Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?
Ja klients veic pirkumu vai viņam nepieciešama palīdzība par jau iegādātu produktu, viņš var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apkalpošana ir paredzēta klientiem, lai palīdzētu viņiem. Ir klienta ziņā, cik labu vai sliktu atsauksmi atstāt. Ja viņš nolemj atstāt atsauksmi par klientu apkalpošanu, tas var palīdzēt citiem nākotnes pircējiem iegādāties produktu no šī konkrētā uzņēmuma.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?
Klientu apkalpošanas atsauksme ir klienta viedoklis par klientu apkalpošanu. Tajā ir viņa pozitīvā un negatīvā pieredze par klienta apkalpošanu kopumā (saskarsme ar aģentu, pirkšanas process, produktu nosūtīšana). Atsauksmes ir ļoti noderīgas ne tikai klientu apkalpošanas attīstīšanā, bet arī citu zīmola aktivitāšu attīstīšanā.
Vai klientu apkalpošanas atsauksmes ir svarīgas uzņēmumam?
Klientu apkalpošanas atsauksmes uzņēmumam ir ļoti svarīgas. Tās ietekmē gan turpmākos esošo klientu pirkumu lēmumus, gan potenciālo klientu piesaisti. Turklāt jūs iegūstat informāciju par to, kāds ir jūsu uzņēmuma klientu serviss - vai tas ir piemērots jūsu klientiem, kādi ir tā trūkumi un kādas ir tā priekšrocības. Atsauksmes tiešsaistē nodrošina uzņēmuma uzticamību. Pateicoties tām, tas ir redzams meklētājprogrammās.
Kā pavaicāt klientiem klientu apkalpošanas atsauksmes?
Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes. Mēs varam lūgt, lai viņi to dara, kad mēs pabeidzam viņu problēmas risinājumu (jebkurā saziņas kanālā - e-pastā, sociālajos medijos vai tālrunī). Cita iespēja ir nosūtīt atsauksmes lūgumu, izmantojot SMS, e-pastu, sociālo mediju lapas ziņu vai privātu ziņu. Lūgumu var izteikt arī pa telefonu. Neaizmirstiet norādīt, kāpēc tas ir svarīgi jūsu uzņēmumam un, ka klienta teiktais ir jums vissvarīgākais.
Expert’s note
Klientu atsauksmes ir svarīgas uzņēmumam, jo tās ietekmē turpmākos un potenciālos klientus. Laba klientu apkalpošana nodrošina uzticamību, bet negatīvas atsauksmes var kaitēt zīmola tēlam.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.