Kas ir Facebook pieteikumu apstrāde?
Gandrīz visiem zīmoliem ir sociālas saziņas iespēja, kas saistīta ar to tīmekļa vietni. Klientiem ir vieglāk pieslēgties, izmantojot sociālās lietojumprogrammas, piemēram, Facebook, Twitter u.c.
Daudzi zīmoli saņem jautājumus uz šiem sociālajiem kontiem, kas ir saistīti ar zīmola palīdzības dienestu. Kad lapa saņem jebkādus sociālā tīkla konta komentārus vai vaicājumus, Facebook lapa izveido pieteikumu, kas tiek automātiski nosūtīts uzņēmuma palīdzības dienestam. No turienes aģenti var atbildēt uz ziņām un palīdzēt saviem klientiem, darot to komentāru veidā Facebook lapā.

Uzziniet vairāk par Facebook integrāciju programmā LiveAgent.
Frequently asked questions
Kā darbojas Facebook pieteikumu apstrāde?
Ja klients var sazināties ar zīmolu, izmantojot Facebook, sistēmai vajadzētu būt iespējai izveidot pieteikumus tieši no Facebook. Tas darbojas tā, ka lapa, kas saņem komentārus vai pieprasījumus no sociālajiem medijiem, Facebook lapā veido pieteikumu, kas automātiski tiek nosūtīts klientu servisam. Tad aģenti var atbildēt uz ziņām un komentāriem Facebook lapā tieši no viņu sistēmas.
Kā izmantot Facebook pieteikumu apstrādi klientu apmierinātībai?
Pieteikumu apstrāde tieši no Facebook var būtiski ietekmēt klientu apmierinātību. Pateicoties automātiskajiem paziņojumiem par jauniem komentāriem, ziņām vai publikācijām, jums ir iespēja nekavējoties atbildēt turpat sociālajos medijos. Tad jums vairs nevajag klientu apkalpošanas komandai pievienot speciālos administratorus, jo aģentiem visi pieprasījumi ir vienuviet un nav jāpārslēdzas starp kanāliem. Turklāt atbildes uz komentāriem redz arī konkrēto klientu draugi, kas arī palīdz veidot zīmola atpazīstamību.
Vai LiveAgent piedāvā Facebook pieteikumu apstrādi?
Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi tieši no Facebook, pateicoties pilnai sistēmas integrācijai. Ja uzņēmumam ir vairākas vietnes, LiveAgent ļauj pārraudzīt šīs vairākas vietnes. Papildus atbildēšanai uz ziņojumiem, ziņām un komentāriem var arhivēt sarunas ar klientiem pieteikumos, aģenti nejauks to ar savu privāto dzīvi un nerādīs paziņojumus savos Facebook profilos. Papildus tam, sistēmu var integrēt arī ar Instagram, kas pieder Facebook grupai.
Expert note
Facebook pieteikumu apstrāde var būtisks līdzeklis klientu apkalpošanai un uzņēmuma zīmola atpazīstamības veidošanai. LiveAgent integrācija ar Facebook uzlabo pārvaldību un reakcijas laiku.

Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot uzņēmuma mārketingu un palīdzēt noturēt klientu uzmanību. Programmatūra ietver e-pasta un zināšanu bāzes sagataves, atbalstu, integrācijas, veiktspējas atskaites un citas funkcijas. Uzņēmējdarbības uzlabošanai var būt noderīgas ziņu bāzes, atsauksmju un kuponu e-pasta sagataves, kā arī aptaujas. Veiktspējas atskaites rāda atbalsta aģentu veiktspēju, kuru var segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša utt. Sales kontakti ir pieejami uzņēmuma mājaslapā.