Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu panākumu vadītājs

Kas ir klientu panākumu vadītājs?

Klientu veiksmes vadītājs ir persona, kas nodrošina, lai klienti paliktu kopā ar uzņēmumu, nepārtraukti nodrošinot pievienoto vērtību. Šis amats seko pēc pārdošanas posma. Klientu panākumu vadītājs ir salīdzinoši jauns amats, un galvenokārt tas ir pazīstams SaaS uzņēmumos. Turklāt šie vadītāji parasti nodrošina tehnisko atbalstu, lai uzlabotu klientu apmierinātību, noturību un lojalitāti.

Kas ir klientu panākumi?

Klientu panākumi ir biznesa metode, kas nodrošina, ka klienti, izmantojot Jūsu produktu vai pakalpojumu, gūst panākumus un vēlamos rezultātus.”

Ko dara klientu panākumu vadītājs?

KPV pienākumi ievērojami atšķiras atkarībā no uzņēmuma. Tomēr šis amats pārsvarā ir saistīts ar SaaS biznesu, tāpēc turpmāk izklāstīti daži galvenie pienākumi:

  • Izstrādāt klientu noturēšanas stratēģiju
  • Ik dienu uzlabot klientu apmierinātību
  • Sniegt tehnisko atbalstu (risināt eskalācijas gadījumus)
  • Izvērtēt klientu sūdzības, lai uzlabotu CX
  • Nodrošināt produktu demonstrācijas 
  • Veicināt augšupejošu pārdošanas pakalpojumu/kampaņu popularizēšanu
  • Novērst lielu klientu skaita samazināšanos

Četri padomi, kā nolīgt labāko klientu panākumu vadītāju

Ja meklējat klientu veiksmes vadītāju, ir dažas lietas, kas jāņem vērā pirms klientu veiksmes vadītāja darba vietas atvēršanas. Tāpat kā citas darba pozīcijas, arī šī ir rūpīgi jāizvērtē. Pretējā gadījumā tā var būt kļūda, kas var dārgi maksāt.

Tā kā kandidāti, kas piesakās darbam, parasti ir ļoti harizmātiski cilvēki, Jūs, iespējams, būsiet noskaņoti viņus pieņemt darbā uzreiz. Kāpēc harizmātiski? Viņi cenšas ieņemt amatu, kas saistīts ar attiecībām ar klientiem, tāpēc spēja ietekmēt cilvēkus viņiem var būt pašsaprotama.

Tomēr, lai gan šī dabiskā spēja ir lieliska, jums vajadzētu apsvērt arī citus aspektus. Piedāvājam četrus padomus, kā vislabāk aizpildīt klientu panākumu vadītāja amata vietu.

1. Iekšējais vai ārējais klientu veiksmes vadītājs?

Pirms atverat klientu panākumu vadītāja amata vakanci, apsekojiet savu uzņēmumu. Daudzi apņēmīgi, centīgi strādājoši klientu apkalpošanas/atbalsta darbinieki varētu būt piemērotākie kandidāti šim amatam. Galu galā vislabākā izvēle ir darbinieks, kurš jau pārzina uzņēmuma kultūru, produktu/pakalpojumu un kuram ir atbilstošas prasmes. Tāpēc, pirms pieņemat darbā ārējus darbiniekus, ieskatieties sava uzņēmuma iekšienē.

2. Uzņēmuma kultūra

Ja Jums neizdodas atrast piemērotu kandidātu klientu panākumu vadītāja amatam no Jūsu darbinieku vidus, pārliecinieties, vai potenciālais darbinieks atbilst Jūsu uzņēmuma kultūrai. Tāpēc pierakstiet vismaz trīs uzņēmuma kultūras pamatprincipus, kurus meklēsiet potenciālajā kandidātā. Piemēram, klientu panākumu vadītājam ir jābūt uzstājīgam, mērķtiecīgam un ar vēlmi mācīties.

3. Klientu panākumu vadītāja prasmes

Klientu panākumu vadītāja meklēšana sākumā var šķist sarežģīts uzdevums. Tā kā šis ir salīdzinoši jauns amats tirgū, šeit ir uzskaitītas obligātās klientu panākumu vadītāja prasmes, kas var atvieglot šo procesu:

  • Izcilas komunikācijas un sociālās prasmes
  • Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanas/pārdošanas/atbalsta jomā
  • Zinātkāre un vēlme mācīties 
  • Organizatoriskās prasmes
  • Komandas spēlētājs
  • MS Office lietošanas prasmes
  • Analītiskā domāšana

4. Esiet atvērts

Mūsu pēdējais padoms ir palikt atvērtiem. Lai gan klientu panākumu vadītāja darba pieredze tiek vērtēta augstāk, neizslēdziet kandidātus, pamatojoties tikai uz šo faktu. Daudzi kandidāti ar pareizajām prasmēm un domāšanas veidu var pārsteigt Jūs ar to, cik daudz viņi var iemācīties īsā laikā, jo viņi ir mērķtiecīgi un atbilst Jūsu uzņēmuma kultūrai. Aplūkojiet kandidātus vispusīgi un mēģiniet novērst visus iespējamos aizspriedumus.

Kā palīdzības dienesta programmatūra var padarīt Jūs par labāku klientu panākumu vadītāju?

Klientu uzrunāšana, kā arī klientu lojalitātes stratēģiju izstrāde ir ikdienas rutīna. Kā palīdzības dienesta programmatūra var palīdzēt klientu panākumu vadītājam? Vispirms pievērsīsimies tam, kas ir palīdzības dienesta programmatūra/ klientu panākumu programmatūra. Palīdzības dienesta programmatūra ir sistēma, kas apvieno visu saziņu ar klientiem vienā platformā/ saskarnē.

Šis daudzkanālu risinājums apvieno Tiešsaistes tērzēšanu, e-pastu, zvanus, klientu portālu, sociālos medijus un daudz ko citu. Turklāt tas sniedz padziļinātus klientu apkalpošanas pārskatus un rīkus, kas var palīdzēt Jūsu uzņēmumam nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Palīdzības dienesta funkcijas, kas palīdz klientu panākumu vadītājiem:

Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale

Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale ir funkcija, kas ļauj klientu panākumu vadītājiem iestatīt vēlamo klientu pieprasījumu sadales veidu starp aģentiem.

SLA

SLA izveide nodrošina, ka klientu pārstāvji nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Kā? Piemēram, kā klientu panākumu vadītājs Jūs varat iestatīt pirmreizējas atbildes, lai uzlabotu klientu apmierinātību.

Laika noteikumi

Laika noteikumi var novērst klientu neapmierinātību. Jūs neaizmirsīsiet par klientu pieprasījumiem un atbildēsiet laikus.

E-pasta veidnes

E-pasta veidnes ir lielisks papildinājums jebkuram klientu apkalpošanas palīdzības dienestam. Tā var nodrošināt, ka pat jauni darbinieki profesionāli pārstāv uzņēmumu. Tādējādi klientu panākumu vadītājs var uzlabot klientu pieredzi, nodrošinot kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

CRM

Centralizēta CRM sistēma var palīdzēt Jūsu aģentiem ātri iegūt informāciju par klientiem, lai efektīvi un lietderīgi sniegtu palīdzību.

Sagatavotas atbildes

Ja cenšaties uzlabot atbildes sniegšanas laiku, lai uzlabotu klientu apmierinātību, tad sagatavotas atbildes izglābs Jūsu klientu panākumu komandu. Šīs iepriekš sagatavotās atbildes var ietaupīt Jūsu aģentiem daudz laika, jo īpaši, ja tiek risināti atkārtoti jautājumi. Neuztraucieties, pirms atbildes sniegšanas Jūs joprojām varat pielāgot ziņojumu, lai nodrošinātu personisku pieredzi.

Palīdzības pieteikumu sadalīšana

Sadalīts palīdzības pieteikums palīdz Jūsu aģentiem strādāt efektīvāk. Aplūkosim piemēru. Klienta pieprasījums ir saistīts ar diviem jautājumiem. Izmantojot LiveAgent, Jūs varat viegli sadalīt palīdzības pieteikumu un nekavējoties sniegt palīdzību.

Palīdzības pieteikumu vēsture

Palīdzības pieteikumu vēsture ir iepriekšējās klientu saziņas vēsture. Tādējādi varat apskatīt visu nepieciešamo informāciju par iepriekšējiem klientu pieprasījumiem, kas uzlabo kopējo klientu pieredzi.

Vēlaties uzzināt vairāk? Atklājiet visas LiveAgent funkcijas.

Ieguvumi uzņēmējdarbībā:

  • Uzlabota klientu pieredze
  • Palielināts pārdošanas apjoms
  • Lielāka klientu apmierinātība
  • Efektīvi klientu apkalpošanas aģenti

Improve your customer loyalty with LiveAgent!

LiveAgent offers a 14-day free trial for all subscriptions. Pick one that you prefer and test all the features right away. Don't wait to improve, or your competitor will.

14-DAY FREE TRIAL

BUJ

Cik nopelna klientu panākumu vadītājs?

Klientu panākumu vadītāja aptuvenais atalgojums dažādās valstīs ir atšķirīgs. Tomēr aptuvenā aplēse attiecībā uz Amerikas Savienotajām Valstīm ir no 50 000 līdz 90 000 ASV dolāru gadā atkarībā no Jūsu iepriekšējās darba pieredzes.

Kā kļūt par veiksmīgu klientu panākumu vadītāju?

Lai kļūtu par veiksmīgu klientu panākumu vadītāju, ir jābūt mērķtiecīgam un disciplinētam kā jebkurā citā amatā. Precīzāk, Jums ir jāspēj uzturēt attiecības ar klientiem un tajā pašā laikā pārvaldīt labas attiecības uzņēmuma iekšienē, piemēram, starp nodaļām. Strādājot ar klientiem un saglabājot tos, ir svarīgi strādāt komandā. Turklāt Jums ir jābūt atbilstošai tehniskajai izglītībai/ zināšanām, lai vienpersoniski veiktu noteiktus uzdevumus, piemēram, datu analīzi vai tehnisko problēmu risināšanu ar klientiem.

Kāda ir atšķirība starp klientu panākumu vadītāju un klientu attiecību vadītāju?

Klientu panākumu vadītājs vairāk rūpējas par radošiem veidiem, kā noturēt klientus uzņēmumā un padarīt viņus laimīgus un apmierinātus ar produktu. No otras puses, klientu attiecību vadītājs vairāk pievēršas klientu noturēšanas un saglabāšanas finansiālajiem aspektiem.   

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju