Kas ir mobilā palīdzība?
Ja klientiem rodas kādas problēmas vai jautājums, viņi var sazināties ar uzņēmuma klientu atbalstu pa dažādiem kanāliem. Ja viņiem nepieciešams atbalsts iOS vai Android lietotnei, viņi var izmantot mobilo palīdzību. Tādejādi tiek atrisinātas visbiežāk sastopamās problēmas, situācijas un vaicājumi.
Frequently asked questions
Kā jūs aprakstītu mobilo palīdzību?
Mobilā palīdzība izmanto mobilos kanālus. Tā tiek izmantota, ja klientiem rodas problēma vai rodas jautājumi par programmas darbību, vai arī viņi vienkārši vēlas sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot mobilo ierīci. Mobilais atbalsts ir nepieciešams, jo mobilo ierīču izmantošana paplašinās iepretim galddatora izmantošanai.
Vai jūsu uzņēmumam būtu jānodrošina mobilā palīdzība?
Jūsu uzņēmumam noteikti ir jānodrošina atbalsts mobilajām ierīcēm. Klienti izmanto arvien vairāk mobilo ierīču, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi piedāvāt palīdzību, izmantojot mobilajās ierīcēs pieejamās mobilās lietojumprogrammas. Pateicoties tam, jūs attīstāt klientu apkalpošanu un sasniedzat augstāku līmeni, kas palielina klientu apmierinātību un tādējādi ietekmē reklāmguvumu.
Vai LiveAgent piedāvā mobilo palīdzību?
Liveagent piedāvā Android aplikāciju, kas ļauj uzturēt sakarus ar cilvēkiem, kuri apmeklē jūsu tīmekļa vietni. Pateicoties tam, jums ir iespēja sazināties ar klientiem jebkur un piedāvāt tiem pastāvīgu atbalstu.
Expert note
Nodrošiniet mobilo palīdzību, lai apmierinātu klientu mobilo ierīču lietošanas vajadzības un palielinātu apmierinātību.

Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
Telefoniski palīdzības pieteikumi
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru, kas iekļauj automātisko numura sastādītāju un mobilās palīdzības Android aplikāciju. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ir pieejama daudzu produktu programmas. Partneru programma ir pieejama. LiveAgent nodrošina labāku klientu apkalpošanu un palielina klientu apmierinātību un reklāmguvumu.
Tekstā tiek aprakstīta klientu datubāze un palīdzības pieteikumu sistēma IT pieteikumu apstrādei. Tas piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību un kopīgošanu, kā arī klientu informāciju un atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā alternatīvu risinājumu klientu apkalpošanas un datu pārvaldības programmām. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju, kā arī seminārus un rakstīšanas testus.