Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu piepūles rādītājs (CES)

Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?

Vai jūsu klienti ir apmierināti? Vai viņi ir apmierināti ar jūsu pakalpojumu un produktu? Varat to izmērīt, izmantojot Klientu Piepūles Rādītāju – CES. Tā ir metrika, kas parāda, cik jūsu klienti pieliek pūles, lai sadarbotos ar klientu atbalsta komandu un rastu risinājumu savai problēmai.

Izvēlieties piemērotu jautājumu un uzdodiet to saviem klientiem. Pēc tam, pamatojoties uz klientu atbildēm, aprēķiniet Klientu Piepūles Rādītāju skaitu procentos. Ir vairāki veidi, kā to izmērīt, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas vai anketas.

BUJ

Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?

Klientu Piepūles Rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda, kā jūsu uzņēmuma klienti jūtas attiecībā uz pūlēm, kas viņiem jāpieliek, mijiedarbojoties ar klientu apkalpošanas komandu un meklējot risinājumu problēmai. Pateicoties tam, var pārbaudīt klientu apkalpošanas efektivitāti.

Kā aprēķināt klientu piepūles rādītāju (CES)?

Lai aprēķinātu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), izvēlieties atbilstošo jautājumu un nododiet to saviem klientiem. To var izdarīt, piemēram, ar anketas palīdzību. Visvienkāršākais veids ir, ja klienti atbild skalā no 1 līdz 10. Pēc tam jūs sadalāt viņu atbilžu summu ar aptaujāto klientu skaitu un iegūstat šo attiecību.

Kā uzlabot klientu piepūles rādītāju (CES)?

Lai uzlabotu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), aiciniet klientus īpašā tiešsaistes vietnē. Pateicoties tai, viņi varēs ērti sazināties ar klientu servisu, kā arī citiem klientiem un ekspertiem. Otra ideja ir izveidot zināšanu bāzi, kas palīdzēs ātri un viegli atrisināt klientu problēmas. Trešais (un pats svarīgākais) veids ir efektīva klientu apkalpošana, kas ir iespējama, pateicoties atbilstošai programmatūrai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju