Kas ir noturēšana?
Noturēšana biznesā nozīmē tieši to pašu, ko ikdienas valodā. Noturēšana nozīmē, ka, sniedzot savam pašreizējam klientam vairāk pakalpojumu un atbalstu, kā arī nodrošinot viņiem īpašus piedāvājumus, viņi paliks jūsu klienti ilgāku laiku. Tas ir tas, ko mārketinga speciālisti definē kā lojālus klientus.
Uzticami klienti ne tikai palielina jūsu uzņēmuma peļņu un palielina jūsu ieņēmumus. Caur mutvārdu atsauksmēm viņi reklamē jūsu kompāniju. Saskaņā ar pētījumu izmaksas, iztērētas klientu noturēšanai ir praktiski par 5 –25% mazākas, nekā jaunu klientu medīšanai.
Frequently Asked Questions
Kā jūs definētu noturēšanu?
Noturēšana izpaužas tajā apstāklī, ka, piedāvājot konkrēto klientu apmierinošus risinājumus, produktus, pakalpojumus, atbalstu, tas paliek pie jums ilgu laiku. Noturēšana palielina uzņēmuma peļņu un ieņēmumus.
Kādi ir noturēšanas veidi (darbinieks/klients)?
Uzņēmumos ir divu veidu noturēšana. Pirmā attiecas uz klientiem, t.i., klientiem, kuri ir apmierināti ar produktu vai pakalpojumu, tiem ir patīkama pieredze, tie nāks atpakaļ un atkal pirks no uzņēmuma. Otrā no šīm noturēšanām ir darbinieku saglabāšana, kas šajā nozīmē nozīmē mainību. Jo mazāka darbinieku mainība, jo labāk tas runā par uzņēmumu.
Vai noturēšana ir svarīga uzņēmumam?
Noturēšana ir ļoti svarīga, jo tai ir milzīga ietekme uz kompānijas pamatlīniju, kā arī tās tēlu. Tāpēc ikvienam uzņēmumam ir jānodrošina, lai gan klientu, gan darbinieku noturēšana būtu atbilstošā līmenī.
Expert’s note
Noturēšana palīdz uzņēmumiem saglabāt klientus un darbiniekus ilgāku laiku, līdz ar to palielinot peļņu, uzlabojot klientu pieredzi un reklamējot zīmolu. Tas ir ļoti svarīgi biznesam.