Kas ir klientu datu bāze?
Saglabājiet visu informāciju un datus par klientiem LiveAgent klientu datu bāzē. Varat saglabāt pamata kontaktinformāciju, piemēram, tālruņa numuru, e-pasta adresi, uzņēmuma adresi vai vēlamo saziņas valodu un daudz ko citu. Uzziniet, kādi uzņēmumi pieprasa šo informāciju, un saglabājiet to. Šajā datu bāzē varat skatīt arī iepriekšējo atbalsta saziņu.


Frequently asked questions
Kas ir klientu datu bāze?
Klientu datu bāze ir vieta LiveAgent, kur var glabāt visu informāciju un klientu datus. Tie var būt gan pamatinformācija, piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese, gan arī detalizētāka un individuālāka informācija.
Vai jūsu uzņēmumam ir svarīga klientu datu bāze?
Klientu bāze ir svarīga jūsu uzņēmumam, jo tā parāda informāciju par cilvēkiem, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, jo viņus interesē jūsu piedāvātie pakalpojumi vai piedāvātie produkti. Pateicoties tam, varat, piemēram, precīzāk definēt mērķauditoriju.
Kā organizēt klientu datu bāzi?
Klientu bāzes kārtošana ir atkarīga no jums. Tajā var apkopot tikai pamatkontaktinformāciju, t.i., vārdu un uzvārdu, e-pastu, tālruņa numuru, adresi, valodu. Taču jūs varat arī apkopot detalizētāku informāciju, kas varētu būt noderīga.
- Klientu Informācija (Skaidrojums)
- Kas ir palīdzības dienesta kontakti? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Pāriešana no Olark - LiveAgent
- Kas ir Kanāla Atskaite? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Kas ir meklēšanas un aizstāšanas funkcija? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Migrācija no Customerly - LiveAgent
- Kas ir Klientu Portāls? (+Ieguvumi)
- Alternatīva Customerly - LiveAgent