Kas ir klientu kontaktu programmatūra?
Klientu kontaktu programmatūra ir programma, kas paaugstina kontaktu centra efektivitāti. Lietotāji var iestatīt dažādas komandas, lai organizētu kontaktu pārvirzīšanu klientu pārstāvjiem. Palīdzības dienesta programmatūra var būt arī internetā bāzēta programmatūra, kas pieejama, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Tā ir vienkārši lietojama un droša, jo visi dati tiek glabāti serverī.
Dažas programmas ļauj lietotājiem izveidot klientu portālus, kas atbalsta klientus, kad aģenti ir bezsaistē. Klienti var lasīt zināšanu bāzes rakstus, forumus, un tur viņi var atrast risinājumu savām problēmām.
Frequently asked questions
Kas ir klientu kontaktu programmatūra?
Klientu kontaktu programmatūra ir sistēma, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un kontaktu centra efektivitāti. Pateicoties tai, klients var ērti sazināties ar klientu servisu, kad viņam tas ir nepieciešams, un turklāt tā atvieglo klientu apkalpošanas aģenta iespējas rīkoties ar vairākiem sakaru kanāliem vienlaikus.
Kādas ir svarīgākās klientu kontaktu programmatūras funkcijas?
Klienta kontaktu programmatūras būtiskākā funkcija ir spēja apstrādāt vairākus kanālus (tālruņa zvanus, sociālos medijus, čatus, e-pastus) no vienotas vietas tīmeklī. Ir arī ārkārtīgi svarīgi spēt izveidot komandas un pārvaldīt kontaktus. Vēl viena funkcija ir tāda, ka klientu apkalpošanas serviss var droši atrast un glabāt klientu datus vienuviet.
Kādi ir klientu kontaktu programmatūras veidi?
Ir 6 klientu atbalsta programmatūras pamatveidi.
Pirmais ir kopīga iesūtne un atbalsta programmatūra. Parasti tajā vienā kontā var pieteikties vairāki cilvēki. Otrs piemērs ir servisa dienesta programmatūra. Parasti izmanto IT apkalpošanas pārvaldības funkcijas. Vēl viens ir ziņapmaiņas un čata sistēma. Rezultātā sarunas ar klientu ir tehniski vienkāršas abām pusēm. Nākamais ir tālruņa atbalsta rīks. Tas ir tradicionālākais saziņas kanāls ar klientu. Piektā sistēma ir CRM, t.i., klientu attiecību pārvaldības programmatūra. Sistēma ir veidota, lai stiprinātu attiecības. Un pēdējais ir zināšanu bāzes programmatūra, kas ļauj apmainīties ar pamatinformāciju.
Expert note
Klientu kontaktu programmatūra ir noderīga uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu. Tā palīdz organizēt un efektivizēt kontaktu centru.

Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
The text appears to be promoting LiveAgent, a customer service and communication software offered by Quality Unit LLC. The text includes information on popular features of the software, sales contacts, and a call to action for interested parties to sign up or subscribe to updates. The text also mentions the creation of a LiveAgent panel and the sending of login information to users' email addresses once their account is set up.
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tiek piedāvātas bezmaksas izmēģinājuma iespējas un partnerprogramma. Palīdzības dienesta apraksts norāda, ka nepieciešams pieredze tehniskā atbalsta palīdzības dienestā. Reģistrēšanās process tiek apstiprināts ar e-pasta sūtījumu. LiveAgent piedāvā arī akadēmiju un sadarbības iespējas.
Tekstā apskatīta LiveAgent klientu atbalsta programmatūra un tās funkcijas, kā arī uzņēmuma empātiska un ātra pieeja problēmu risināšanai un klientu apkalpošanai. Tiek piedāvāta iespēja saņemt demonstrāciju un informāciju par atbalsta pakalpojumiem un kontaktiem. Teksts arī uzsvēra klientu apkalpošanas rīku būtību un LiveAgent kā risinājumu ar daudzām 24/7 funkcijām, kā arī uzsvēra nozīmi praktiskiem, efektīviem un veiksmīgiem saziņas kanāliem mārketingā. Paredzēta arī klientu komunikācijas pārvaldības programmatūras izmēģināšanas iespēja bez maksas.