Kas ir mobilā palīdzība?
Ja klientiem rodas kādas problēmas vai jautājums, viņi var sazināties ar uzņēmuma klientu atbalstu pa dažādiem kanāliem. Ja viņiem nepieciešams atbalsts iOS vai Android lietotnei, viņi var izmantot mobilo palīdzību. Tādejādi tiek atrisinātas visbiežāk sastopamās problēmas, situācijas un vaicājumi.
Frequently Asked Questions
Kā jūs aprakstītu mobilo palīdzību?
Mobilā palīdzība izmanto mobilos kanālus. Tā tiek izmantota, ja klientiem rodas problēma vai rodas jautājumi par programmas darbību, vai arī viņi vienkārši vēlas sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot mobilo ierīci. Mobilais atbalsts ir nepieciešams, jo mobilo ierīču izmantošana paplašinās iepretim galddatora izmantošanai.
Vai jūsu uzņēmumam būtu jānodrošina mobilā palīdzība?
Jūsu uzņēmumam noteikti ir jānodrošina atbalsts mobilajām ierīcēm. Klienti izmanto arvien vairāk mobilo ierīču, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi piedāvāt palīdzību, izmantojot mobilajās ierīcēs pieejamās mobilās lietojumprogrammas. Pateicoties tam, jūs attīstāt klientu apkalpošanu un sasniedzat augstāku līmeni, kas palielina klientu apmierinātību un tādējādi ietekmē reklāmguvumu.
Vai LiveAgent piedāvā mobilo palīdzību?
Liveagent piedāvā Android aplikāciju, kas ļauj uzturēt sakarus ar cilvēkiem, kuri apmeklē jūsu tīmekļa vietni. Pateicoties tam, jums ir iespēja sazināties ar klientiem jebkur un piedāvāt tiem pastāvīgu atbalstu.
Expert’s note
Nodrošiniet mobilo palīdzību, lai apmierinātu klientu mobilo ierīču lietošanas vajadzības un palielinātu apmierinātību.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.