Kas ir dzīvais tīmekļa čats?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.
Kā es varu iegūt tiešsaistes čatu savai tīmekļa vietnei?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kā lai es izveidoju tiešsaistes čatu?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Kāpēc tiešsaistes čats ir svarīgs?
Lielākā daļa uzņēmumu mūsdienās izmanto tiešsaistes čatu kā kanālu tūlītējai saziņai ar klientiem, jo tā ir ātra, efektīva un rentabla metode, kā tīmekļa vietnes apmeklētājus pārvērst par maksājošiem klientiem.
Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē dzīvais tīmekļa čats?
Tīmekļa čats ir programmatūra, kas ļauj uzņēmuma Web vietas apmeklētājiem ātri sazināties ar atbalsta komandu. Tas ir ērti gan uzņēmumam, kas var ērti ieviest čatu savā tīmekļa vietnē, gan arī klientiem, kuri to var viegli izmantot. Nav nepieciešams izmantot papildu lejupielādējamu programmatūru, lai lietotu dzīvo tīmekļa čatu – viss notiek vietnē, tāpēc pietiek ar tīmekļa pārlūkprogrammu.
Kādi ir dzīvā tīmekļa čata veidi?
Ir trīs galvenie tiešsaistes tīmekļa čata veidi. Pirmais ir informācijas čats, kas ir visvienkāršākais veids. Tā uzdevums ir sniegt informāciju un atbildēt uz vietnes apmeklētāju jautājumiem. Otrs veids ir pārdošanas čats, kurā klients var saņemt produktu ieteikumus. Tā aģentiem būtu jāpiemīt zināšanām un pārdošanas prasmēm. Pēdējais čata veids ir klientu apkalpošana, t. i., tā pamatā ir palīdzība klientiem to problēmu risināšanā, kas saistītas ar produkta iegādi vai ar pašu produktu un pakalpojumu.
Vai varat izmantot dzīvo tīmekļa čatu LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, varat izmantot tiešsaistes čatu. Pateicoties tam, klienti reālā laikā var sazināties ar aģentiem un saņemt atbildi uz tiem uzdoto jautājumu. Liveagent tiešsaistes čats ir brīvi konfigurējams, un tam ir arī iespēja augšupielādēt failus, kas klientam ļauj labāk vizualizēt problēmu.
Expert’s note
Dzīvais tīmekļa čats ir efektīva uzņēmuma un klientu apkalpošanas iespēja, kas nodrošina reāllaika saziņu ar klientiem tiešsaistē.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Šajā tekstā tiek apkopoti padomi, kā sagatavot savu unikālo vērtības piedāvājumu (UVP) un kā pareizi pieiet darījuma tēmai, lai nezaudētu klienta interesi. Svarīgi ir apzināties savas unikalitātes un izceļoties starp konkurentiem, lai piesaistītu vairāk interesentu un noslēgtu vairāk darījumu. Tāpat vērību vajadzētu pievērst arī darba kārtības plānošanai un pareizai diskusijas plūsmas vadībai.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
VoIP PBX un LIVEAgent uzlabo klientu apkalpošanas efektivitāti un kvalitāti, samazinot izmaksas un palielinot apmierinātību. Iekšējā čata funkcija atvieglo palīdzības pieteikumu kopīgošanu, nodrošinot nepieciešamo atbalstu aģentiem.