Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?
Vai jūsu klienti ir apmierināti? Vai viņi ir apmierināti ar jūsu pakalpojumu un produktu? Varat to izmērīt, izmantojot Klientu Piepūles Rādītāju – CES. Tā ir metrika, kas parāda, cik jūsu klienti pieliek pūles, lai sadarbotos ar klientu atbalsta komandu un rastu risinājumu savai problēmai.
Izvēlieties piemērotu jautājumu un uzdodiet to saviem klientiem. Pēc tam, pamatojoties uz klientu atbildēm, aprēķiniet Klientu Piepūles Rādītāju skaitu procentos. Ir vairāki veidi, kā to izmērīt, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas vai anketas.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?
Klientu Piepūles Rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda, kā jūsu uzņēmuma klienti jūtas attiecībā uz pūlēm, kas viņiem jāpieliek, mijiedarbojoties ar klientu apkalpošanas komandu un meklējot risinājumu problēmai. Pateicoties tam, var pārbaudīt klientu apkalpošanas efektivitāti.
Kā aprēķināt klientu piepūles rādītāju (CES)?
Lai aprēķinātu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), izvēlieties atbilstošo jautājumu un nododiet to saviem klientiem. To var izdarīt, piemēram, ar anketas palīdzību. Visvienkāršākais veids ir, ja klienti atbild skalā no 1 līdz 10. Pēc tam jūs sadalāt viņu atbilžu summu ar aptaujāto klientu skaitu un iegūstat šo attiecību.
Kā uzlabot klientu piepūles rādītāju (CES)?
Lai uzlabotu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), aiciniet klientus īpašā tiešsaistes vietnē. Pateicoties tai, viņi varēs ērti sazināties ar klientu servisu, kā arī citiem klientiem un ekspertiem. Otra ideja ir izveidot zināšanu bāzi, kas palīdzēs ātri un viegli atrisināt klientu problēmas. Trešais (un pats svarīgākais) veids ir efektīva klientu apkalpošana, kas ir iespējama, pateicoties atbilstošai programmatūrai.
Expert’s note
Klientu piepūles rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda klientu pūles sadarboties ar klientu atbalstu un rast risinājumu problēmai. Uzmēra apmierinātību un uzlabo klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.
Klientu serviss – Lietotāja piesaiste
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību. Tiešsaistes atbalsts un palīdzība lietotnē uzlabo klientu pieredzi un noturību, ļaujot tiem atrast vajadzīgo informāciju.