Kas ir klientu servisa e-pasts?
Klientu servisa e-pasts ir viena veida sakaru kanāls. Saziņa caur klientu servisa e-pastu reāllaikā nenotiek. Nav jābūt abām pusēm klātesošām, lai uzsāktu komunikāciju. Ziņas tiek saņemtas gandrīz tūlīt.
Izmantojot klientu servisa e-pastu, klientu pārstāvji mēģina novērst ar produktiem vai pakalpojumiem saistītās klienta problēmas. Tas ir arī svarīgs uzņēmējdarbības rīks. Katrai e-pasta atbildei jābūt rakstītai ar personisku attieksmi.
Frequently asked questions
Kas ir klientu servisa e-pasts?
Klientu servisa e-pasta ziņas ir rakstisks saziņas veids ar klientiem. Tā mērķis ir atrisināt konkrētu klientu problēmu. Ir svarīgi, lai klientu apkalpošanas e-pasta adrese būtu viegli pieejama ikvienam klientam un lai atbilde tiktu saņemta ne ilgāk kā 24 stundu laikā.
Vai jūs varat nosūtīt klientu servisa e-pastu, izmantojot LiveAgent?
Liveagent, protams, piedāvā iespēju sūtīt e-pastus. Tas ir viens no pamata saziņas veidiem starp klientu un klientu servisu. Pārliecinieties, vai jūsu pakalpojums, izmantojot šo kanālu, ir pēc iespējas efektīvāks, un nosūtiet jēgpilnus ziņojumus, kas risina klientu problēmu.
Kur LiveAgent atrast klientu servisa e-pasta sagataves?
LiveAgent e-pasta sagataves var atrast, atverot Konfigurācija. Pēc tam jāatlasa cilne E-pasts. Tur var atrast pieejamās sagataves, izvēloties Aģenta Sagataves.
- E-pasta paziņojumi [Skaidrojums]
- Atbalsts tikai pa e-pastu [Skaidrojums]
- Bezmaksas Adresātu Iegūšanas E-pasta Sagataves | LiveAgent
- Aģenta segvārds [skaidrojums]
- Klientu Apkalpošanai Sekojoša E-pasta Sagataves - LiveAgent
- Saziņa ar Klientiem - Padomi un Kļūdas (Atjaunināts)
- Servisa čats (Skaidrojums)
- Klienta Iekļaušanas E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet) | LiveAgent