Kas ir Multibrand?
Multibrand papildprogramma ļauj vienlaikus pārvaldīt vairākus zīmolus. Katru zīmolu raksturo vairāki faktori, kas nosaka tā identitāti. Šie faktori ir e-pasta atbalsta adreses, Palīdzības Centrs, dažādi logrīki un spraudņi. Sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook vai Twitter, arī palīdz veidot savu zīmolu.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē Multibrand?
Multibrand ir klientu apkalpošanas programmatūras papildinājums, kas vienā sistēmā ļauj pārvaldīt un ieviest dažādu zīmolu klientu apkalpošanu konkrētā uzņēmumā. Katrs zīmols ir atšķirīgs, un tam ir dažādas funkcijas, piemēram, palīdzības dienests, atbalsta e-pasta adreses, logrīki, spraudņi un sociālo mediju platformas.
Kādas ir Multibrand priekšrocības?
Multibrand priekšrocība ir iespēja pievienot vairāku zīmolu atbalsta e-pasta adreses, iespēja izveidot palīdzības centrus, pievienot tīmekļa logrīkus, konfigurēt tālruņu numurus, un lielākā daļa no tiem atbalsta vairākus zīmolus vienuviet.
Vai LiveAgent iespējams lietot Multibrand funkciju?
Programmā LiveAgent varat izmantot Multibrand funkciju. Tā ļauj vienuviet veikt dažādu zīmolu daudzkanālu apkalpošanu un pārvaldību. Un visu var viegli konfigurēt.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu, kas palielina veiksmi un apmierinātību.