Kas ir klientu servisa pārraugs?
Klientu servisa pārraugi ir tie darbinieki, kas piešķir uzdevumus un pārrauga aģentu darbu. Viņi ir atbildīgi arī par aģentu apmācīšanu un nolīgšanu, kā arī par to, lai cilvēks, kas ienāk uzņēmumā, kļūtu par tā vērtību.
Klientu servisa pārraugam ir jāpārliecinās, ka nodrošinātā klientu apkalpošana atbilst nepieciešamajam līmenim un tai nav nekādu būtisku vajadzību, kas klientam varētu būt nepieciešamas papildus. Viņam ir jānodrošina, lai klients pēc sazināšanās ar klientu apkalpošanas aģentu nebūtu vīlies. Klientam jābūt apmierinātam, un pārraugam tas ir jānodrošina.
Frequently asked questions
Kas ir klientu servisa pārraugs?
Klientu servisa pārraugs ir persona, kas ir atbildīga par klientu apkalpošanas pārraudzību un tā efektīvu darbību. Viņš var būt atbildīgs arī par klientu pārstāvju vai visas komandas uzraudzību. Svarīga Klientu servisa pārrauga loma ir arī klientu apkalpošanas noteikumu un procedūru izveidē.
Kādām prasmēm būtu jābūt klientu servisa pārraugam?
Klientu servisa pārraugam vajadzētu būt vairākām svarīgām prasmēm - saistītām gan ar programmām, gan iekārtām. Jāpiemīt spējai izmantot saziņas līdzekļus ar dažādiem cilvēkiem. Viņam vajadzētu būt arī pacietīgam un empātiskam, pateicoties tam viņš var iejusties gan klienta, gan darbinieka ādā. Viņam jāapgūst arī diplomātiskas prasmes, kas palīdzēs risināt problēmas, un arī tehniskās iemaņas. Ir ārkārtīgi svarīgi, lai viņam būtu plašas zināšanas par konkrētās organizācijas piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem.
Vai jūs varat pievienot klientu servisa pārraugu LiveAgent?
LiveAgent nevar pievienot klientu servisa pārrauga lomu, bet šai personai var piešķirt svarīgāku lomu sistēmā (piemēram, administrators vai īpašnieks). Pateicoties tam, viņam būs plaša piekļuve atsevišķu aģentu, klientu un attiecīgi ziņu datiem.
Expert note
Klientu servisa pārraugi pārvalda un uzrauga aģentu darbu, nodrošina klientu apkalpošanas kvalitātes atbilstību un veicina klientu apmierinātību.

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Šajā tekstā ir apskatīti dažādi klientu atbalsta darbinieku amati, kā arī ieteikumi par to, kā tos nosaukt. Tiek minēti klientu apmierinātības vadītāji, klientu pieredzes vadītāji, klientu aizstāvji un galvenais klientu pārstāvis. Tiek uzsvērts, ka ir svarīgi ieviest šos darbiniekus savā uzņēmumā, lai nodrošinātu klientu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības. Tiek piedāvāti dažādi radoši amata nosaukumi un uzsvērts, ka, lai kādu nosaukumu izvēlētos, atbildības jābūt skaidri noteiktai.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.