Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dzīvais tīmekļa čats

Kas ir dzīvais tīmekļa čats?

Dzīvais tīmekļa čats ir uz tīmekli balstīta saziņa, kas notiek reāllaikā. Personas, kas izmanto tiešsaistes čatu, var apmainīties ar īsziņām, fotoattēliem, videoklipiem, saitēm, GIF un emocijzīmēm.

Dzīvais tīmekļa čats

Kā es varu iegūt tiešsaistes čatu savai tīmekļa vietnei?

Tiešsaistes tīmekļa čatam nav nepieciešama papildu čataprogrammatūra, tāpēc lietotājiem nav jātērē laiks, instalējot jebkāda veida programmatūru, lai sāktu čatu. Tiešsaistes tīmekļa čats ir ērti lietojams un pieejams ikvienam. Tomēr, lai jūsu vietnē izveidotu tiešsaistes čatu, ir jāveic ieguldījumi tiešsaistes čata programmatūrā. Lai uzzinātu vairāk par tiešsaistes čata programmatūras izmantošanas priekšrocībām, skatiet šo saiti.

Kā lai es izveidoju tiešsaistes čatu?

Ja vēlaties ļaut vietnes apmeklētājiem sākt čatu ar atbalsta aģentiem, vietnē ir jāievieto tiešsaistes čata poga/logrīks. Lai sāktu darbu, skatiet šo detalizēto pamācību.

Kāpēc tiešsaistes čats ir svarīgs?

Lielākā daļa uzņēmumu mūsdienās izmanto tiešsaistes čatu kā kanālu tūlītējai saziņai ar klientiem, jo tā ir ātra, efektīva un rentabla metode, kā tīmekļa vietnes apmeklētājus pārvērst par maksājošiem klientiem.

Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?

Ne tikai uzņēmumi mīl tiešsaistes čatu, bet arī klienti! Klienti labprāt izmanto tiešsaistes čatu, jo parasti viņi uz saviem jautājumiem saņem atbildes daudz ātrāk nekā tad, ja zvana vai sūta e-pastu jūsu uzņēmumam. Tādēļ galvenā tiešsaistes priekšrocība ir ātrums un efektivitāte klientu apkalpošanā. Ja nepieciešama papildu palīdzība, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, apsveriet iespēju ieguldīt palīdzības dienesta programmatūrā.

BUJ

Ko nozīmē dzīvais tīmekļa čats?

Tīmekļa čats ir programmatūra, kas ļauj uzņēmuma Web vietas apmeklētājiem ātri sazināties ar atbalsta komandu. Tas ir ērti gan uzņēmumam, kas var ērti ieviest čatu savā tīmekļa vietnē, gan arī klientiem, kuri to var viegli izmantot. Nav nepieciešams izmantot papildu lejupielādējamu programmatūru, lai lietotu dzīvo tīmekļa čatu – viss notiek vietnē, tāpēc pietiek ar tīmekļa pārlūkprogrammu.

& nbsp;

Kādi ir dzīvā tīmekļa čata veidi?

Ir trīs galvenie tiešsaistes tīmekļa čata veidi. Pirmais ir informācijas čats, kas ir visvienkāršākais veids. Tā uzdevums ir sniegt informāciju un atbildēt uz vietnes apmeklētāju jautājumiem. Otrs veids ir pārdošanas čats, kurā klients var saņemt produktu ieteikumus. Tā aģentiem būtu jāpiemīt zināšanām un pārdošanas prasmēm. Pēdējais čata veids ir klientu apkalpošana, t. i., tā pamatā ir palīdzība klientiem to problēmu risināšanā, kas saistītas ar produkta iegādi vai ar pašu produktu un pakalpojumu.

& nbsp;

Vai varat izmantot dzīvo tīmekļa čatu LiveAgent?

Izmantojot LiveAgent, varat izmantot tiešsaistes čatu. Pateicoties tam, klienti reālā laikā var sazināties ar aģentiem un saņemt atbildi uz tiem uzdoto jautājumu. Liveagent tiešsaistes čats ir brīvi konfigurējams, un tam ir arī iespēja augšupielādēt failus, kas klientam ļauj labāk vizualizēt problēmu.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju