Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas filozofija

Kas ir klientu apkalpošanas filozofija?

Klientu apkalpošanas filozofija ir stratēģija. Tā ir paredzēta aģentiem, kas nodrošina klientu apkalpošanu. Tā pilnā mērā ir saistīta ar klientu apkalpošanu. Ja klientu apkalpošana neatbilst līmenim, uzņēmums neplaukst. Viens no katras organizācijas mērķiem ir apkalpot klientus vislabākajā veidā. Lai tas notiktu, ir vajadzīga stingra stratēģija.

Klientu apkalpošanas filozofijas ieviešanas priekšrocības:

  • Klientu noturēšana
  • Klientu lojalitāte
  • Klientu iesaiste
  • Efektīvas darbplūsmas
  • Palielināta peļņa

Kā uzrakstīt klientu apkalpošanas filozofijas aprakstu?

Sāciet ar misiju, vīziju un vērtībām

Šo pīlāru izprašana un uzrakstīšana palīdzēs uzņēmumam precīzi sagatavot filozofijas aprakstu. Jūsu klientu serviss pārstāv jūsu uzņēmumu. Parasti tie ir cilvēki, kas pirmie nonāk kontaktā ar klientiem. Klientu pārstāvji ir uzņēmuma balss. Tādējādi skaidra misija, redzējums un vērtības var palīdzēt jums atbilstoši tos izglītot.

Misija – tas ir iemesls, kāpēc pastāv uzņēmums. Atbildei vajadzētu būt skaidrai, vēlams, dažos teikumos. Tas palīdz jūsu darbiniekiem un klientiem saprast, kas jūs esat kā uzņēmums.

Vīzija – ir tas, ko uzņēmums vēlas sasniegt. Jūsu nākotnes mērķi.

Vērtības – aspekts, kas palīdzētu aprakstīt uzņēmuma vērtības, ir tirgus izpēte. Klientu izpratne ir galvenais faktors, rakstot savu aprakstu. Mārketinga pētījumi var palīdzēt noteikt iespējamos uzlabojumus, kā arī noteikt vērtības klientu acīs. Atcerieties, ka ir jāsavieto uzņēmuma un klientu vērtības.

Piedāvājiet pašpalīdzības iespēju kā filozofijas daļu

Viens ārkārtīgi svarīgs mērķis katram uzņēmumam ir nodrošināt ārkārtas klientu apkalpošanu. Bet noteikti pierakstiet, KĀ jūs to veicat. Viens no veidiem, kā nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu, ir pašpalīdzības iespēja. Piemēram, zināšanu bāzes raksti vai BUJ. Tas palīdz klientiem viegli atrast atbildes/pamācības, kas prasa mazu piepūli. Tas rada mazāk klientu pieprasījumu aģentiem. Tas var arī novērst iespējamu sliktu klientu pieredzi. Tādējādi tiek saglabāti jūsu klienti.

The best customer service is if the customer doesn't need to call you, doesn't need to talk to you. It just works

Jeff Bezos

Esiet godīgi

Svarīgākais faktors, rakstot šādus aprakstus, ir godīgums. Ja jūs zināt, ka jūsu uzņēmumam ir kādi ierobežojumi, ņemiet to vērā. Izveidojiet vīziju, lai uzlabotu vai izceltu labo, ko sniedzat. Bet nesoliet to, ko nevarat sniegt. Tādā veidā jūsu uzņēmums skaidri norāda, ko no tā sagaidīt.

Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt jums piepildīt klientu apkalpošanas filozofiju?

Viens no veidiem, kā uzlabot klientu apkalpošanu, ir padarīt klientu pieredzi ērtu un ātru. Bieži tas var būt grūti, ja ir daudz platformu, ko jūsu aģenti izmanto, lai atbildētu klientiem. Programmatūras lietošana, piemēram, LiveAgent, palīdz apstrādāt visus pieprasījumus no vienota interfeisa.

Lūk, citas LiveAgent funkcijas, kas sniedz priekšrocības:

  • Tiešsaistes Čata, E-pasta, Zvanu centra un sociālo mediju pieprasījumi visi vienotā saskarnē
  • Veidojiet Zināšanu bāzes rakstus (klientu apkalpošanas centrs)
  • Visi klientu dati vienuviet
  • Spēja apvienot klientu pieprasījumus
  • Klientu pieprasījumu sadalīšanas starp aģentiem automatizācija
  • Sekot savu aģentu darbam
  • Izveidot ērtas darbplūsmas aģentiem ar SLA un Laika Komandām

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

BUJ

Par ko runā klientu apkalpošanas filozofija?

Klientu apkalpošanas filozofija ir misija, kurai klientu apkalpošanas komandai būtu jāseko. Parasti tas tiek pasniegts kā noteikumu kopums, kas nodrošina vērtību ievērošanu klienta un klientu apkalpošanas komandas mijiedarbībā. Visbiežāk tas sastāv no divām daļām: redzējuma un vērtībām.

Kādi ir klientu apkalpošanas filozofijas pamati?

Klientu apkalpošanas filozofijas pamats ir stiprināt klientu pozitīvās sajūtas pret uzņēmumu. Veidojot klientu apkalpošanas filozofiju, uzņēmumam rūpīgi jāizanalizē, kas ir klienti un ko viņi sagaida no jūsu uzņēmuma. Balstieties uz to, kā domā jūsu klienti, un koncentrējieties uz tiem. Tas ir svarīgākais princips klientu apkalpošanas filozofijā.

Vai uzņēmumiem būtu jāseko klientu apkalpošanas filozofijai?

Ja uzņēmums nosaka noteikumus klientu apkalpošanas filozofijai, tam ir noteikumiem jāseko. Pateicoties tam, klientu apkalpošana sasniedz augstākāu līmeni, pateicoties kuram uzņēmums labāk spēj sadarboties ar klientiem, kā arī veidot attiecības ar viņiem un stiprināt viņu uzticību. Uzņēmums, kas neievēro šos noteikumus, netiek uzskatīts par uzticamu, un klienti tam vairs nevar uzticēties.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju