Kas ir nepiešķirtais jautājums?
Cits aģents manuāli vai automatizēti var atcelt Jautājuma pieprasījumu. Dažreiz ir labāk, lai pieprasījumi paliktu nepiešķirti, taču piederētu nodaļām vai būtu atzīmēti.
An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.

Frequently asked questions
Kā Jūs nosakāt nepiešķirto jautājumu?
Nepiešķirts jautājums ir jebkurš jautājums, kas netika piešķirts nevienam aģentam, manuāli vai automatizēti.
Cik ilgi jautājumam jāpaliek nepiešķirtam?
Jautājumam jābūt piešķirtam pēc iespējas ātrāk. Ja tas nebūs izdarīts automatizēti, nepieciešams manuāli piešķirt jautājumam aģentu. Taču, ir situācijas, kad labāk nepiešķirt pieprasījumu nevienam aģentam, tad ir svarīgi, lai tas piederētu konkrētai nodaļai un tie nebūtu atzīmēti.
Kur LiveAgent Jūs varat piekļūt visu nepiešķirto jautājumu sarakstam?
LiveAgent pieeju visiem jautājumiem, arī nepiešķirtiem, var atrast sadaļā "Jautājumi" aģenta panelī.
Expert note
Nepiešķirts jautājums ir jebkurš jautājums, kas netika piešķirts nevienam aģentam. Lai to risinātu, nepieciešams manuāli vai automatizēti piešķirt aģentu vai konkrētai nodaļai.

Palīdzības pieteikumu apvienošana
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, voIP un e-pasta pārvaldības programmatūru, kā arī citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā arī datu migrāciju un atbalstu, kā arī tiek atjaunināts regulāri. LiveAgent ir izveidojams un piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves
Tērzēšanas programmatūra uzlabo klientu pieredzi un palīdz uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. LiveAgent piedāvā bezmaksas tērzēšanas programmatūru ar vairākām integrētām sistēmām un funkcijām, kā arī maksas plānus ar vēl vairāk funkcijām. Urīki palīdz klientiem atrisināt problēmas un var būt noderīgi visā pirkuma procesā. LiveAgent izveido kontu un piedāvā apmācību. Mājaslapa arī izmanto sīkdatnes.
Atbildes jautājumiem saistītiem ar produktiem/pakalpojumu
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzkanālu saziņu, CRM sistēmas, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā demonstrācijas, bezmaksas izmēģinājumus un atbalstu klientiem. LiveAgent ir dibināts 2004. gadā un ir saņēmis balvas un sertifikātus no voIP partneriem. Piesakieties bezmaksas izmēģinājumam, lai izmēģinātu programmatūru.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmas, tālruņa un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējama un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients samazina zvanu skaitu, un zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma prasībām. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas paši.