Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu attiecību pārvaldība (CRM)

Kas ir klientu attiecību pārvaldība (CRM)?

Klienti ir viena no svarīgākajām ikviena uzņēmuma daļām. Ir jārūpējas par viņiem un jāzina, ko tie sagaida. Klientu attiecību pārvaldība, jeb CRM nodarbojas ar uzņēmuma un klientu mijiedarbību pārvaldību. Uzņēmums apkopo informāciju par klientiem un pēc tam izmanto to, lai palielinātu klientu apmierinātību. CRM palīdz prognozēt un analizēt klientu tendences un rīcību.

Klientu attiecību pārvaldība (CRM)
Klientu attiecību pārvaldība – vektorilustrācija

Uzņēmumi nodrošina klientu attiecību pārvaldību, izmantojot dažādus veidus, piemēram, e-pasta ziņas vai tālruņa zvanus. Galvenais mērķis ir veidot pozitīvu pieredzi ar klientiem.

BUJ

Kas ir Klientu attiecību pārvaldība (CRM)

Klientu attiecību pārvaldība (Customer Relationship Management — CRM) ir tehnoloģija, kas ļauj pārvaldīt uzņēmuma attiecības un mijiedarbību ar klientiem un potenciālajiem klientiem. Tās izmantošanas mērķis ir uzlabot klientu attiecības un aptvert gan mārketingu, gan pārdošanu, kā arī mijiedarbību ar klientu servisu.

Kādas ir galvenās Klientu attiecību pārvaldības funkcijas?

Vissvarīgākie klientu attiecību pārvaldības līdzekļi ir darbplūsmas automatizācijas. Pateicoties programmatūrai, daudz kas ir automatizēts, tāpēc daudzas darbības (piemēram, pārslēgšanās starp programmām nākošo saziņas kanālu apstrādei vai darbību kopsavilkumi un atskaišu izveide), kas aģentam bija jāveic, tiek paveiktas automātiski, un aģenti var veltīt vairāk laika attiecību veidošanai. Citas funkcijas ietver integrāciju ar citiem uzņēmumiem. CRM atbalsta arī kontaktus, kas atrodas vienotā sistēmā ar citiem uzņēmumiem.

Kādi ir Klientu attiecību pārvaldības veidi?

Mums ir pieci galvenie klientu attiecību pārvaldības veidi.

Pirmais ir operatīvais CRM, kas sniedz labāku atbalstu esošajiem un potenciālajiem klientiem. Nākošais veids ir analītisks CRM, kas ļauj apkopot datus un sniedz ieskatu. Trešais veids ir CRM, kas balstīts uz sadarbību ar piegādātājiem un izplatītājiem. Nākamais veids ir CRM kampaņu pārvaldībai, kas ir divu pirmo veidu kombinācija un atbalsta pārdošanas un mārketinga kampaņu norisi. Pēdējais veids ir stratēģiskais CRM, kas klientus nostāda pirmajā vietā. Tas ļauj izmantot informāciju par klientiem un tirgus tendencēm.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju