Kas ir e-pasta pieteikumu apstrāde?
Klientu atbalstam e-pasts ir visvēlamākais veids uzņēmumiem. E-pasta atbalsta darbinieki ir ne tikai apmācīti apstrādāt e-pastus, bet arī izsekot, organizēt, noteikt prioritātes un piešķirt e-pastus. Tas ir diezgan grūts uzdevums, kas var novest pie nekvalitatīviem atbalsta pakalpojumiem.
Aģenti atfiltrē svarīgos e-pastus, lai svarīgos varētu atrisināt kā prioritāros. Pieteikumu statusa izsekošana arī ir aģentu darbs, lai pēc to atrisināšanas visus pieteikumus varētu slēgt. Iespējams, ka dažus pieteikumus nepieciešams piešķirt citam darbiniekam, arī to dara aģenti, kas strādā e-pasta pieteikumu nodaļā.
- Atbalsts tikai pa e-pastu [Skaidrojums]
- E-pasta paziņojumi [Skaidrojums]
- Kā iesākt e-pastu (Padomi un sagataves) - LiveAgent
- Obligāti Izlasāmas E-pasta Sagataves | (Pamācības un Padomi) | LiveAgent
- Bezmaksas Adresātu Iegūšanas E-pasta Sagataves | LiveAgent
- Atsauksmju E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet) | LiveAgent
- Klientu Apkalpošanai Sekojoša E-pasta Sagataves - LiveAgent
- Atgādinājuma E-pasta Sagataves un Temata Rindiņas - LiveAgent