Kas ir dzīvais tīmekļa čats?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Kā es varu iegūt tiešsaistes čatu savai tīmekļa vietnei?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kā lai es izveidoju tiešsaistes čatu?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Kāpēc tiešsaistes čats ir svarīgs?
Lielākā daļa uzņēmumu mūsdienās izmanto tiešsaistes čatu kā kanālu tūlītējai saziņai ar klientiem, jo tā ir ātra, efektīva un rentabla metode, kā tīmekļa vietnes apmeklētājus pārvērst par maksājošiem klientiem.
Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently asked questions
Ko nozīmē dzīvais tīmekļa čats?
Tīmekļa čats ir programmatūra, kas ļauj uzņēmuma Web vietas apmeklētājiem ātri sazināties ar atbalsta komandu. Tas ir ērti gan uzņēmumam, kas var ērti ieviest čatu savā tīmekļa vietnē, gan arī klientiem, kuri to var viegli izmantot. Nav nepieciešams izmantot papildu lejupielādējamu programmatūru, lai lietotu dzīvo tīmekļa čatu – viss notiek vietnē, tāpēc pietiek ar tīmekļa pārlūkprogrammu.
Kādi ir dzīvā tīmekļa čata veidi?
Ir trīs galvenie tiešsaistes tīmekļa čata veidi. Pirmais ir informācijas čats, kas ir visvienkāršākais veids. Tā uzdevums ir sniegt informāciju un atbildēt uz vietnes apmeklētāju jautājumiem. Otrs veids ir pārdošanas čats, kurā klients var saņemt produktu ieteikumus. Tā aģentiem būtu jāpiemīt zināšanām un pārdošanas prasmēm. Pēdējais čata veids ir klientu apkalpošana, t. i., tā pamatā ir palīdzība klientiem to problēmu risināšanā, kas saistītas ar produkta iegādi vai ar pašu produktu un pakalpojumu.
Vai varat izmantot dzīvo tīmekļa čatu LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, varat izmantot tiešsaistes čatu. Pateicoties tam, klienti reālā laikā var sazināties ar aģentiem un saņemt atbildi uz tiem uzdoto jautājumu. Liveagent tiešsaistes čats ir brīvi konfigurējams, un tam ir arī iespēja augšupielādēt failus, kas klientam ļauj labāk vizualizēt problēmu.
Expert note
Dzīvais tīmekļa čats ir efektīva uzņēmuma un klientu apkalpošanas iespēja, kas nodrošina reāllaika saziņu ar klientiem tiešsaistē.

Tiešsaistes čats ir būtisks biznesa kontakta veids. Tas paaugstina konversijas iespējamības un veido klientu apmierinātību. Čatam ir vēstures apkopojums, un tas var tikt automatizēts ar pirms-čata formām, ziņu sagatavēm un čatbotiem. Galvenās funkcijas ir ātra reakcija, atbilžu un failu sagataves un pirms-čata formas. Iepriekšējie čatu pieraksti var tikt apskatīti caur pieteikumu sistēmu. Uzņēmumiem vajadzētu atbildēt uz sākotnējo čata ziņojumu ne ilgāk kā 3 minūtēs. Uzstādīšana ir vienkārša, izvēlieties nodrošinātāju un lejupielādējiet WordPress spraudni.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu servisa programmatūru, tostarp arī pašapkalpošanās, e-pasta un sociālo tīklu risinājumus. Uzņēmums piedāvā partneru programmu, datu migrāciju un lietotāju atbalstu. LiveAgent tiek uzskatīts par alternatīvu Channels un Customerly. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājumu ar iespēju iegādāties piemērotu maksas plānu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura piedāvā bagātīgu funkciju klāstu, kas var palielināt klientu apmierinātību un produktivitāti. Uzņēmumi var izvēlēties piemērotu maksas plānu, kas ietver vislabākās funkcijas, un arī iegādāties papildu funkcijas pēc vajadzības. Tas viss tiek nodrošināts ar nepieciešamo atbalstu un neuzņemoties lielākas izmaksas. LiveAgent piedāvā arī daudzas integrācijas un atbalstu, kas padara to par populāru risinājumu uzņēmumiem.