Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Efektīvs klientu serviss

Kas ir efektīvs klientu serviss?

Klientu atbalsta programmatūra, kas pazīstama arī kā servisa dienesta programmatūra vai palīdzības dienesta programmatūra, ir programma, kas sniedz palīdzību saistībā ar klientu atbalstu uzņēmumiem. Tā sastāv no daudzām daļām un vienu no tām sauc par pieteikumu apstrādes sistēmu. Klienti var zvanīt aģentiem, lai saņemtu palīdzību, nosūtīt viņiem e-pasta ziņas vai čatot ar viņiem, izmantojot tiešsaistes čatu, un viss tiks saglabāts pieteikumos. Tas ietaupa laiku un paceļ klientu apkalpošanas darbinieku organizācijas kvalitāti.

Ir daudz veidu un principu, kā nodrošināt kvalitatīvu klientu servisu. Tas nozīmē izprast klientu vajadzības, tās pārsniegt un izmantot kvalitatīvu palīdzības dienesta programmatūru, piemēram, LiveAgent.

BUJ

Kāda ir efektīva klientu servisa definīcija?

Lieliska klientu apkalpošana pārsniedz klienta pamatvajadzības. Tas nozīmē, ka ir jādara viss, ko uzņēmums var darīt, lai padarītu klientu patiesi apmierinātāku ar piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Lieliska apkalpošana nozīmē, ka, izvēloties starp uzņēmumiem, kas piedāvā līdzīgus produktus, klients izvēlēsies to, kam ir labāka pieeja klientam.

Kā piedāvāt efektīvu klientu servisu?

Lai nodrošinātu efektīvu klientu apkalpošanu, jums vispirms pilnībā jāpārzina savs produkts un pakalpojumi. Vēl viens svarīgs jautājums ir labi apmācīts serviss, kas ir vērsts uz klientu atbalstu, kam ir pareiza empātijas deva un gan tehnikas, gan zināšanu prasmes. Vēl viens svarīgs aspekts ir klienta un viņu problēmu klausīšanās. Pateicoties tai, personāls piedāvā klientam nepieciešamo palīdzību un uzlabot savu darbību kvalitāti.

Kādas ir izplatītākās kļūdas, kas negatīvi ietekmē efektīvu klientu servisu?

Visbiežāk pieļautās kļūdas, kas var negatīvi ietekmēt efektīvu klientu apkalpošanu, galvenokārt ir atbilstošas aģentu apmācības trūkums un slikta pieeja klientiem. Tas izpaužas kā ātru atbilžu uz vienkāršiem jautājumiem trūkums, zems aģenta saziņas līmenis, kā rezultātā klienti var tikt maldināti. Citas kļūdas ir, piemēram, neieklausīties savos klientos, līdz ar to klientu atsauksmes netiek izmantotas biznesa attīstībai un apkalpošanai. Cita kļūda var būt arī tas, ka trūkst arhīva par klientiem un sarunām ar viņiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju