Kas ir tehniskais atbalsts?
Pastāv daudzi klientu atbalsta veidi. Viens no tiem ir IT atbalsts, zināms arī kā tehniskais atbalsts, kas ir tehniska palīdzība klientiem. To nodrošina labi kvalificēti datortehnikas eksperti. Uzņēmumi var nodarbināt savus IT atbalsta pārstāvjus, vai arī tiem var būt līgums ar citu IT atbalsta uzņēmumu.
Rezervētās stundas, Pakalpojumu pārvaldība, Laiks un Materiāli (tiek saukti arī par Izsaukumu) ir galvenie IT atbalsta veidi. Laiks un Materiāli ir ļoti izplatīts atbalsta veids, kur klienti maksā par izmantotajiem materiāliem un tehniķa laiku. Rezervētajās stundās klienti maksā par noteiktu laiku (stundām), ko viņi var izmantot.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē IT atbalsts?
IT atbalsts nodrošina atbalstu informācijas tehnoloģiju jomā. Parasti tas attiecas uz atgadījumiem ar datoriem, klēpjdatoriem, programmatūru un lietojumprogrammām. IT atbalsts paredzēts tiešas tehniskās palīdzības sniegšanai.
Kādi ir IT atbalsta elementi?
Ir daudzi IT atbalsta elementi. Pirmajā var iekļaut savstarpēji saistītus pakalpojumu atbalsta procesus, kam ir atšķirīgi mērķi atkarībā no pakalpojumu sniegšanas jomas. Cits elements ir automatizēta konfigurācijas pārvaldība, kas ļauj uzturēt informāciju par ierīču un lietojumprogrammu statusu, kas atrodas IT infrastruktūrā, un spēju atbalstīt vairākas IT darbības. Trešais elements ir spēja savākt datus, kas ļauj apkopot vietējo informāciju un nosūtīt uz centrālo repozitoriju.
Kādas ir IT atbalsta priekšrocības?
IT atbalsta priekšrocības ir zemākas darbības izmaksas, kā arī zemākas darba izmaksas, labāka uzņēmuma orientācija, mazāks aktivitāšu risks, turklāt tas ļauj arī attīstīt resursus, paaugstināt klientu apkalpošanas efektivitāti un risināt jaunās problēmas, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti.
Eksperta piezīme
IT atbalsts nodrošina tehnisku palīdzību klientiem datoru un programmatūru jomā. Tas var ietvert daudzkanālu atbalstu, rezervētās stundas un materiālu apmaksa. Svarīgs rīks klientu apkalpošanā.

Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.