Kas ir klientu kontaktu programmatūra?
Klientu kontaktu programmatūra ir programma, kas paaugstina kontaktu centra efektivitāti. Lietotāji var iestatīt dažādas komandas, lai organizētu kontaktu pārvirzīšanu klientu pārstāvjiem. Palīdzības dienesta programmatūra var būt arī internetā bāzēta programmatūra, kas pieejama, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Tā ir vienkārši lietojama un droša, jo visi dati tiek glabāti serverī.
Dažas programmas ļauj lietotājiem izveidot klientu portālus, kas atbalsta klientus, kad aģenti ir bezsaistē. Klienti var lasīt zināšanu bāzes rakstus, forumus, un tur viņi var atrast risinājumu savām problēmām.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu kontaktu programmatūra?
Klientu kontaktu programmatūra ir sistēma, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un kontaktu centra efektivitāti. Pateicoties tai, klients var ērti sazināties ar klientu servisu, kad viņam tas ir nepieciešams, un turklāt tā atvieglo klientu apkalpošanas aģenta iespējas rīkoties ar vairākiem sakaru kanāliem vienlaikus.
Kādas ir svarīgākās klientu kontaktu programmatūras funkcijas?
Klienta kontaktu programmatūras būtiskākā funkcija ir spēja apstrādāt vairākus kanālus (tālruņa zvanus, sociālos medijus, čatus, e-pastus) no vienotas vietas tīmeklī. Ir arī ārkārtīgi svarīgi spēt izveidot komandas un pārvaldīt kontaktus. Vēl viena funkcija ir tāda, ka klientu apkalpošanas serviss var droši atrast un glabāt klientu datus vienuviet.
Kādi ir klientu kontaktu programmatūras veidi?
Ir 6 klientu atbalsta programmatūras pamatveidi. Pirmais ir kopīga iesūtne un atbalsta programmatūra. Parasti tajā vienā kontā var pieteikties vairāki cilvēki. Otrs piemērs ir servisa dienesta programmatūra. Parasti izmanto IT apkalpošanas pārvaldības funkcijas. Vēl viens ir ziņapmaiņas un čata sistēma. Rezultātā sarunas ar klientu ir tehniski vienkāršas abām pusēm. Nākamais ir tālruņa atbalsta rīks. Tas ir tradicionālākais saziņas kanāls ar klientu. Piektā sistēma ir CRM, t.i., klientu attiecību pārvaldības programmatūra. Sistēma ir veidota, lai stiprinātu attiecības. Un pēdējais ir zināšanu bāzes programmatūra, kas ļauj apmainīties ar pamatinformāciju.
Expert’s note
Klientu kontaktu programmatūra ir noderīga uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu. Tā palīdz organizēt un efektivizēt kontaktu centru.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.