Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.
Ko nozīmē “no mutes mutē”?
“No mutes mutē” ir veids, kā sazināties. Citiem vārdiem sakot, “no mutes mutē” pārnes informāciju no viena cilvēka uz citu.
Piemērs: Produkta/pakalpojuma lietotājs stāsta par produktu kādam tā draugu lokā. Ja lietotājam ir slikta klientu apkalpošanas pieredze, tas to var nodot citiem, ar ko viņš tiekas. Un tā rezultātā tie, visticamāk, izvēlēsies nepirkt nekādus produktus no minētā uzņēmuma.
Cik svarīgas ir mutvārdu ziņas?
Mutvārdu ziņu mērķis ir gūt klientu uzticību un lojalitāti. Tā kā mēs dzīvojam pasaulē, kur visi cenšas mums kaut ko pārdot, uzticības iegūšana var būt grūta. Cilvēki meklē atsauksmes vai ieteikumus. Tādējādi pozitīva klientu pieredze mudina klientus runāt par jūsu produktiem. Tas rada lojālus klientus, kas galu galā palielina pārdošanu un klientu apmierinātību.
“No mutes mutē” ir patiešām lēta un vērtīga mārketinga stratēģija jebkuram zīmolam. To var viegli novērtēt par zemu. Tātad, galvenā uzmanība būtu jāpievērš ilgstošu attiecību veidošanai un kopienas izveidei. Tā ir svarīga un izdevīga ilgtermiņa stratēģija.
Kā darbojas ziņu nodošana “no mutes mutē” ?
Pirmkārt, klienti ieteikumus vai atsauksmes tradicionāli saņem “no mutes mutē”. Piemēram, no kāda drauga vai ģimenes locekļa.
Otrs variants ir tāds, ka cilvēki atrod ieteikumus vai atsauksmes, izmantojot sociālos medijus. Mūsdienās izpēte tiešsaistē daudziem ir piemērots veids, kā izlemt, vai iegādāties šo produktu/pakalpojumu. To sauc par mutvārdu mārketingu.
Piemēram, Bens un Sāra ir ieinteresēti nolīgt uzkopšanas uzņēmumu savai mājai. Abi sāk pētīt tīrīšanas uzņēmumus pilsētā. Bens atrod dažus tīrīšanas uzņēmumus tiešsaistē, pamatojoties uz lieliskām atsauksmēm no Trustpilot. Tāpēc viņi nolemj sazināties ar vienu no šiem dienestiem. Pēc lieliskas pieredzes iegūšanas viņi ar to dalās ar citiem cilvēkiem savā tuvinieku lokā. Tas ir veids, kā mutvārdu ziņas darbojas caur atsauksmēm.
Kas ir mutvārdu mārketings?
Īsāk sakot, mutvārdu mārketingam ir tāda pati stratēģija kā tradicionālajam “no mutes mutē”. Galvenā atšķirība ir tā, ka mutvārdu mārketingu veicina zīmols/kompānija, turpretim tradicionālais “no mutes mutē” notiek dabīgi. Mutvārdu mārketinga mērķis ir popularizēt produktu/pakalpojumu, lai iegūtu lielāku atpazīstamību.
Kādas ir citas mutvārdu mārketinga priekšrocības?
- Klientu uzticība
- Kopienas izveide ap jūsu zīmolu
- Ilgtermiņa attiecības ar klientiem (Lojāli klienti)
- Mazāks naudas tēriņš mārketingam
- Lielāki ieņēmumi
- Klientu iesaiste
Kā izveidot mutvārdu mārketingu?
- Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi
- Iedrošiniet klientus veidot saturu par jūsu zīmolu
- Veiciniet atsauksmes par Jūsu pakalpojumu/produktu
- Motivējiet ar dažādām īpašām atlaidēm vai produktiem
- Sasniedziet atbilstošus influencerus
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
Frequently asked questions
Kas ir mutvārdu mārketings?
Mutvārdu mārketings ir mārketinga veids, kas ietver “čukstēšanu” patērētājiem par konkrēto produktu vai zīmolu. Tās mērķis ir izraisīt diskusiju par konkrēto tematu ētiskā un neagresīvā veidā. Gala efektam vajadzētu būt diskusijām par zīmolu vai produktu, tādējādi palielinot zīmola atpazīstamību vai pirkumu. Šāds mārketings neliek klientiem justies piespiestiem un ka zīmols izdarītu uz tiem spiedienu.
Kā radīt mutvārdu ziņas?
Mutvārdu mārketingu var veidot vairākos veidos. Labākais līdzeklis pozitīvam mārketingam, protams, ir jūsu klienti. Ko izdarīt, lai pamudinātu klientus padot ziņu "no mutes mutē"? Lūgums, lai viņi izmēģina jauno produktu un pastāsta par to, liek viņiem domāt, ka viņu viedoklis ir svarīgs. Padariet tos īpašus ar īpašiem piedāvājumiem; izveidojiet telpu diskusijām — tas var būt forums, Facebook grupa vai vienkārši iespēja pievienot komentārus ziņām vai ierakstiem vietnēs un portālos; pastāvīgi sazinieties ar saviem klientiem; nolīgstiet personu, kas organizēs mutvārdu mārketingu.
Kāpēc mutvārdu mārketings ir efektīvs?
Mutvārdu mārketings ir ļoti efektīvs, jo internets to nodrošina ar daudziem rīkiem. Tas ļauj informācijai izplatīties, un ar to varam veidot sociālās attiecības.
Mutvārdu mārketings jāsāk ar diskusiju ierosināšanu par kādu konkrētu tēmu. Tikai diskusijā vajadzētu saudzīgi pieminēt zīmolu vai produktu, ko vēlamies reklamēt. Pirmkārt, vajag atcerēties par dabiskumu un neiejaukšanos.
Expert note
No mutes mutē ir mutvārdu mārketinga stratēģija, kas par pamatu izmanto atsauksmes un ieteikumus, lai popularizētu produktu vai pakalpojumu.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā demonstrāciju, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Sistēma palīdz atvieglot aģentu darbu un automatizēt aktivitātes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi un attīstītu prasmes. Šī klientu apkalpošanas sistēma ir populāra, jo tā piedāvā daudzas iespējas, tostarp tiešsaistes kopienas, čatus un atbalsta atbalsta portālu. LiveAgent ir arī balvots un sertificēts.
Dinamiskais saturs pieejams, lai atbilstu klientu vajadzībām un uzvedībai. LiveAgent programmatūra to izmanto lojalitātes palielināšanai un valodas atbalstam. Zināšanas un atbalsta portāls, kā arī daudzas programmas un pakalpojumi pieejami, tostarp klientu apkalpošanas programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un citas. LiveAgent ir arī izmantojams visdažādākajos uzņēmumu jomās. Sales kontaktus var sazināties par rīcību.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.