Kas ir e-pasta pieteikumu apstrāde?
Klientu atbalstam e-pasts ir visvēlamākais veids uzņēmumiem. E-pasta atbalsta darbinieki ir ne tikai apmācīti apstrādāt e-pastus, bet arī izsekot, organizēt, noteikt prioritātes un piešķirt e-pastus. Tas ir diezgan grūts uzdevums, kas var novest pie nekvalitatīviem atbalsta pakalpojumiem.
Aģenti atfiltrē svarīgos e-pastus, lai svarīgos varētu atrisināt kā prioritāros. Pieteikumu statusa izsekošana arī ir aģentu darbs, lai pēc to atrisināšanas visus pieteikumus varētu slēgt. Iespējams, ka dažus pieteikumus nepieciešams piešķirt citam darbiniekam, arī to dara aģenti, kas strādā e-pasta pieteikumu nodaļā.
Palīdzības pieteikumu sadalīšana
Ātrs un efektīvs LiveAgent piedāvā ātru atbalstu klientiem un vairākas funkcijas, samazinot aģentu darba laiku un palielinot konversijas likmes.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Komunikācija ar klientiem tiešsaistē ir svarīga e-komercijas biznesam. Izmantojot tiešsaistes tērzētavu, darbinieki var sniegt klientiem ātru atbalstu un veicināt pārdošanu.