Kas ir nepiešķirtais jautājums?
Cits aģents manuāli vai automatizēti var atcelt Jautājuma pieprasījumu. Dažreiz ir labāk, lai pieprasījumi paliktu nepiešķirti, taču piederētu nodaļām vai būtu atzīmēti.
An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.

Frequently asked questions
Kā Jūs nosakāt nepiešķirto jautājumu?
Nepiešķirts jautājums ir jebkurš jautājums, kas netika piešķirts nevienam aģentam, manuāli vai automatizēti.
Cik ilgi jautājumam jāpaliek nepiešķirtam?
Jautājumam jābūt piešķirtam pēc iespējas ātrāk. Ja tas nebūs izdarīts automatizēti, nepieciešams manuāli piešķirt jautājumam aģentu. Taču, ir situācijas, kad labāk nepiešķirt pieprasījumu nevienam aģentam, tad ir svarīgi, lai tas piederētu konkrētai nodaļai un tie nebūtu atzīmēti.
Kur LiveAgent Jūs varat piekļūt visu nepiešķirto jautājumu sarakstam?
LiveAgent pieeju visiem jautājumiem, arī nepiešķirtiem, var atrast sadaļā "Jautājumi" aģenta panelī.
- Pieteikumu atkārtota piešķiršana [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikuma novērotājs [Skaidrojums]
- Tiketu sistēma [Skaidrojums]
- Aicinājuma Uz Rīcību Poga (Skaidrojums)
- Kas ir iekšējie palīdzības pieteikumi? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Paraaģents [Skaidrojums]