“No mutes mutē” ir process, kurā jūs stāstāt cilvēkiem, kurus jūs pazīstat, par konkrētu produktu vai pakalpojumu – parasti tāpēc, ka jūs uzskatāt, ka tas ir labs un vēlaties viņus iedrošināt to izmēģināt.
Kembridžas vārdnīca
Ko nozīmē “no mutes mutē”?
“No mutes mutē” ir veids, kā sazināties. Citiem vārdiem sakot, “no mutes mutē” pārnes informāciju no viena cilvēka uz citu.
Piemērs: Produkta/pakalpojuma lietotājs stāsta par produktu kādam tā draugu lokā. Ja lietotājam ir slikta klientu apkalpošanas pieredze, tas to var nodot citiem, ar ko viņš tiekas. Un tā rezultātā tie, visticamāk, izvēlēsies nepirkt nekādus produktus no minētā uzņēmuma.
Cik svarīgas ir mutvārdu ziņas?
Mutvārdu ziņu mērķis ir gūt klientu uzticību un lojalitāti. Tā kā mēs dzīvojam pasaulē, kur visi cenšas mums kaut ko pārdot, uzticības iegūšana var būt grūta. Cilvēki meklē atsauksmes vai ieteikumus. Tādējādi pozitīva klientu pieredze mudina klientus runāt par jūsu produktiem. Tas rada lojālus klientus, kas galu galā palielina pārdošanu un klientu apmierinātību.
“No mutes mutē” ir patiešām lēta un vērtīga mārketinga stratēģija jebkuram zīmolam. To var viegli novērtēt par zemu. Tātad, galvenā uzmanība būtu jāpievērš ilgstošu attiecību veidošanai un kopienas izveidei. Tā ir svarīga un izdevīga ilgtermiņa stratēģija.
Kā darbojas ziņu nodošana “no mutes mutē” ?
Pirmkārt, klienti ieteikumus vai atsauksmes tradicionāli saņem “no mutes mutē”. Piemēram, no kāda drauga vai ģimenes locekļa.
Otrs variants ir tāds, ka cilvēki atrod ieteikumus vai atsauksmes, izmantojot sociālos medijus. Mūsdienās izpēte tiešsaistē daudziem ir piemērots veids, kā izlemt, vai iegādāties šo produktu/pakalpojumu. To sauc par mutvārdu mārketingu.
Piemēram, Bens un Sāra ir ieinteresēti nolīgt uzkopšanas uzņēmumu savai mājai. Abi sāk pētīt tīrīšanas uzņēmumus pilsētā. Bens atrod dažus tīrīšanas uzņēmumus tiešsaistē, pamatojoties uz lieliskām atsauksmēm no Trustpilot. Tāpēc viņi nolemj sazināties ar vienu no šiem dienestiem. Pēc lieliskas pieredzes iegūšanas viņi ar to dalās ar citiem cilvēkiem savā tuvinieku lokā. Tas ir veids, kā mutvārdu ziņas darbojas caur atsauksmēm.
Kas ir mutvārdu mārketings?
Īsāk sakot, mutvārdu mārketingam ir tāda pati stratēģija kā tradicionālajam “no mutes mutē”. Galvenā atšķirība ir tā, ka mutvārdu mārketingu veicina zīmols/kompānija, turpretim tradicionālais “no mutes mutē” notiek dabīgi. Mutvārdu mārketinga mērķis ir popularizēt produktu/pakalpojumu, lai iegūtu lielāku atpazīstamību.
Kādas ir citas mutvārdu mārketinga priekšrocības?
- Klientu uzticēšanās
- Kopienas veidošana ap savu zīmolu
- Ilgtermiņa attiecības ar klientiem (lojāli klienti)
- Mazāk naudas tērēšana mārketingam
- Lielāki ieņēmumi
- Klientu piesaiste
Kā radīt mutvārdu mārketingu?
- Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi
- Iedvesmojiet klientus radīt saturu par jūsu zīmolu
- Rosiniet rakstīt atsauksmes/atzinumus par jūsu pakalpojumiem/produktiem
- Motivējiet ar īpašām atlaidēm/produktiem
- Sazinieties ar atbilstošajiem ietekmētājiem
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
Noskatieties video par mutvārdu reklāmu
LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra spēlē būtisku lomu nosakot mutvārdu reklāmas definīciju. Nodrošinot reāllaika palīdzību un personalizētu atbalstu, šī programma uzlabo kopējo klientu pieredzi. Kad klienti saņem izcilu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent palīdzības dienestu, ir daudz lielākaiespēja, ka viņi dalīsies ar savu pozitīvo pieredzi ar citiem, izmantojot mutvārdu reklāmu. Šis dabiskās saziņas veids ietver klientu uzņēmuma, tā produktu vai pakalpojumu ieteikumus saviem draugiem, ģimenei vai kolēģiem, pamatojoties uz personiskajām mijiedarbībām. Pozitīvā mutvārdu reklāma, kas rodas, izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, var ievērojami ietekmēt uzņēmuma reputāciju, uzticamību un klientu piesaistes centienus.
Topics
- digitālais mārketinga risinājumi
- sociālo mediju stratēģijas
- tiešsaistes reklāmas un datu analīzes risinājumi
Video summary
Video sniedz informāciju par jaunākajiem digitālajiem mārketinga risinājumiem un to, kā tie var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus un veicināt pārdošanas izaugsmi. Tajā tiek apspriesti jaunākie sociālo mediju stratēģijas, tiešsaistes reklāmas un datu analīzes risinājumi.
Frequently Asked Questions
Kas ir mutvārdu mārketings?
Mutvārdu mārketings ir mārketinga veids, kas ietver “čukstēšanu” patērētājiem par konkrēto produktu vai zīmolu. Tās mērķis ir izraisīt diskusiju par konkrēto tematu ētiskā un neagresīvā veidā. Gala efektam vajadzētu būt diskusijām par zīmolu vai produktu, tādējādi palielinot zīmola atpazīstamību vai pirkumu. Šāds mārketings neliek klientiem justies piespiestiem un ka zīmols izdarītu uz tiem spiedienu.
Kā radīt mutvārdu ziņas?
Mutvārdu mārketingu var veidot vairākos veidos. Labākais līdzeklis pozitīvam mārketingam, protams, ir jūsu klienti. Ko izdarīt, lai pamudinātu klientus padot ziņu "no mutes mutē"? Lūgums, lai viņi izmēģina jauno produktu un pastāsta par to, liek viņiem domāt, ka viņu viedoklis ir svarīgs. Padariet tos īpašus ar īpašiem piedāvājumiem; izveidojiet telpu diskusijām — tas var būt forums, Facebook grupa vai vienkārši iespēja pievienot komentārus ziņām vai ierakstiem vietnēs un portālos; pastāvīgi sazinieties ar saviem klientiem; nolīgstiet personu, kas organizēs mutvārdu mārketingu.
Kāpēc mutvārdu mārketings ir efektīvs?
Mutvārdu mārketings ir ļoti efektīvs, jo internets to nodrošina ar daudziem rīkiem. Tas ļauj informācijai izplatīties, un ar to varam veidot sociālās attiecības. Mutvārdu mārketings jāsāk ar diskusiju ierosināšanu par kādu konkrētu tēmu. Tikai diskusijā vajadzētu saudzīgi pieminēt zīmolu vai produktu, ko vēlamies reklamēt. Pirmkārt, vajag atcerēties par dabiskumu un neiejaukšanos.
Expert’s note
No mutes mutē ir mutvārdu mārketinga stratēģija, kas par pamatu izmanto atsauksmes un ieteikumus, lai popularizētu produktu vai pakalpojumu.
Outbound sales campaigns have a significant impact on the success of a company's sales and marketing efforts. The main stages of outbound sales include identifying potential buyers, attracting them, qualifying them, closing deals, and following up after the sale. The most important metrics for measuring outbound sales success are pipeline metrics and engagement metrics. Creating a successful outbound sales team involves defining the process stages and tasks for representatives.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Izejošās tirdzniecības pārstāvja uzdevumi ietver klientu saziņu, pārdošanas līgumu sagatavošanu, cenu piedāvājumu sagatavošanu un pārdošanas mērķu sasniegšanu. Lai būtu veiksmīgs pārstāvis, nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes, sociālās iemaņas un motivācija. Vidējā alga ASV ir apmēram $45,000 - $50,000 gadā. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.