Kas ir klienta balss?
Klienta balss ir process, kurā tiek fiksētas klienta cerības un priekšrocības. Šī ir atgriezeniskās saites forma no klienta par pieredzi darbā ar uzņēmuma produktu.
Atgriezeniskā saite nāk caur zvaniem vai e-pastiem, ko parasti sūta uzņēmuma mārketinga nodaļa. Šis process palīdz uzņēmumam uzlabot savu reputāciju un produktus, lai attaisnotu savu klientu cerības. Tas dod pircējiem apmierinātības sajūtu par produktu, kuru viņi pērk, jo uzņēmums ir gatavs izrādīt iniciatīvu, lai viņus labāk apkalpotu.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir klienta balss?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienta balss ir klientu cerību, priekšrocību un pieredzes iegūšanas process no Jūsu pakalpojumiem – kā pozitīvu, tā arī negatīvu. Pateicoties tam, mēs varam vākt gan skaitliskus, gan kvalitatīvos datus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc klientu balss ir svarīga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientu balss ir ārkārtīgi svarīgi, ja pat ne pati svarīgākā. Ieklausoties klientu balsī, Jūs pārliecināsieties, ka klients palika ar Jums pēc iespējas ilgāk, klients redzēja, ka viņa viedoklis ir svarīgs, Jūsu peļna būtu lielāka, izceļoties starp konkurentiem, laimīgs klients reklamēs zīmolu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā Jūs varat uzlabot savu klientu vērtējumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzlabotu Jūsu klientu balsi, Jūs varat ieviest vairākus procesus, vai sākt izmantot rīkus, kuri atvieglos Jūsu darbu. Pirmkārt, Jūs varat automatizēt klientu apkalpošanu. Pateicoties tam ir iespējams sasniegt lielisku efektivitāti, jo atkārtotas darbības vairs neaizņem darba laiku. Ja liels klientu daudzums nāk ar vienu jautājumu, viņi var saņemt atbildi automātiski, vai, vismaz viņus var nosūtīt uz BUJ. Otrkārt, pircējam ir no kā izvēlēties. Tādēļ ir jālieto daudzkanālu rīku, kas ļaus izsekot vēstuļu vēsturi vienā vietā. Trešais svarīgais moments – ļoti laba klientu atbalsta pārvaldība. Jums ir jāmeklē risinājumi, kā pārvaldīt cilvekresursus savienojumā ar KPI definīciju un rezultātu prezentāciju. Pēdējais punkts ir neatkarība no IT nodaļām. Ideja ir tajā, ka visas darbības, kas ir salīdzinoši parastas un neprasa speciālas zināšanas, var tikt izpildīti ar klientu apkalpošanas nodaļu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā Jūs iegūstat klientu balsi? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat izmantot vairākus rīkus, lai dzirdētu klientu viedokli. Rīku piemēri: 1. klientu aptauja, kurā Jūs uzdodat jautājumusm kas ir svarigi Jūsu zīmolam. Aptaujas var būt arī grūtākas un sastāvēt no vairākām daļām. Tas viss ir atkarīgs no nepieciešamās informācijas. 2. Filtri, kas šķiro informāciju. Tie var būt, piemēram, neapmierināts klients, sarunas ar klientu rezultāts, atvērts cikls vai nepabeigta lieta. 3. Klientu Balss paziņojums. Pateicoties šim rīkam Jūs saņemsiet paziņojumu par “Klienta balsi”. 4. pārskatu izveide. Pārskati ļauj Jums izsekot un analizēt notiekošo. ” } }] }FAQ
Kas ir klientu balss?
Klientu balss nozīmē klientu cerību, priekšrocību un pieredzes iegūšanas procesu no Jūsu pakalpojumiem – kā pozitīvu, tā arī negatīvu. Pateicoties tam mēs varam savākt gan skaitliskos, gan kvalitatīvos datus.
Kāpēc klientu balss ir svarīga?
Klientu balss ir ārkārtīgi svarīgi, ja pat ne pati svarīgākā. Ieklausoties klientu balsī, Jūs pārliecināsieties, ka klients palika ar Jums pēc iespējas ilgāk, klients redzēja, ka viņa viedoklis ir svarīgs, Jūsu peļna būtu lielāka, izceļoties starp konkurentiem, laimīgs klients reklamēs zīmolu.
Kā Jūs varat uzlabot savu klientu vērtējumu?
Lai uzlabotu Jūsu klientu balsi, Jūs varat ieviest vairākus procesus, vai sākt izmantot rīkus, kuri atvieglos Jūsu darbu. Pirmkārt, Jūs varat automatizēt klientu apkalpošanu. Pateicoties tam ir iespējams sasniegt lielisku efektivitāti, jo atkārtotas darbības vairs neaizņem darba laiku. Ja liels klientu daudzums nāk ar vienu jautājumu, viņi var saņemt atbildi automātiski, vai, vismaz viņus var nosūtīt uz BUJ. Otrkārt, pircējam ir no kā izvēlēties. Tādēļ ir jālieto daudzkanālu rīku, kas ļaus izsekot vēstuļu vēsturi vienā vietā. Trešais svarīgais moments – ļoti laba klientu atbalsta pārvaldība. Jums ir jāmeklē risinājumi, kā pārvaldīt cilvekresursus savienojumā ar KPI definīciju un rezultātu prezentāciju. Pēdējais punkts ir neatkarība no IT nodaļām. Ideja ir tajā, ka visas darbības, kas ir salīdzinoši parastas un neprasa speciālas zināšanas, var tikt izpildīti ar klientu apkalpošanas nodaļu.
Kā Jūs iegūstat klientu balsi?
Jūs varat izmantot vairākus rīkus, lai dzirdētu klientu viedokli. Rīku piemēri: 1. klientu aptauja, kurā Jūs uzdodat jautājumusm kas ir svarigi Jūsu zīmolam. Aptaujas var būt arī grūtākas un sastāvēt no vairākām daļām. Tas viss ir atkarīgs no nepieciešamās informācijas. 2. Filtri, kas šķiro informāciju. Tie var būt, piemēram, neapmierināts klients, sarunas ar klientu rezultāts, atvērts cikls vai nepabeigta lieta. 3. Klientu Balss paziņojums. Pateicoties šim rīkam Jūs saņemsiet paziņojumu par “Klienta balsi”. 4. pārskatu izveide. Pārskati ļauj Jums izsekot un analizēt notiekošo.
Expert note
Klienta atsauksmes ir ļoti svarīgas uzņēmējdarbībai un ir būtiskas, lai uzlabotu klientu pieredzi un uzticību zīmolam.

LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, kas var paaugstināt klientu apmierinātību un produktivitāti. Balss sakari ir piemēroti dažādām situācijām un LiveAgent atbalsta daudzus balss sakaru veidus. Balss komunikācijas priekšrocība ir dabiskāka komunikācija nekā rakstiska saziņa. Tas nodrošina lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.