Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook pieteikumu apstrāde

Kas ir Facebook pieteikumu apstrāde?

Gandrīz visiem zīmoliem ir sociālas saziņas iespēja, kas saistīta ar to tīmekļa vietni. Klientiem ir vieglāk pieslēgties, izmantojot sociālās lietojumprogrammas, piemēram, Facebook, Twitter u.c.

Daudzi zīmoli saņem jautājumus uz šiem sociālajiem kontiem, kas ir saistīti ar zīmola palīdzības dienestu. Kad lapa saņem jebkādus sociālā tīkla konta komentārus vai vaicājumus, Facebook lapa izveido pieteikumu, kas tiek automātiski nosūtīts uzņēmuma palīdzības dienestam. No turienes aģenti var atbildēt uz ziņām un palīdzēt saviem klientiem, darot to komentāru veidā Facebook lapā.

Savienojums ar Facebook

Uzziniet vairāk par Facebook integrāciju programmā LiveAgent.

BUJ

Kā darbojas Facebook pieteikumu apstrāde?

Ja klients var sazināties ar zīmolu, izmantojot Facebook, sistēmai vajadzētu būt iespējai izveidot pieteikumus tieši no Facebook. Tas darbojas tā, ka lapa, kas saņem komentārus vai pieprasījumus no sociālajiem medijiem, Facebook lapā veido pieteikumu, kas automātiski tiek nosūtīts klientu servisam. Tad aģenti var atbildēt uz ziņām un komentāriem Facebook lapā tieši no viņu sistēmas.

Kā izmantot Facebook pieteikumu apstrādi klientu apmierinātībai?

Pieteikumu apstrāde tieši no Facebook var būtiski ietekmēt klientu apmierinātību. Pateicoties automātiskajiem paziņojumiem par jauniem komentāriem, ziņām vai publikācijām, jums ir iespēja nekavējoties atbildēt turpat sociālajos medijos. Tad jums vairs nevajag klientu apkalpošanas komandai pievienot speciālos administratorus, jo aģentiem visi pieprasījumi ir vienuviet un nav jāpārslēdzas starp kanāliem. Turklāt atbildes uz komentāriem redz arī konkrēto klientu draugi, kas arī palīdz veidot zīmola atpazīstamību.

Vai LiveAgent piedāvā Facebook pieteikumu apstrādi?

Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi tieši no Facebook, pateicoties pilnai sistēmas integrācijai. Ja uzņēmumam ir vairākas vietnes, LiveAgent ļauj pārraudzīt šīs vairākas vietnes. Papildus atbildēšanai uz ziņojumiem, ziņām un komentāriem var arhivēt sarunas ar klientiem pieteikumos, aģenti nejauks to ar savu privāto dzīvi un nerādīs paziņojumus savos Facebook profilos. Papildus tam, sistēmu var integrēt arī ar Instagram, kas pieder Facebook grupai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju