Kas ir lojalitāte?
Lojalitāte definē abstraktu sajūtu, kas ir rādītājs tam, cik lojāli vai īsti ir jūsu klienti jūsu uzņēmumam vai jūsu piedāvātajiem produktiem. Jo izteiktāka ir zīmola lojalitāte jūsu klientiem, jo lielāki ir jūsu ieņēmumi.
Tas galvenokārt ir tāpēc, ka mārketings vairāk paļaujas uz mutvārdu atsauksmēm nekā uz reklāmas stabiem. Tas ir lētāk un produktīvāk.
Lai nodrošinātu, ka klienti saglabā lojalitāti uzņēmumam, jums būs jāizvirza klients kā prioritāte. Vienmēr, kad veicat izmaiņas uzņēmumā, apdomājiet, vai jūsu klienti to pieņems.
Frequently Asked Questions
Kas ir lojalitāte?
Pārdošanas lojalitāte ir vēlme atkārtoti atgriezties uzņēmumā. Klientam patīk uzņēmums, ir laba pieredze ar zīmolu, un, kad viņam nepieciešams produkts konkrētajā nozarē, viņš izvēlas šo konkrēto kompāniju. Ir daudz iemeslu, kāpēc klients nolemj izvēlēties konkrēto zīmolu un būt tam lojāls.
Kāpēc lojalitāte ir svarīga?
Klientu lojalitāte ir svarīga, jo klienti, kuri ir apmierināti un vēlas atkārtoti iegādāties zīmola produktus un pakalpojumus, ir galvenais peļņas radītājs. Uzticami klienti vairāk laika un naudas tērē savam iecienītajam zīmolam. Klientu lojalitāte arī veicina uzticēšanās pilnas attiecības starp zīmolu un klientiem. Turklāt esošā klienta noturēšana ir lētāka nekā jauna klienta piesaiste, tāpēc uzņēmumam tā ir peļņa.
Kā uzlabot klientu lojalitāti?
Lai palielinātu klientu lojalitāti, nodrošiniet viņus ar produktu, ko viņi gaida. Svarīgi, lai tas atbilstu pasūtījumam un ir iztērētās naudas vērts. Turklāt var izmantot vienkāršu punktu sistēmu vai izveidot plašu lojalitātes programmu, kas veicinās vēl lielākus pirkumus. Ir arī lieliska ideja izveidot saviem klientiem noderīgu kopienu, piemēram, Facebook grupu. Lieliska klientu apkalpošana ir ārkārtīgi svarīga arī lojalitātes un attiecību veidošanai.
Eksperta piezīme
Uzticami klienti vairāk laika un naudas tērē savam iecienītajam zīmolam. Lojalitāte ir būtiska peļņas radīšanai un nodrošina uzticību klientu attiecībās.

Tā Nav manipulācija, Tā Ir Stratēģiskā Komunikācija | Keiša Brūvere (Keisha Brewer) | TEDxGeorgetown
Komunikācija, iztēle un empātija palīdz klientu apkalpošanā. Vērtības un klientu centrisma pieeja veicina pārdošanu un lojalitāti.
Klientu Apkalpošana – Odlija Bjūtifula (Odly Beautiful)
Ērtas kontaktiespējas un ātra atbildes reakcija ir svarīga klientu apkalpošanā. LiveAgent ir šīs pieredzes uzlabojošs risinājums.
Klientu Apkalpošanas Valoda: Sarūgtinātu Klientu Nomierināšana
Laba klientu apkalpošana prasa pareizu valodu un izteicienus, lai uzturētu pozitīvas attiecības un palielinātu uzticēšanos uzņēmumam. Empātija un sadarbība ir ļoti svarīgas.
Stīvs Džobss (Steve Jobs) – Klientu Pieredze
Klientu apkalpošanas risinājums LiveAgent uzlabo klientu pieredzi ar daudziem funkciju un integrāciju, samazinot neapmierinātību.+