Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?
Ja klients veic pirkumu vai viņam nepieciešama palīdzība par jau iegādātu produktu, viņš var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apkalpošana ir paredzēta klientiem, lai palīdzētu viņiem. Ir klienta ziņā, cik labu vai sliktu atsauksmi atstāt. Ja viņš nolemj atstāt atsauksmi par klientu apkalpošanu, tas var palīdzēt citiem nākotnes pircējiem iegādāties produktu no šī konkrētā uzņēmuma.
Frequently asked questions
Kas ir klientu apkalpošanas atsauksmes?
Klientu apkalpošanas atsauksme ir klienta viedoklis par klientu apkalpošanu. Tajā ir viņa pozitīvā un negatīvā pieredze par klienta apkalpošanu kopumā (saskarsme ar aģentu, pirkšanas process, produktu nosūtīšana). Atsauksmes ir ļoti noderīgas ne tikai klientu apkalpošanas attīstīšanā, bet arī citu zīmola aktivitāšu attīstīšanā.
Vai klientu apkalpošanas atsauksmes ir svarīgas uzņēmumam?
Klientu apkalpošanas atsauksmes uzņēmumam ir ļoti svarīgas. Tās ietekmē gan turpmākos esošo klientu pirkumu lēmumus, gan potenciālo klientu piesaisti. Turklāt jūs iegūstat informāciju par to, kāds ir jūsu uzņēmuma klientu serviss - vai tas ir piemērots jūsu klientiem, kādi ir tā trūkumi un kādas ir tā priekšrocības. Atsauksmes tiešsaistē nodrošina uzņēmuma uzticamību. Pateicoties tām, tas ir redzams meklētājprogrammās.
Kā pavaicāt klientiem klientu apkalpošanas atsauksmes?
Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes. Mēs varam lūgt, lai viņi to dara, kad mēs pabeidzam viņu problēmas risinājumu (jebkurā saziņas kanālā - e-pastā, sociālajos medijos vai tālrunī). Cita iespēja ir nosūtīt atsauksmes lūgumu, izmantojot SMS, e-pastu, sociālo mediju lapas ziņu vai privātu ziņu. Lūgumu var izteikt arī pa telefonu. Neaizmirstiet norādīt, kāpēc tas ir svarīgi jūsu uzņēmumam un, ka klienta teiktais ir jums vissvarīgākais.
Expert note
Klientu atsauksmes ir svarīgas uzņēmumam, jo tās ietekmē turpmākos un potenciālos klientus. Laba klientu apkalpošana nodrošina uzticamību, bet negatīvas atsauksmes var kaitēt zīmola tēlam.

Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādus risinājumus, ieskaitot VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un partneru programmu ar dažādām balvām un sertifikātiem. Tiek piedāvāti radoši amatu nosaukumi klientu atbalsta nodaļā, lai nodrošinātu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Produktu var izmēģināt bez maksas, un uzņēmums uzsver drošību un privātumu.
Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.