Kas ir klientu datu bāze?
Saglabājiet visu informāciju un datus par klientiem LiveAgent klientu datu bāzē. Varat saglabāt pamata kontaktinformāciju, piemēram, tālruņa numuru, e-pasta adresi, uzņēmuma adresi vai vēlamo saziņas valodu un daudz ko citu. Uzziniet, kādi uzņēmumi pieprasa šo informāciju, un saglabājiet to. Šajā datu bāzē varat skatīt arī iepriekšējo atbalsta saziņu.


Frequently asked questions
Kas ir klientu datu bāze?
Klientu datu bāze ir vieta LiveAgent, kur var glabāt visu informāciju un klientu datus. Tie var būt gan pamatinformācija, piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese, gan arī detalizētāka un individuālāka informācija.
Vai jūsu uzņēmumam ir svarīga klientu datu bāze?
Klientu bāze ir svarīga jūsu uzņēmumam, jo tā parāda informāciju par cilvēkiem, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, jo viņus interesē jūsu piedāvātie pakalpojumi vai piedāvātie produkti. Pateicoties tam, varat, piemēram, precīzāk definēt mērķauditoriju.
Kā organizēt klientu datu bāzi?
Klientu bāzes kārtošana ir atkarīga no jums. Tajā var apkopot tikai pamatkontaktinformāciju, t.i., vārdu un uzvārdu, e-pastu, tālruņa numuru, adresi, valodu. Taču jūs varat arī apkopot detalizētāku informāciju, kas varētu būt noderīga.
Expert note
Klientu datubāze ir būtiska uzņēmuma resursu pārvaldīšanai, kurā var saglabāt kontaktinformāciju un dažādus datus par klientiem, lai efektīvāk piegādātu produktus un pakalpojumus.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Tas ietver arī atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas statusu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas pārbaudi un atbalstu, kā arī sadarbības programmām un zināšanu bāzi. LiveAgent ir populāra tālrunis programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un e-pasta pārvaldības programmatūra. Atjauninājumu un atlaidēm aktualitātes var būt iegūtas, abonējot mājaslapas jaunumus un sekot sociālajiem tīkliem.
Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves
LiveAgent piedāvā maksas un bezmaksas tērzēšanas programmatūru ar personalizētu klientu pieredzi. Klientu apmierinātības programma un zināšanu bāze palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu. Tiek piedāvāti arī risinājumi klientu atbalstam un palīdzība sarežģītu jautājumu situācijās.
Atbildes jautājumiem saistītiem ar produktiem/pakalpojumu
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzkanālu saziņu, CRM sistēmas, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā demonstrācijas, bezmaksas izmēģinājumus un atbalstu klientiem. LiveAgent ir dibināts 2004. gadā un ir saņēmis balvas un sertifikātus no voIP partneriem. Piesakieties bezmaksas izmēģinājumam, lai izmēģinātu programmatūru.