Lojalitāte

Kas ir lojalitāte?

Lojalitāte definē abstraktu sajūtu, kas ir rādītājs tam, cik lojāli vai īsti ir jūsu klienti jūsu uzņēmumam vai jūsu piedāvātajiem produktiem. Jo izteiktāka ir zīmola lojalitāte jūsu klientiem, jo lielāki ir jūsu ieņēmumi.

Tas galvenokārt ir tāpēc, ka mārketings vairāk paļaujas uz mutvārdu atsauksmēm nekā uz reklāmas stabiem. Tas ir lētāk un produktīvāk.

Lai nodrošinātu, ka klienti saglabā lojalitāti uzņēmumam, jums būs jāizvirza klients kā prioritāte. Vienmēr, kad veicat izmaiņas uzņēmumā, apdomājiet, vai jūsu klienti to pieņems.

Frequently asked questions

Kas ir lojalitāte?

Pārdošanas lojalitāte ir vēlme atkārtoti atgriezties uzņēmumā. Klientam patīk uzņēmums, ir laba pieredze ar zīmolu, un, kad viņam nepieciešams produkts konkrētajā nozarē, viņš izvēlas šo konkrēto kompāniju. Ir daudz iemeslu, kāpēc klients nolemj izvēlēties konkrēto zīmolu un būt tam lojāls.

Kāpēc lojalitāte ir svarīga?

Klientu lojalitāte ir svarīga, jo klienti, kuri ir apmierināti un vēlas atkārtoti iegādāties zīmola produktus un pakalpojumus, ir galvenais peļņas radītājs. Uzticami klienti vairāk laika un naudas tērē savam iecienītajam zīmolam. Klientu lojalitāte arī veicina uzticēšanās pilnas attiecības starp zīmolu un klientiem. Turklāt esošā klienta noturēšana ir lētāka nekā jauna klienta piesaiste, tāpēc uzņēmumam tā ir peļņa.

Kā uzlabot klientu lojalitāti?

Lai palielinātu klientu lojalitāti, nodrošiniet viņus ar produktu, ko viņi gaida. Svarīgi, lai tas atbilstu pasūtījumam un ir iztērētās naudas vērts. Turklāt var izmantot vienkāršu punktu sistēmu vai izveidot plašu lojalitātes programmu, kas veicinās vēl lielākus pirkumus. Ir arī lieliska ideja izveidot saviem klientiem noderīgu kopienu, piemēram, Facebook grupu. Lieliska klientu apkalpošana ir ārkārtīgi svarīga arī lojalitātes un attiecību veidošanai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Uzticami klienti vairāk laika un naudas tērē savam iecienītajam zīmolam. Lojalitāte ir būtiska peļņas radīšanai un nodrošina uzticību klientu attiecībās.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu.

Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Klientu atsauksmju un ieteikumu sadaļas ir lielisks veids, kā saņemt noderīgu atgriezenisko saiti no klientiem. Dažādi veidi, kā to darīt, varētu nebūt tik efektīvi, piemēram, e-pasta mārketinga vai zvanu kampaņas. Atsauksmju un ieteikumu funkcija ir interkatīva un aizraujoša, un ļauj uzņēmumiem uzzināt, ko cilvēki domā par saviem produktiem un zīmolu. Pēc atsauksmju un ieteikumu pogas ieviešanas klienti varēs pēc vienas klikšķa atstāt atsauksmes un ieteikumus un nobalsot par esošajiem piedāvājumiem. Visas ziņas glabājas viena vietā, kas padara procesu vieglāku, un atsauksmju un ieteikumu sadaļu var pielāgot savam zīmolam.

Atbalsta portāls glabā Jūsu zināšanu bāzes rakstus, foruma ziņas un atsauksmes no Jūsu klientiem. Tas atbalsta klientus pat, ja neesiet uz vietas.

Atbalsta portāls

LiveAgent ir 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, lai uzņēmumiem nodrošinātu piemērotu klientu apkalpošanu. Lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmumu, ir svarīgi, lai klientu apkalpošanas aģenti būtu pārzinātāji savā uzņēmumā un produktos, kā arī labi komunikatori ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. Klientu apkalpošanas programmatūra var veicināt apmierinātu klientu skaita pieaugumu un uzņēmumiem sniegt izdevīgākus līdzekļus. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus lietotņu risinājumus, kas ir piemēroti daudziem uzņēmumiem un vietnēm. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja.

Apmierinātības atskaite ir uzņēmuma veidots pārskats, kas parāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem. Uzziniet vairāk.

Apmierinātības atskaite

Tekstā tiek uzsvērta klientu apmierinātība un tās nozīme uzņēmējdarbībā. Tiek reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu atbalstu visos kanālos. Ir skaidrots, ka klientu atbalstam ir svarīgs lomu uzņēmumos, kuru mērķis ir strādāt uz klientu apkalpošanas apmierinātības paaugstināšanu. Klientu apkalpošanas apmierinātību var novērtēt ar dažādām metodēm.

Uzziniet vairāk par klientu piesaisti. Izprotiet to padziļināti izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Klientu piesaiste

Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju