Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

No mutes mutē

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Ko nozīmē “no mutes mutē”?

“No mutes mutē” ir veids, kā sazināties. Citiem vārdiem sakot, “no mutes mutē” pārnes informāciju no viena cilvēka uz citu.

Piemēram: Produkta vai pakalpojuma lietotājs stāsta par šo produktu kādam no draugu loka. Ja lietotājam ir slikta klientu apkalpošanas pieredze, to var nodoties citiem cilvēkiem, ar ko viņš tiekas. Tā rezultātā tie, visticamāk, izvēlēsies nepirkt nekādus produktus no minētā uzņēmuma.

Cik svarīgas ir mutvārdu ziņas?

Mutvārdu ziņu mērķis ir gūt klientu uzticību un lojalitāti. Tā kā mēs dzīvojam pasaulē, kur visi cenšas mums kaut ko pārdot, uzticības iegūšana var būt grūta. Cilvēki meklē atsauksmes vai ieteikumus. Tādējādi pozitīva klientu pieredze mudina klientus runāt par jūsu produktiem. Tas rada lojālus klientus, kas galu galā palielina pārdošanu un klientu apmierinātību.

“No mutes mutē” ir patiešām lēta un vērtīga mārketinga stratēģija jebkuram zīmolam. To var viegli novērtēt par zemu. Tātad, galvenā uzmanība būtu jāpievērš ilgstošu attiecību veidošanai un kopienas izveidei. Tā ir svarīga un izdevīga ilgtermiņa stratēģija.

Kā darbojas ziņu nodošana “no mutes mutē” ?

Pirmkārt, klienti ieteikumus vai atsauksmes tradicionāli saņem “no mutes mutē”. Piemēram, no kāda drauga vai ģimenes locekļa.

Otrs variants ir tāds, ka cilvēki atrod ieteikumus vai atsauksmes, izmantojot sociālos medijus. Mūsdienās izpēte tiešsaistē ir piemērotāks veids, kā izlemt, vai vēlaties iegādāties produktu/pakalpojumu. To sauc par mutvārdu mārketingu.

Piemēram, Bens un Sāra ir ieinteresēti nolīgt uzkopšanas uzņēmumu savai mājai. Abi sāk pētīt tīrīšanas uzņēmumus pilsētā. Bens atrod dažus tīrīšanas uzņēmumus tiešsaistē, pamatojoties uz lieliskām atsauksmēm no Trustpilot. Tāpēc viņi nolemj sazināties ar vienu no šiem dienestiem. Pēc lieliskas pieredzes iegūšanas viņi ar to dalās ar citiem cilvēkiem savā tuvinieku lokā. Tas ir veids, kā mutvārdu ziņas darbojas caur atsauksmēm.

Kas ir mutvārdu mārketings?

Īsāk sakot, mutvārdu mārketingam ir tāda pati stratēģija kā tradicionālajam “no mutes mutē”. Galvenā atšķirība ir tā, ka mutvārdu mārketingu veicina zīmols/kompānija, turpretim tradicionālais “no mutes mutē” notiek dabīgi. Mutvārdu mārketinga mērķis ir popularizēt produktu/pakalpojumu, lai iegūtu lielāku atpazīstamību.

Kādas ir citas mutvārdu mārketinga priekšrocības?

  • Klientu uzticība
  • Kopienas izveide ap jūsu zīmolu
  • Ilgtermiņa attiecības ar klientiem (Lojāli klienti)
  • Mazāks naudas tēriņš mārketingam
  • Lielāki ieņēmumi
  • Klientu iesaiste

Kā izveidot mutvārdu mārketingu?

  • Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi
  • Iedrošiniet klientus veidot saturu par jūsu zīmolu
  • Veiciniet atsauksmes par Jūsu pakalpojumu/produktu
  • Motivējiet ar dažādām īpašām atlaidēm vai produktiem
  • Sasniedziet atbilstošus influencerus

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Learn more

BUJ

Kas ir mutvārdu mārketings?

Mutvārdu mārketings ir mārketinga veids, kas ietver “čukstēšanu” patērētājiem par konkrēto produktu vai zīmolu. Tās mērķis ir izraisīt diskusiju par konkrēto tematu ētiskā un neagresīvā veidā. Gala efektam vajadzētu būt diskusijām par zīmolu vai produktu, tādējādi palielinot zīmola atpazīstamību vai pirkumu. Šāds mārketings neliek klientiem justies piespiestiem un ka zīmols izdarītu uz tiem spiedienu.

Kā radīt mutvārdu ziņas?

Mutvārdu mārketingu var veidot vairākos veidos. Labākais līdzeklis pozitīvam mārketingam, protams, ir jūsu klienti. Ko izdarīt, lai pamudinātu klientus padot ziņu "no mutes mutē"? Lūgums, lai viņi izmēģina jauno produktu un pastāsta par to, liek viņiem domāt, ka viņu viedoklis ir svarīgs. Padariet tos īpašus ar īpašiem piedāvājumiem; izveidojiet telpu diskusijām — tas var būt forums, Facebook grupa vai vienkārši iespēja pievienot komentārus ziņām vai ierakstiem vietnēs un portālos; pastāvīgi sazinieties ar saviem klientiem; nolīgstiet personu, kas organizēs mutvārdu mārketingu.

Kāpēc mutvārdu mārketings ir efektīvs?

Mutvārdu mārketings ir ļoti efektīvs, jo internets to nodrošina ar daudziem rīkiem. Tas ļauj informācijai izplatīties, un ar to varam veidot sociālās attiecības.

Mutvārdu mārketings jāsāk ar diskusiju ierosināšanu par kādu konkrētu tēmu. Tikai diskusijā vajadzētu saudzīgi pieminēt zīmolu vai produktu, ko vēlamies reklamēt. Pirmkārt, vajag atcerēties par dabiskumu un neiejaukšanos.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju