Kas ir tehniskais atbalsts?
Pastāv daudzi klientu atbalsta veidi. Viens no tiem ir IT atbalsts, zināms arī kā tehniskais atbalsts, kas ir tehniska palīdzība klientiem. To nodrošina labi kvalificēti datortehnikas eksperti. Uzņēmumi var nodarbināt savus IT atbalsta pārstāvjus, vai arī tiem var būt līgums ar citu IT atbalsta uzņēmumu.
Rezervētās stundas, Pakalpojumu pārvaldība, Laiks un Materiāli (tiek saukti arī par Izsaukumu) ir galvenie IT atbalsta veidi. Laiks un Materiāli ir ļoti izplatīts atbalsta veids, kur klienti maksā par izmantotajiem materiāliem un tehniķa laiku. Rezervētajās stundās klienti maksā par noteiktu laiku (stundām), ko viņi var izmantot.
Frequently asked questions
Ko nozīmē IT atbalsts?
IT atbalsts nodrošina atbalstu informācijas tehnoloģiju jomā. Parasti tas attiecas uz atgadījumiem ar datoriem, klēpjdatoriem, programmatūru un lietojumprogrammām. IT atbalsts paredzēts tiešas tehniskās palīdzības sniegšanai.
Kādi ir IT atbalsta elementi?
Ir daudzi IT atbalsta elementi. Pirmajā var iekļaut savstarpēji saistītus pakalpojumu atbalsta procesus, kam ir atšķirīgi mērķi atkarībā no pakalpojumu sniegšanas jomas. Cits elements ir automatizēta konfigurācijas pārvaldība, kas ļauj uzturēt informāciju par ierīču un lietojumprogrammu statusu, kas atrodas IT infrastruktūrā, un spēju atbalstīt vairākas IT darbības. Trešais elements ir spēja savākt datus, kas ļauj apkopot vietējo informāciju un nosūtīt uz centrālo repozitoriju.
Kādas ir IT atbalsta priekšrocības?
IT atbalsta priekšrocības ir zemākas darbības izmaksas, kā arī zemākas darba izmaksas, labāka uzņēmuma orientācija, mazāks aktivitāšu risks, turklāt tas ļauj arī attīstīt resursus, paaugstināt klientu apkalpošanas efektivitāti un risināt jaunās problēmas, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti.
Expert note
IT atbalsts nodrošina tehnisku palīdzību klientiem datoru un programmatūru jomā. Tas var ietvert daudzkanālu atbalstu, rezervētās stundas un materiālu apmaksa. Svarīgs rīks klientu apkalpošanā.

Tiešsaistes tehniskais atbalsts
LiveAgent piedāvā klientu atbalstu ar vairākiem sakaru kanāliem, piemēram, e-pastu, tiešsaistes tehnisko atbalsta čatu, zvaniem, sociālajiem medijiem, forumu un kontaktformas. Tas vienmērīgi sadala e-pasta pieteikumus un nodrošina uzlabotus rīkus tehniskā atbalsta aģentiem. Mērķis ir uzlabot klientu apkalpošanas veidus un veicināt apmierinātu klientu skaitu. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, tehnisko atbalstu un konkurences draudzīgas cenas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.
Uzņēmumiem ir svarīgi nodrošināt efektīvu klientu atbalstu, lai veicinātu lojalitāti un apmierinātību. Diensta atbalstam jābūt vairākās līmenīs, lai atrisinātu klientu problēmas ātri un efektīvi. Automatizācija var samazināt darbinieku slodzi un piedāvāt klientu pašapkalpošanās portālus, kas ir ārkārtīgi svarīgi. Atbalsta portāls ir arī būtisks rīks, lai nodrošinātu klientiem pieeju informācijai un Jums ir jāsniedz pieeja atbalsta portālam, lai nodrošinātu augstas klases klientu atbalstu.