Kas ir e-pasta paziņojums?
E-pasta paziņojumi ir ziņas, kas tiek nosūtītas klientiem, kā arī aģentiem, kuri apstrādā konkrēto pieteikumu, tiklīdz ir saņemts kas jauns, kas attiecas uz šo pieteikumu. Šiem paziņojumiem ir svarīga loma klientu atbalstā, un, ja tie ir integrēti atbalsta komandas e-pasta pārvaldības programmatūrā, tie var ievērojami uzlabot saziņas procesu.
Aģentiem e-pasta paziņojumi darbojas kā atgādinājums par pieteikumu, ko viņi ir ģenerējuši, bet kas vēl ir jāatrisina. Tas palīdz viņiem labāk strādāt un uzturēt kārtību.
Klientiem tā darbojas kā atbilde uz pieteikumu, ko radīja viņu pieprasījums. Tie tiks informēti ik reizi, kad kāds strādās ar viņu pieteikumu. Viņi arī saņems paziņojumu, tiklīdz viņu problēma būs atrisināta, lai pārliecinātos par progresu.
Frequently Asked Questions
Kas ir e-pasta paziņojums?
E-pasta paziņojumi ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts, reaģējot uz konkrētām lietotāja darbībām vai notikumiem. Piemēram, sveiciena e-pasta ziņojumi, notikumu atgādinājumi, brīdinājumi par drošību un aktivitātēm un paroles atiestatīšana. Pateicoties tiem, mums ir iespēja ātri reaģēt un saņemt tūlītēju paziņojumu, piemēram, tehniskas problēmas gadījumā.
Vai jūs varat iestatīt e-pasta paziņojumus LiveAgent?
Programmā LiveAgent, protams, var iestatīt e-pasta paziņojumus. Tie galvenokārt tiek izmantoti, lai sūtītu e-pasta ziņas bezsaistes aģentiem. Viņi var saņemt informāciju par to, ka viņiem ir piešķirts pieteikums vai ka klients atbildējis piešķirtajā pieteikumā. Var nosūtīt arī informāciju par jaunu pieteikumu nodaļā, kuras dalībnieks ir aģents.
Kāda veida e-pasta paziņojumi ir LiveAgent?
Katrs aģents var iestatīt savus vēlamos e-pasta paziņojumus sava aģenta profilā atkarībā no tā, kādu informāciju viņš vēlas saņemt. Viņš var saņemt paziņojumu, ka ir piešķirts konkrētam klientam, sistēmā ir parādījies jauns pieteikums, vai, ka konkrētajam pieteikumam piestiprināts klients ir uzrakstījis ziņu.
Expert’s note
E-pasta paziņojumi ir svarīgi paziņojumi, kas tiek nosūtīti klientiem un aģentiem, kuri rīkojas ar konkrētu pieteikumu. Tie sniedz ātru un efektīvu atgriezenisko saiti, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.