Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu kontaktu programmatūra

Kas ir klientu kontaktu programmatūra?

Klientu kontaktu programmatūra ir programma, kas paaugstina kontaktu centra efektivitāti. Lietotāji var iestatīt dažādas komandas, lai organizētu kontaktu pārvirzīšanu klientu pārstāvjiem. Palīdzības dienesta programmatūra var būt arī internetā bāzēta programmatūra, kas pieejama, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Tā ir vienkārši lietojama un droša, jo visi dati tiek glabāti serverī.

Dažas programmas ļauj lietotājiem izveidot klientu portālus, kas atbalsta klientus, kad aģenti ir bezsaistē. Klienti var lasīt zināšanu bāzes rakstus, forumus, un tur viņi var atrast risinājumu savām problēmām.

BUJ

Kas ir klientu kontaktu programmatūra?

Klientu kontaktu programmatūra ir sistēma, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un kontaktu centra efektivitāti. Pateicoties tai, klients var ērti sazināties ar klientu servisu, kad viņam tas ir nepieciešams, un turklāt tā atvieglo klientu apkalpošanas aģenta iespējas rīkoties ar vairākiem sakaru kanāliem vienlaikus.

Kādas ir svarīgākās klientu kontaktu programmatūras funkcijas?

Klienta kontaktu programmatūras būtiskākā funkcija ir spēja apstrādāt vairākus kanālus (tālruņa zvanus, sociālos medijus, čatus, e-pastus) no vienotas vietas tīmeklī. Ir arī ārkārtīgi svarīgi spēt izveidot komandas un pārvaldīt kontaktus. Vēl viena funkcija ir tāda, ka klientu apkalpošanas serviss var droši atrast un glabāt klientu datus vienuviet.

Kādi ir klientu kontaktu programmatūras veidi?

Ir 6 klientu atbalsta programmatūras pamatveidi.

 

 

Pirmais ir kopīga iesūtne un atbalsta programmatūra. Parasti tajā vienā kontā var pieteikties vairāki cilvēki. Otrs piemērs ir servisa dienesta programmatūra. Parasti izmanto IT apkalpošanas pārvaldības funkcijas. Vēl viens ir ziņapmaiņas un čata sistēma. Rezultātā sarunas ar klientu ir tehniski vienkāršas abām pusēm. Nākamais ir tālruņa atbalsta rīks. Tas ir tradicionālākais saziņas kanāls ar klientu. Piektā sistēma ir CRM, t.i., klientu attiecību pārvaldības programmatūra. Sistēma ir veidota, lai stiprinātu attiecības. Un pēdējais ir zināšanu bāzes programmatūra, kas ļauj apmainīties ar pamatinformāciju.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju