Palīdzības centra vadītājs

Kas ir palīdzības centra vadītājs?

Palīdzības centra vadītājs, tā sauktais LiveAgent Administrators, ir palīdzības centra loma, kas sniedz aģentam visas pilnvaras visām darbībām, kas saistītas ar palīdzības centru. Paraaģentiem nevar būt vadītāja pilnvaru.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības centra vadītājs?

Palīdzības centra vadītājs ir persona, kas vada klientu atbalsta komandu. LiveAgent šo lomu sauc Administrators. Pateicoties tam, vadītājam ir pilnvaras aktivitātēm, kas saistītas ar palīdzības centru, lai viņš var pilnvērtīgi vadīt savu komandu.

Kādi ir palīdzības centra vadītāja pienākumi?

Palīdzības centra vadītājs vada klientu apkalpošanas komandu, atbalsta tās darbību un nodrošina, ka pakalpojums ir visaugstākajā līmenī. Viņš rūpējas arī par darbinieku attīstību, kā arī viņu darbību apkopojumu.

Vai varat pievienot palīdzības centra pārvaldnieku programmā LiveAgent?

Palīdzības centra vadītājam programmā LiveAgent var būt administratora tiesības. Tas ļauj viņam saņemt visas nepieciešamās pilnvaras komandas vadīšanai. Viņam ir pieejami visi pieteikumi, visi klienti un visu aģentu darbību apskats. Pateicoties tam, viņš var efektīvi vadīt komandu un uzraudzīt tās darbību.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju