Kas ir izsekotājs?
Izsekotāju var integrēt jūsu esošajā programmatūrā. Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Informācija par klienta iepriekš veiktajām darbībām var būt ļoti noderīga aģentam, risinot klienta problēmu.
Frequently asked questions
Kas ir izsekotājs?
Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Tas ļauj gūt priekšstatu par to, pie kā klients ir strādājis un var atvieglot aģenta darbu, kurš sniegs atbalstu šim klientam.
Kā var izmantot izsekotāju?
Izsekotāju var integrēt esošajā programmatūrā. Pateicoties tam, jūs zināsiet klienta iepriekšējās darbības, kas savukārt var palīdzēt atrast problēmas avotu un redzēt, ko klients jau ir paveicis un kas nav izrādījies efektīvs risinājums.
Vai iespējams integrēt izsekotāju LiveAgent kontā?
Izsekotāju var integrēt esošajā LiveAgent programmatūrā. Tas ļaus jums uzlabot klientu atbalsta kvalitāti.
- Pieteikumu atkārtota piešķiršana [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Kas ir Aplikāciju Tālruņi? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikuma dzīves cikls [Skaidrojums]
- Atklāšanas Zvana Kontrolsaraksts - veicamo darbu saraksts, padomi un jautājumi
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Kas ir palīdzības pieteikumu sadalīšana? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Bitrix24 alternatīva - LiveAgent