Kas ir pagaidu aģents?
Pagaidu aģents ir lietotājs, kas izveidots neilgam laika periodam. Atsevišķos gadījumos uzņēmumi dod priekšroku aģentu izveidei uz laiku. Tas parasti notiek palielinātas slodzes sezonās, piemēram, Ziemassvētkos vai Lieldienās, atkarībā no nozares.
Pagaidu aģentu izveide LiveAgent darbojas tāpat kā parastu aģentu radīšana, tas būtībā ir viens un tas pats. Jums tikai jāizveido aģents un jāizdzēš tas, kad tas vairs nav nepieciešams. Jums tiks izrakstīti rēķini tikai par to laiku, kad aģents tika izveidots.

Frequently asked questions
Kas ir pagaidu aģents?
Pagaidu aģents ir lietotājs, kas izveidots neilgam laikam. Visbiežāk šāda veida aģents parādās periodos, kad pieaug pārdošanas apjomi, piemēram, gada ceturtajā ceturksnī, "Melnajā piektdienā un Ziemassvētkos.
Kādas ir pagaidu aģenta tiesības?
Pagaidu aģentam ir tieši tādas pašas tiesības kā parastajam aģentam, tikai tas šo lomu pilda noteiktu, īsu laiku.
Vai LiveAgent ļauj Jums veidot pagaidu aģentus?
Pagaidu aģentu izveide LiveAgent darbojas tāpat kā parastu aģentu veidošana. Jūs izveidojat aģentu, un, kad tas pabeidz darbu noteiktā periodā, tas ir jādzēš no sistēmas.
Klientu priekšroku pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu dod priekšroku izmantot pašapkalpošanās portālus, tomēr ļoti maz uzņēmumu nodrošina šādus rīkus. Klientu portālu pieteikumu apstrādes laiks vidēji ir divas līdz trīs dienas, bet pirmajā stundā tikai 10% vaicājumu tiek atbildēti. Vidējā klientu portāla pieteikumu izmaksas ir aptuveni USD 5, un tiek saņemti vidēji pieci pieteikumi dienā. Turklāt klientu portāliem ir augsts apmierinātības reitings (92%) un tie parāda 95% atbilžu un atrisinājumu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku.
Mārketinga komanda meklē jaunus kolēģus, lai palīdzētu uzņēmuma produktu augšanā. Ir pieejami vairāki vakancēs, tostarp kopiraitēra un Junior Klientu Servisa Menedžera amatam. LiveAgent meklē arī kādu, kas novērtē brīvību un elastību un varētu palīdzēt uzņēmumam izveidot biznesa iespējas Latvijas tirgū. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.