Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT atbalsts

Kas ir tehniskais atbalsts?

Pastāv daudzi klientu atbalsta veidi. Viens no tiem ir IT atbalsts, zināms arī kā tehniskais atbalsts, kas ir tehniska palīdzība klientiem. To nodrošina labi kvalificēti datortehnikas eksperti. Uzņēmumi var nodarbināt savus IT atbalsta pārstāvjus, vai arī tiem var būt līgums ar citu IT atbalsta uzņēmumu.

Rezervētās stundas, Pakalpojumu pārvaldība, Laiks un Materiāli (tiek saukti arī par Izsaukumu) ir galvenie IT atbalsta veidi. Laiks un Materiāli ir ļoti izplatīts atbalsta veids, kur klienti maksā par izmantotajiem materiāliem un tehniķa laiku. Rezervētajās stundās klienti maksā par noteiktu laiku (stundām), ko viņi var izmantot.

BUJ

Ko nozīmē IT atbalsts?

IT atbalsts nodrošina atbalstu informācijas tehnoloģiju jomā. Parasti tas attiecas uz atgadījumiem ar datoriem, klēpjdatoriem, programmatūru un lietojumprogrammām. IT atbalsts paredzēts tiešas tehniskās palīdzības sniegšanai.

& nbsp;

Kādi ir IT atbalsta elementi?

Ir daudzi IT atbalsta elementi. Pirmajā var iekļaut savstarpēji saistītus pakalpojumu atbalsta procesus, kam ir atšķirīgi mērķi atkarībā no pakalpojumu sniegšanas jomas. Cits elements ir automatizēta konfigurācijas pārvaldība, kas ļauj uzturēt informāciju par ierīču un lietojumprogrammu statusu, kas atrodas IT infrastruktūrā, un spēju atbalstīt vairākas IT darbības. Trešais elements ir spēja savākt datus, kas ļauj apkopot vietējo informāciju un nosūtīt uz centrālo repozitoriju.

& nbsp;

Kādas ir IT atbalsta priekšrocības?

IT atbalsta priekšrocības ir zemākas darbības izmaksas, kā arī zemākas darba izmaksas, labāka uzņēmuma orientācija, mazāks aktivitāšu risks, turklāt tas ļauj arī attīstīt resursus, paaugstināt klientu apkalpošanas efektivitāti un risināt jaunās problēmas, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju