Kas ir e-pasta paziņojumi?
Paziņojumus, kas tiek nosūtīti klientiem un arī aģentiem, kuri rīkojas ar šo konkrēto pieteikumu, tiklīdz ir atjaunināts viņu pieteikums, sauc par e-pasta paziņojumiem.
Aģentiem tie kalpo kā atgādinājums par pieteikumu, ko tie ir radījuši, bet kas vēl ir jāatrisina. Tas viņiem palīdz strādāt labāk.
Klientiem tas darbojas kā atbilde uz pieteikumu, ko radījis viņu vaicājums. Tas tiks aktualizēts katru reizi, kad viņu pieteikumā būs kāds notikums. Turklāt viņi tiks informēti, tiklīdz viņu problēma būs atrisināta, lai būtu iespēja vēlreiz kontrolēt progresu.
Frequently asked questions
Kas ir e-pasta paziņojums?
E-pasta paziņojumi ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts, reaģējot uz konkrētām lietotāja darbībām vai notikumiem. Piemēram, sveiciena e-pasta ziņojumi, notikumu atgādinājumi, brīdinājumi par drošību un aktivitātēm un paroles atiestatīšana. Pateicoties tiem, mums ir iespēja ātri reaģēt un saņemt tūlītēju paziņojumu, piemēram, tehniskas problēmas gadījumā.
Vai jūs varat iestatīt e-pasta paziņojumus LiveAgent?
Programmā LiveAgent, protams, var iestatīt e-pasta paziņojumus. Tie galvenokārt tiek izmantoti, lai sūtītu e-pasta ziņas bezsaistes aģentiem. Viņi var saņemt informāciju par to, ka viņiem ir piešķirts pieteikums vai ka klients atbildējis piešķirtajā pieteikumā. Var nosūtīt arī informāciju par jaunu pieteikumu nodaļā, kuras dalībnieks ir aģents.
Kāda veida e-pasta paziņojumi ir LiveAgent?
Katrs aģents var iestatīt savus vēlamos e-pasta paziņojumus sava aģenta profilā atkarībā no tā, kādu informāciju viņš vēlas saņemt. Viņš var saņemt paziņojumu, ka ir piešķirts konkrētam klientam, sistēmā ir parādījies jauns pieteikums, vai, ka konkrētajam pieteikumam piestiprināts klients ir uzrakstījis ziņu.
Expert note
E-pasta paziņojumi ir svarīgi paziņojumi, kas tiek nosūtīti klientiem un aģentiem, kuri rīkojas ar konkrētu pieteikumu. Tie sniedz ātru un efektīvu atgriezenisko saiti, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
Tekstā tiek aprakstītas LiveAgent programmas dažādās funkcijas un integrācijas, kā arī tiek uzsvērta svarība uzlabot abonentu bāzi un sniegt vērtību tiem. Turklāt tiek minēti padomi par e-pasta sūtīšanu un e-pasta sagatavēm, kas var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus. Vienlaikus tiek uzsvērts, cik svarīgi ir padarīt pateicības piezīmes personalizētas, lai ziņas atmosfēra būtu ieinteresējoša un aicinoša.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.