Kas ir mobilā palīdzība?
Ja klientiem rodas kādas problēmas vai jautājums, viņi var sazināties ar uzņēmuma klientu atbalstu pa dažādiem kanāliem. Ja viņiem nepieciešams atbalsts iOS vai Android lietotnei, viņi var izmantot mobilo palīdzību. Tādejādi tiek atrisinātas visbiežāk sastopamās problēmas, situācijas un vaicājumi.
Frequently asked questions
Kā jūs aprakstītu mobilo palīdzību?
Mobilā palīdzība izmanto mobilos kanālus. Tā tiek izmantota, ja klientiem rodas problēma vai rodas jautājumi par programmas darbību, vai arī viņi vienkārši vēlas sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot mobilo ierīci. Mobilais atbalsts ir nepieciešams, jo mobilo ierīču izmantošana paplašinās iepretim galddatora izmantošanai.
Vai jūsu uzņēmumam būtu jānodrošina mobilā palīdzība?
Jūsu uzņēmumam noteikti ir jānodrošina atbalsts mobilajām ierīcēm. Klienti izmanto arvien vairāk mobilo ierīču, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi piedāvāt palīdzību, izmantojot mobilajās ierīcēs pieejamās mobilās lietojumprogrammas. Pateicoties tam, jūs attīstāt klientu apkalpošanu un sasniedzat augstāku līmeni, kas palielina klientu apmierinātību un tādējādi ietekmē reklāmguvumu.
Vai LiveAgent piedāvā mobilo palīdzību?
Liveagent piedāvā Android aplikāciju, kas ļauj uzturēt sakarus ar cilvēkiem, kuri apmeklē jūsu tīmekļa vietni. Pateicoties tam, jums ir iespēja sazināties ar klientiem jebkur un piedāvāt tiem pastāvīgu atbalstu.
- Telefoniski palīdzības pieteikumi (skaidrojums)
- Mobilās programmatūras izstrādes komplekts (SDK) [Izskaidrojums]
- Priekšapskates Numura Sastādītājs (Skaidrojums)
- Bezmaksas padomi zvanu centram pirmajai saziņai | LiveAgent
- Telemārketinga Programmatūra (Skaidrojums)
- Bezmaksas zvanu centra programmatūra - priekšrocības (+ bezmaksas izmēģinājuma versija)
- Ienākošais Zvans (Skaidrojums)
- TIDAL klientu atbalsta kontakti - LiveAgent