Palīdzības centra vadītājs

Kas ir palīdzības centra vadītājs?

Palīdzības centra vadītājs, tā sauktais LiveAgent Administrators, ir palīdzības centra loma, kas sniedz aģentam visas pilnvaras visām darbībām, kas saistītas ar palīdzības centru. Paraaģentiem nevar būt vadītāja pilnvaru.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības centra vadītājs?

Palīdzības centra vadītājs ir persona, kas vada klientu atbalsta komandu. LiveAgent šo lomu sauc Administrators. Pateicoties tam, vadītājam ir pilnvaras aktivitātēm, kas saistītas ar palīdzības centru, lai viņš var pilnvērtīgi vadīt savu komandu.

Kādi ir palīdzības centra vadītāja pienākumi?

Palīdzības centra vadītājs vada klientu apkalpošanas komandu, atbalsta tās darbību un nodrošina, ka pakalpojums ir visaugstākajā līmenī. Viņš rūpējas arī par darbinieku attīstību, kā arī viņu darbību apkopojumu.

Vai varat pievienot palīdzības centra pārvaldnieku programmā LiveAgent?

Palīdzības centra vadītājam programmā LiveAgent var būt administratora tiesības. Tas ļauj viņam saņemt visas nepieciešamās pilnvaras komandas vadīšanai. Viņam ir pieejami visi pieteikumi, visi klienti un visu aģentu darbību apskats. Pateicoties tam, viņš var efektīvi vadīt komandu un uzraudzīt tās darbību.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Noskaidrojiet, kas ir zvanu centru vadītāji un kā atpazīt un algot efektīvākos un prasmīgākos kandidātus.

Zvanu centra vadītāji

Zvanu centru vadītāji pārvalda zvanu centrus un risina operatoru radītās problēmas, tādā veidā nodrošinot zvanu centra efektivitāti. Šis darbs ir sarežģīts un prasa specifiskas prasmes un zināšanas. Zvanu centra vadīšana var būt arī ienesīga karjeras iespēja. Zvanu centru pārvaldniekiem jāpielāgojas mainīgajai sabiedrības prasību videi, izmantojot modernas tehnoloģijas, lai sniegtu efektīvu un personalizētu klientu apkalpošanu. Bez tam zvanu centra pārvaldībai jānodrošina optimizēta saziņa starp darbiniekiem un klientiem un jāuzlabo apgrozījuma līmenis.

Iestatot aģenta lomu, Jūs aprakstīsiet viņa amatu, noteiksiet viņa pienākumus. Pēc tam, kad esat iestatījis viņa lomu, varat viņu pievienot aģentu grupai.

Aģenta loma

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā atbildības rīku, kuru izmantojot, katram aģentam ir savs atbildības apgabals, var piešķirt atbildību par pieprasījumiem un informēt aģentus par jauniem pieprasījumiem. LiveAgent ir alternatīva Smartsupp, kas piedāvā daudz papildu funkcijas un ir pieejama bez maksas un kredītkartes rekvizītiem. LiveAgent var palīdzēt pārvaldīt ienākošos zvanus, sūdzības un pircēju portāla programmatūru, kā arī uzlabot atbalsta reakcijas ātrumu, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumu.

Zvanu centra programmatūra ir produkts, kas nozīmē rūpes par biznesa tālruņa saziņu. Uzziniet vairāk par zvanu centra atbilstību.

Zvanu Centra Atbilstība

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras, tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un citu produktu risinājumus. Uzņēmums piedāvā platformu klientu apkalpošanas uzņēmumiem dažādās nozarēs. Vienlaicīgi, uzņēmums sniedz arī demonstrācijas un jaunumus klientiem sociālajos tīklos.

Pārvaldiet pieteikumu apkalpošanu, izmantojot pieteikumu piederību. Jūs varat piešķirt piederību aģentiem, kas būs atbildīgi par pieteiktā jautājuma atrisināšanu.

Atbildība

LiveAgent ir uzņēmējdarbības risinājums, ko ir izmantojuši dažādi uzņēmumi, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu un palielinātu pārdošanas apjomus. Tas ir efektīvs, viegli lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, tostarp neierobežotu integrāciju. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi ir samazinājuši atbildes sniegšanas laiku un palielinājuši jaunu klientu skaitu. Tas arī palīdz klasificēt tiketus un izpētīt klientu vajadzības, nodrošinot profesionālu pieeju klientu atbalstam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju