, ka ir svarīgi ieviest šos darbiniekus savā uzņēmumā, lai nodrošinātu klientu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības. Tiek piedāvāti dažādi radoši amata nosaukumi un uzsvērts, ka, lai kādu nosaukumu izvēlētos, atbildības jābūt skaidri noteiktai.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.