Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lojalitāte

Kas ir lojalitāte?

Lojalitāte definē abstraktu sajūtu, kas ir rādītājs tam, cik lojāli vai īsti ir jūsu klienti jūsu uzņēmumam vai jūsu piedāvātajiem produktiem. Jo izteiktāka ir zīmola lojalitāte jūsu klientiem, jo lielāki ir jūsu ieņēmumi.

Tas galvenokārt ir tāpēc, ka mārketings vairāk paļaujas uz mutvārdu atsauksmēm nekā uz reklāmas stabiem. Tas ir lētāk un produktīvāk.

Lai nodrošinātu, ka klienti saglabā lojalitāti uzņēmumam, jums būs jāizvirza klients kā prioritāte. Vienmēr, kad veicat izmaiņas uzņēmumā, apdomājiet, vai jūsu klienti to pieņems.

BUJ

Kas ir lojalitāte?

Pārdošanas lojalitāte ir vēlme atkārtoti atgriezties uzņēmumā. Klientam patīk uzņēmums, ir laba pieredze ar zīmolu, un, kad viņam nepieciešams produkts konkrētajā nozarē, viņš izvēlas šo konkrēto kompāniju. Ir daudz iemeslu, kāpēc klients nolemj izvēlēties konkrēto zīmolu un būt tam lojāls.

& nbsp;

Kāpēc lojalitāte ir svarīga?

Klientu lojalitāte ir svarīga, jo klienti, kuri ir apmierināti un vēlas atkārtoti iegādāties zīmola produktus un pakalpojumus, ir galvenais peļņas radītājs. Uzticami klienti vairāk laika un naudas tērē savam iecienītajam zīmolam. Klientu lojalitāte arī veicina uzticēšanās pilnas attiecības starp zīmolu un klientiem. Turklāt esošā klienta noturēšana ir lētāka nekā jauna klienta piesaiste, tāpēc uzņēmumam tā ir peļņa.

& nbsp;

Kā uzlabot klientu lojalitāti?

Lai palielinātu klientu lojalitāti, nodrošiniet viņus ar produktu, ko viņi gaida. Svarīgi, lai tas atbilstu pasūtījumam un ir iztērētās naudas vērts. Turklāt var izmantot vienkāršu punktu sistēmu vai izveidot plašu lojalitātes programmu, kas veicinās vēl lielākus pirkumus. Ir arī lieliska ideja izveidot saviem klientiem noderīgu kopienu, piemēram, Facebook grupu. Lieliska klientu apkalpošana ir ārkārtīgi svarīga arī lojalitātes un attiecību veidošanai.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju