Klientu piepūles rādītājs (CES)

Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?

Vai jūsu klienti ir apmierināti? Vai viņi ir apmierināti ar jūsu pakalpojumu un produktu? Varat to izmērīt, izmantojot Klientu Piepūles Rādītāju – CES. Tā ir metrika, kas parāda, cik jūsu klienti pieliek pūles, lai sadarbotos ar klientu atbalsta komandu un rastu risinājumu savai problēmai.

Izvēlieties piemērotu jautājumu un uzdodiet to saviem klientiem. Pēc tam, pamatojoties uz klientu atbildēm, aprēķiniet Klientu Piepūles Rādītāju skaitu procentos. Ir vairāki veidi, kā to izmērīt, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas vai anketas.

Frequently asked questions

Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?

Klientu Piepūles Rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda, kā jūsu uzņēmuma klienti jūtas attiecībā uz pūlēm, kas viņiem jāpieliek, mijiedarbojoties ar klientu apkalpošanas komandu un meklējot risinājumu problēmai. Pateicoties tam, var pārbaudīt klientu apkalpošanas efektivitāti.

Kā aprēķināt klientu piepūles rādītāju (CES)?

Lai aprēķinātu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), izvēlieties atbilstošo jautājumu un nododiet to saviem klientiem. To var izdarīt, piemēram, ar anketas palīdzību. Visvienkāršākais veids ir, ja klienti atbild skalā no 1 līdz 10. Pēc tam jūs sadalāt viņu atbilžu summu ar aptaujāto klientu skaitu un iegūstat šo attiecību.

Kā uzlabot klientu piepūles rādītāju (CES)?

Lai uzlabotu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), aiciniet klientus īpašā tiešsaistes vietnē. Pateicoties tai, viņi varēs ērti sazināties ar klientu servisu, kā arī citiem klientiem un ekspertiem. Otra ideja ir izveidot zināšanu bāzi, kas palīdzēs ātri un viegli atrisināt klientu problēmas. Trešais (un pats svarīgākais) veids ir efektīva klientu apkalpošana, kas ir iespējama, pateicoties atbilstošai programmatūrai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Klientu piepūles rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda klientu pūles sadarboties ar klientu atbalstu un rast risinājumu problēmai. Uzmēra apmierinātību un uzlabo klientu apkalpošanu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Pārliecinieties, ka e-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas būs veiksmīgas, izmantojot mūsu iepriekš izstrādātās, augstu atsaucības līmeni sasniedzošas sagataves.

E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves

Tekstu savāk LiveAgent uzņēmuma produktu un pakalpojumu apraksts, sadarbošanās programmas un klientu apkalpošanas risinājumi. Tekstā ir uzsvērts, ka LiveAgent piedāvā vairākas integrācijas un uzlabojumus, lai padarītu klientu apkalpošanu efektīvāku. Teksts arī sniedz informāciju par cenu, atbalsta iespējām un jaunumiem.

Klientu aptauju dati un to analīze sniedz jums svarīgu informāciju. Uzziniet visu, kas nepieciešams, lai veiktu klientu aptauju.

Kā veikt klientu aptauju

LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kuri var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Tekstā pievērsta uzmanība arī prasmēm spēt "nolasīt" klientus, būt orientētam uz mērķi un iegūt pārliecību. Kādus rīkus varat izmantot, lai pilnveidotu savas prasmes klientu apkalpošanā? Produktu zināšanu bāzes, klientu apkalpošanas apmācības, paraugprakses, un rokasgrāmatas var palīdzēt pilnveidot zināšanas. Svarīgas prasmes ir spēja "nolasīt" klientus, orientēt uz mērķi un iegūt pārliecību, kas var būt iegūtas, praktizējoties ar draugiem vai ģimenes locekļiem, izmantojot paraugprakses un sekojot nozares jaunumiem.

Klientu pārstāvim jābūt labi kvalificētam un tam jābūt ļoti labām zināšanām par produktiem. Tam arī uzmanīgi jāklausās, ko vaicā klients.

Klientu apkalpošanas prasmes

Tekstā ir informācija par uzņēmumu LiveAgent, piedāvājumiem un funkcijām, kā arī kontaktinformāciju. Tajā pieejami arī resursi par klientu apkalpošanu un programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Tekstā nav precīzas informācijas par uzņēmuma darbību un tā piedāvātajiem pakalpojumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju