Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu servisa pārraugs

Kas ir klientu servisa pārraugs?

Klientu servisa pārraugi ir tie darbinieki, kas piešķir uzdevumus un pārrauga aģentu darbu. Viņi ir atbildīgi arī par aģentu apmācīšanu un nolīgšanu, kā arī par to, lai cilvēks, kas ienāk uzņēmumā, kļūtu par tā vērtību.

Klientu servisa pārraugam ir jāpārliecinās, ka nodrošinātā klientu apkalpošana atbilst nepieciešamajam līmenim un tai nav nekādu būtisku vajadzību, kas klientam varētu būt nepieciešamas papildus. Viņam ir jānodrošina, lai klients pēc sazināšanās ar klientu apkalpošanas aģentu nebūtu vīlies. Klientam jābūt apmierinātam, un pārraugam tas ir jānodrošina.

BUJ

Kas ir klientu servisa pārraugs?

Klientu servisa pārraugs ir persona, kas ir atbildīga par klientu apkalpošanas pārraudzību un tā efektīvu darbību. Viņš var būt atbildīgs arī par klientu pārstāvju vai visas komandas uzraudzību. Svarīga Klientu servisa pārrauga loma ir arī klientu apkalpošanas noteikumu un procedūru izveidē.

Kādām prasmēm būtu jābūt klientu servisa pārraugam?

Klientu servisa pārraugam vajadzētu būt vairākām svarīgām prasmēm - saistītām gan ar programmām, gan iekārtām. Jāpiemīt spējai izmantot saziņas līdzekļus ar dažādiem cilvēkiem. Viņam vajadzētu būt arī pacietīgam un empātiskam, pateicoties tam viņš var iejusties gan klienta, gan darbinieka ādā. Viņam jāapgūst arī diplomātiskas prasmes, kas palīdzēs risināt problēmas, un arī tehniskās iemaņas. Ir ārkārtīgi svarīgi, lai viņam būtu plašas zināšanas par konkrētās organizācijas piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem.

Vai jūs varat pievienot klientu servisa pārraugu LiveAgent?

LiveAgent nevar pievienot klientu servisa pārrauga lomu, bet šai personai var piešķirt svarīgāku lomu sistēmā (piemēram, administrators vai īpašnieks). Pateicoties tam, viņam būs plaša piekļuve atsevišķu aģentu, klientu un attiecīgi ziņu datiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju