Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas vadība

Kas ir klientu apkalpošanas vadība?

CRM ir uz klientu vērsta pārvaldība, biznesa pieeja, ko raksturo ilgtermiņa klientu attiecību aktīva izveide un uzturēšana. Šīm attiecībām jābūt izdevīgām gan klientam, gan firmai, tas novērš neētisku rīcību pret klientiem.

Klientu apkalpošanas vadība dažkārt tiek uzskatīta par datu bāzes tehnoloģiju, ko atbalsta informācijas par uzņēmuma klientiem apkopošanas, apstrādes un izmantošanas process.

BUJ

Ko nozīmē klientu apkalpošanas vadība?

Klientu apkalpošanas vadība ir visu ar klientu apkalpošanu saistīto aspektu pārvaldības process. Lai paturētu kontroli pār to, ir labi, ja ir sistēma, kas nodrošinās kontroli pār katru klienta soli. Tas ir datu avots par klientiem, to skaitu un, piemēram, viņu apmierinātību ar pirkumiem un klientu apkalpošanu.

Vai ir iespējams automatizēt klientu apkalpošanas vadību?

Protams, ir iespējams automatizēt klientu apkalpošanas vadību. Tirgū ir daudz piedāvājumu, kas atbalsta aktivitātes, kuras vairs nav jāveic cilvēkiem, jo tās var tikt automatizētas. Pateicoties tam, mēs iegūstam laiku, ko varam veltīt tādu resursu apsaimniekošanai, kas nav piemēroti automatizācijai – cilvēciskāk un emocionālāk.

Kā uzlabot klientu apkalpošanas vadības kvalitāti?

Ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanas vadības kvalitāti, noteikti ir vērts ieviest risinājumus, kas automatizē klientu apkalpošanas vadību. Vēl viens svarīgs punkts ir to aģentu uzklausīšana, kuri darbojas pirmajās līnijas, veicot darījumus ar klientiem. Labāka pārvaldība ļauj viņiem arī strādāt labāk. Jums vajadzētu uzklausīt arī klientus, kuru atsauksmes ir ārkārtīgi svarīgas, jo klientu apkalpošana ir priekš viņiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju