Izekotājs

Kas ir izsekotājs?

Izsekotāju var integrēt jūsu esošajā programmatūrā. Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Informācija par klienta iepriekš veiktajām darbībām var būt ļoti noderīga aģentam, risinot klienta problēmu.

Frequently asked questions

Kas ir izsekotājs?

Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Tas ļauj gūt priekšstatu par to, pie kā klients ir strādājis un var atvieglot aģenta darbu, kurš sniegs atbalstu šim klientam.

 

Kā var izmantot izsekotāju?

Izsekotāju var integrēt esošajā programmatūrā. Pateicoties tam, jūs zināsiet klienta iepriekšējās darbības, kas savukārt var palīdzēt atrast problēmas avotu un redzēt, ko klients jau ir paveicis un kas nav izrādījies efektīvs risinājums.

 

Vai iespējams integrēt izsekotāju LiveAgent kontā?

Izsekotāju var integrēt esošajā LiveAgent programmatūrā. Tas ļaus jums uzlabot klientu atbalsta kvalitāti.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Izekotājs ir lietderīgs rīks, kas ļauj izsekot klienta aktivitātēm, atvieglojot aģenta darbu un palīdzot risināt klienta problēmas efektīvāk.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Pieteikumus var atkārtoti piešķirt (pārsūtīt) no viena aģenta citam pieteikuma dzīves cikla laikā. Iemesli tam var būt dažādi.

Pieteikumu atkārtota piešķiršana

Klientu uzticība un uzņēmuma stabilitāte ir svarīgi faktori, kuriem var palīdzēt lieliska kvalitātes pakalpojuma sniegšana un proaktīva pieeja. Palīdzības pieteikumu sadalīšana ir veids, kā atrisināt dažādus jautājumus, kas ir vērsti uz dažādiem aģentiem un nodrošina efektīvāku palīdzību klientiem. Iepauzēti pieteikumi var tikt uzraudzīti palīdzības pieteikuma novērotājā, un to var novērst ar ātrāku un efektīvāku risinājumu.

Izmantojot iekšējo čatu, klientu atbalsta darbinieki var vienkārši kopīgot palīdzības pieteikumus. Katram palīdzības pieteikumam ir ID un saite, kas ļauj ar to vienkāršāk dalīties.

Palīdzības pieteikumu kopīgošana

Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.

Savienojiet un lietojiet Aplikāciju Tālruņus, lai atļautu Balss Pārraides caur Interneta Protokolu (VoIP) zvanus no skaitļošanas ierīcēm. Izmantojiet to savā labā.

Aplikāciju tālruņi

Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.

Kāpēc ir svarīgi izmantot tiešsaistes čatu uzņēmuma mājaslapā? Aplūkojiet mūsu statistiku un uzziniet paši.

Tiešsaistes čata pielietojums

Tekstā ir sniegti dažādi noteikumi un nosacījumi, turklāt tajā tiek minēta LiveAgent platforma, kas piedāvā iespēju izveidot savu kontu un uzstādīt paneli. Tekstā arī tiek minēta mājaslapas sīkdatņu politika un ir iespēja sazināties ar uzņēmumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju