Kas ir iepauzēts pieteikums?
Pieteikumus, kurus nevar uzreiz atrisināt, tiek saukti par iepauzētiem pieteikumiem un tie ir atzīmēti kā atvērti. Iemesls tam, ka pieteikums nav ticis atrisināts var būt tas, ka tiek gaidīta klienta vai kolēģa atbilde.
Frequently Asked Questions
Kas ir iepauzēts pieteikums?
Iepauzēti pieteikumi ir pieteikumi, kurus nevar nekavējoties pabeigt. Tāpēc tie tiek atzīmēti kā atvērti, bet iepauzēti. & nbsp;
Kādi ir biežāk sastopamie cēloņi iepauzētiem pieteikumiem?
Biežākie iemesli, kāpēc pieteikumi tiek iepauzēti, ir papildu informācijas gaidīšana no personas, kurai nepieciešams atbalsts vai tās reizes kad aģentam jāgaida atbilde no kolēģa.
Kur LiveAgent atrast iepauzētus pieteikumus?
Iepauzēti pieteikumi atrodami pieteikumu sadaļā. Tie ir attiecīgi marķēti, padarot tos viegli atrodamus un atlasāmus. & nbsp;
Expert’s note
Iepauzēti pieteikumi ir pieteikumi, kas pagaidām nevar tikt atrisināti. Bieži to iemesls ir gaidīšana uz papildu informāciju no klienta vai kolēģa atbildi.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar laika kontroles rīkiem, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tas novērš palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un nodrošina ātru klientu atbalstu.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
VoIP PBX un LIVEAgent uzlabo klientu apkalpošanas efektivitāti un kvalitāti, samazinot izmaksas un palielinot apmierinātību. Iekšējā čata funkcija atvieglo palīdzības pieteikumu kopīgošanu, nodrošinot nepieciešamo atbalstu aģentiem.