Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas atsauksmes

Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?

Ja klients veic pirkumu vai viņam nepieciešama palīdzība par jau iegādātu produktu, viņš var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apkalpošana ir paredzēta klientiem, lai palīdzētu viņiem. Ir klienta ziņā, cik labu vai sliktu atsauksmi atstāt. Ja viņš nolemj atstāt atsauksmi par klientu apkalpošanu, tas var palīdzēt citiem nākotnes pircējiem iegādāties produktu no šī konkrētā uzņēmuma.

BUJ

Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?

Klientu apkalpošanas atsauksme ir klienta viedoklis par klientu apkalpošanu. Tajā ir viņa pozitīvā un negatīvā pieredze par klienta apkalpošanu kopumā (saskarsme ar aģentu, pirkšanas process, produktu nosūtīšana). Atsauksmes ir ļoti noderīgas ne tikai klientu apkalpošanas attīstīšanā, bet arī citu zīmola aktivitāšu attīstīšanā.

Vai klientu apkalpošanas atsauksmes ir svarīgas uzņēmumam?

Klientu apkalpošanas atsauksmes uzņēmumam ir ļoti svarīgas. Tās ietekmē gan turpmākos esošo klientu pirkumu lēmumus, gan potenciālo klientu piesaisti. Turklāt jūs iegūstat informāciju par to, kāds ir jūsu uzņēmuma klientu serviss - vai tas ir piemērots jūsu klientiem, kādi ir tā trūkumi un kādas ir tā priekšrocības. Atsauksmes tiešsaistē nodrošina uzņēmuma uzticamību. Pateicoties tām, tas ir redzams meklētājprogrammās.

Kā pavaicāt klientiem klientu apkalpošanas atsauksmes?

Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes. Mēs varam lūgt, lai viņi to dara, kad mēs pabeidzam viņu problēmas risinājumu (jebkurā saziņas kanālā - e-pastā, sociālajos medijos vai tālrunī). Cita iespēja ir nosūtīt atsauksmes lūgumu, izmantojot SMS, e-pastu, sociālo mediju lapas ziņu vai privātu ziņu. Lūgumu var izteikt arī pa telefonu. Neaizmirstiet norādīt, kāpēc tas ir svarīgi jūsu uzņēmumam un, ka klienta teiktais ir jums vissvarīgākais.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju