Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas pieredze

Kas ir klientu apkalpošanas pieredze?

Klientu apkalpošanas pieredze ir klientu apkalpošanas rezultāts – mijiedarbība starp uzņēmumu un tā klientiem, kad klientu pārstāvji mēģina atrisināt klienta problēmas. Lielisks klientu serviss ir labākais mārketings ikvienam uzņēmumam. Apmierinātie klienti vienmēr dalās savā personīgajā klientu apkalpošanas pieredzē ar citiem. Pieredzes apraksts var būt arī lielisks klienta apkalpošanas stāsts internetā .

Uzņēmums var palielināt lielisku klientu apkalpošanas pieredžu skaitu, uzlabojot klientu apkalpošanu, veidojot ciešas attiecības ar klientiem un cienot klientu biznesu.

BUJ

Kā definēt klientu apkalpošanas pieredzi?

Klientu apkalpošanas pieredze ir klienta pieredze ar zīmolu. Pieredze var ietvert tādas jomas kā tīmekļa vietnes noformējums, vienkāršs iepirkšanas process, piegādes process vai vienkārši klientu apkalpošana. Šajā ziņā runa galvenokārt ir par klienta viedokli par atbalstu, ko viņš saņēmis no uzņēmuma.

Kādi ir klientu apkalpošanas pieredzes principi?

Galvenais klientu apkalpošanas princips ir uzmanība pret klientu. Viņa problēmai vajadzētu būt vissvarīgākajai priekš klientu apkalpošanas komandas, kuras uzdevums ir ātri atrisināt grūtības. Īstenojot galveno pieņēmumu, ir noderīgi arī citi principi, piemēram: katra klienta kā atsevišķas vienības uztveršana, draudzīgas, skaidras saziņas valodas izmantošana, dažādu ērtu kontaktiespēju piedāvāšana klientam, kā arī visātrākā iespējamā atbildes reakcija.

Kā uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi?

Lai attīstītu klientu apkalpošanu, jāpievērš uzmanība vairākiem noteikumiem. Pirmkārt, ir jārada redzējums par to, kādu mēs vēlamies mūsu klientu apkalpošanu. Lai to panāktu, būs jāsaprot klients, jāveido emocionāla saikne ar to, kā arī jāvāc atsauksmes gan no klientiem, gan darbiniekiem. Klientu apkalpošanā jārūpējas arī par savu darbinieku attīstību, kā arī viņu uzdevumu automatizāciju, pateicoties kuriem viņi varēs koncentrēties uz patiešām svarīgiem uzdevumiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju