E-pasta pāradresācija

Kas ir e-pasta pāradresācija?

E-pasta pārsūtīšana ļauj pārsūtīt e-pastu no jūsu domēna e-pasta adreses uz citu e-pasta adresi. Piemēram, varat izmantot savu personisko e-pasta adresi (name@domain.com), lai pārsūtītu jebkuru e-pasta ziņu uz savu Gmail, Hotmail u.c. e-pasta adresi.

E-pasta pāradresācija tiek izmantota arī, lai pārvirzītu e-pasta ziņas uz noteiktu e-pasta adresi. Tas ir noderīgi uzņēmējiem, kuriem ir vairāki e-pasta konti. Dažādiem klientiem var sniegt dažādas e-pasta adreses. Tas palīdzēs lasīt e-pastu vienā serverī, kas ticis nosūtīts no dažādām e-pasta adresēm. Tas novērsīs e-pastu plūdus jūsu pastkastītē.

Frequently asked questions

Kā darbojas e-pasta pāradresācija?

E-pasta pāradresācija ir darbība, kurā e-pasts, kas ir piegādāts uz noteiktu adresi, tiek pārsūtīts tālāk uz citu adresi vai vairākām e-pasta adresēm. Tātad e-pasts tiek pārvietots uz jaunu pastkasti. Šo terminu izmanto arī, lai pārsūtītu e-pasta ziņas serverī un klientam.

Kāda ir e-pasta pāradresācijas loma?

E-pasta ziņas pārsūtīšanas mērķis galvenokārt ir ātri nogādāt visu ziņojumu personai, kurai tam vajadzētu piekļūt, kurai šie dati ir nepieciešami vai kurai ir sniegta atbilstoša informācija. Pārsūtot e-pastu, var piekļūt visai sarakstei.

Vai LiveAgent piedāvā e-pasta pāradresācijas iespēju?

Liveagent piedāvā e-pasta pāradresāciju. Tas ir svarīgs katra aģenta darba atvieglojums, un pateicoties tam tiek radīti pieteikumi katram klientam, kas var viegli tikt nodoti aģentu starpā tādejādi nodrošinot sakaru nepārtrauktību.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Personalizētas e-pasta atbildes ļauj mainīt e-pasta adresi atbilstoši jūsu vajadzībām. Uzņēmuma vai nodaļas nosaukuma vietā saņēmējs redzēs jūsu īsto vārdu.

Personalizētas e-pasta atbildes

Tekstā tiek aprakstīts, ka e-pasta mārketings ir spēcīga tiešsaistes saziņas metode, taču ir svarīgi uzturēt aktīvu abonentu bāzi. Lai iegūtu abonentus, nepieciešams plānot kampaņas un sniegt tiem vērtību, un adreses var iegūt no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Ir arī minētas informācijas par LiveAgent piedāvājumu un atbalstu, kā arī sales kontakti.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

Tekstā sniegti padomi, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu, tostarp kā plānot adresātu ieguves kampaņu un iesākumi un sveicieni, kas var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Labs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums ir būtisks, lai informētu klientus un izmantotu e-pasta mārketingu. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, tostarp migrācijas iespējas. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un daudz citas funkcijas.

Uzziniet, kā efektīvi iesākt e-pastus. LiveAgent piedāvā vairākus padomus un sagataves, lai uzlabotu visu jūsu e-pastu iesākšanu.

Kā iesākt e-pastu (Padomi un sagataves)

Rakstā sniegti padomi par uzņēmuma e-pastu izveidi un to, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu. Saziņas veids ar e-pastu joprojām ir efektīvs, lai uzturētu attiecības ar klientiem. Svarīgi veidot aktīvu abonentu bāzi, un parakstu pielāgot saziņas kontekstam. Piemērota profesionāla noslēguma izvēle un vērtības sniegšana abonentiem var uzlabot mārketinga metrikas. Adreses var iegūt no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes.

Aģentiem tie kalpo kā atgādinājums par pieteikumu, ko tie ir radījuši, bet kas vēl ir jāatrisina. Tas viņiem palīdz strādāt labāk.

E-pasta paziņojumi

Rakstā sniegti padomi un sagataves, kādi e-pasta iesākumi un sveicieni var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē, lai uzlabotu mārketinga metrikas un palielinātu ieņēmumus. Aprakstīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta sūtīšanu, kā arī uzsvērts, ka e-pasta mārketings ir spēcīga tiešsaistes saziņas metode. Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu. LiveAgent piedāvā funkcijas, kas palīdz uzlabot klientsēdēju kvalitāti un komunikāciju ar klientiem. Zimbra ir jaudīgs biznesa e-pasta risinājums ar uzlabotām funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju