Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klienta Balss

Kas ir klienta balss?

Klienta balss ir process, kurā tiek fiksētas klienta cerības un priekšrocības. Šī ir atgriezeniskās saites forma no klienta par pieredzi darbā ar uzņēmuma produktu.

Atgriezeniskā saite nāk caur zvaniem vai e-pastiem, ko parasti sūta uzņēmuma mārketinga nodaļa. Šis process palīdz uzņēmumam uzlabot savu reputāciju un produktus, lai attaisnotu savu klientu cerības. Tas dod pircējiem apmierinātības sajūtu par produktu, kuru viņi pērk, jo uzņēmums ir gatavs izrādīt iniciatīvu, lai viņus labāk apkalpotu.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir klienta balss?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienta balss ir klientu cerību, priekšrocību un pieredzes iegūšanas process no Jūsu pakalpojumiem – kā pozitīvu, tā arī negatīvu. Pateicoties tam, mēs varam vākt gan skaitliskus, gan kvalitatīvos datus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc klientu balss ir svarīga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientu balss ir ārkārtīgi svarīgi, ja pat ne pati svarīgākā. Ieklausoties klientu balsī, Jūs pārliecināsieties, ka klients palika ar Jums pēc iespējas ilgāk, klients redzēja, ka viņa viedoklis ir svarīgs, Jūsu peļna būtu lielāka, izceļoties starp konkurentiem, laimīgs klients reklamēs zīmolu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā Jūs varat uzlabot savu klientu vērtējumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzlabotu Jūsu klientu balsi, Jūs varat ieviest vairākus procesus, vai sākt izmantot rīkus, kuri atvieglos Jūsu darbu. Pirmkārt, Jūs varat automatizēt klientu apkalpošanu. Pateicoties tam ir iespējams sasniegt lielisku efektivitāti, jo atkārtotas darbības vairs neaizņem darba laiku. Ja liels klientu daudzums nāk ar vienu jautājumu, viņi var saņemt atbildi automātiski, vai, vismaz viņus var nosūtīt uz BUJ. Otrkārt, pircējam ir no kā izvēlēties. Tādēļ ir jālieto daudzkanālu rīku, kas ļaus izsekot vēstuļu vēsturi vienā vietā. Trešais svarīgais moments – ļoti laba klientu atbalsta pārvaldība. Jums ir jāmeklē risinājumi, kā pārvaldīt cilvekresursus savienojumā ar KPI definīciju un rezultātu prezentāciju. Pēdējais punkts ir neatkarība no IT nodaļām. Ideja ir tajā, ka visas darbības, kas ir salīdzinoši parastas un neprasa speciālas zināšanas, var tikt izpildīti ar klientu apkalpošanas nodaļu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā Jūs iegūstat klientu balsi? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat izmantot vairākus rīkus, lai dzirdētu klientu viedokli. Rīku piemēri: 1. klientu aptauja, kurā Jūs uzdodat jautājumusm kas ir svarigi Jūsu zīmolam. Aptaujas var būt arī grūtākas un sastāvēt no vairākām daļām. Tas viss ir atkarīgs no nepieciešamās informācijas. 2. Filtri, kas šķiro informāciju. Tie var būt, piemēram, neapmierināts klients, sarunas ar klientu rezultāts, atvērts cikls vai nepabeigta lieta. 3. Klientu Balss paziņojums. Pateicoties šim rīkam Jūs saņemsiet paziņojumu par “Klienta balsi”. 4. pārskatu izveide. Pārskati ļauj Jums izsekot un analizēt notiekošo. ” } }] }

FAQ

Kas ir klientu balss?

Klientu balss nozīmē klientu cerību, priekšrocību un pieredzes iegūšanas procesu no Jūsu pakalpojumiem – kā pozitīvu, tā arī negatīvu. Pateicoties tam mēs varam savākt gan skaitliskos, gan kvalitatīvos datus.

Kāpēc klientu balss ir svarīga?

Klientu balss ir ārkārtīgi svarīgi, ja pat ne pati svarīgākā. Ieklausoties klientu balsī, Jūs pārliecināsieties, ka klients palika ar Jums pēc iespējas ilgāk, klients redzēja, ka viņa viedoklis ir svarīgs, Jūsu peļna būtu lielāka, izceļoties starp konkurentiem, laimīgs klients reklamēs zīmolu.

Kā Jūs varat uzlabot savu klientu vērtējumu?

Lai uzlabotu Jūsu klientu balsi, Jūs varat ieviest vairākus procesus, vai sākt izmantot rīkus, kuri atvieglos Jūsu darbu. Pirmkārt, Jūs varat automatizēt klientu apkalpošanu. Pateicoties tam ir iespējams sasniegt lielisku efektivitāti, jo atkārtotas darbības vairs neaizņem darba laiku. Ja liels klientu daudzums nāk ar vienu jautājumu, viņi var saņemt atbildi automātiski, vai, vismaz viņus var nosūtīt uz BUJ. Otrkārt, pircējam ir no kā izvēlēties. Tādēļ ir jālieto daudzkanālu rīku, kas ļaus izsekot vēstuļu vēsturi vienā vietā. Trešais svarīgais moments – ļoti laba klientu atbalsta pārvaldība. Jums ir jāmeklē risinājumi, kā pārvaldīt cilvekresursus savienojumā ar KPI definīciju un rezultātu prezentāciju. Pēdējais punkts ir neatkarība no IT nodaļām. Ideja ir tajā, ka visas darbības, kas ir salīdzinoši parastas un neprasa speciālas zināšanas, var tikt izpildīti ar klientu apkalpošanas nodaļu.

Kā Jūs iegūstat klientu balsi?

Jūs varat izmantot vairākus rīkus, lai dzirdētu klientu viedokli. Rīku piemēri: 1. klientu aptauja, kurā Jūs uzdodat jautājumusm kas ir svarigi Jūsu zīmolam. Aptaujas var būt arī grūtākas un sastāvēt no vairākām daļām. Tas viss ir atkarīgs no nepieciešamās informācijas. 2. Filtri, kas šķiro informāciju. Tie var būt, piemēram, neapmierināts klients, sarunas ar klientu rezultāts, atvērts cikls vai nepabeigta lieta. 3. Klientu Balss paziņojums. Pateicoties šim rīkam Jūs saņemsiet paziņojumu par “Klienta balsi”. 4. pārskatu izveide. Pārskati ļauj Jums izsekot un analizēt notiekošo.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju