Kas ir drošības politika?
Drošības Politika nosaka noteikumus un metodoloģiju visiem cilvēkiem, kam ir pieeja uzņēmuma IT infsrastruktūrai, neatkarīgi no tā, vai tā ir pārlūkā vai bezsaistē. Drošības politikas mērķis ir aparātu un informācijas, ko izmanto organizācijas locekļi, konfidencialitātes, vienotības un pieejamības nodrošināšana.
Frequently asked questions
Kāda ir drošības politikas definīcija?
Drošības politika ir organizācijas dokuments, kas nosaka, kā aizsargāt organizāciju no draudiem, piem., datoru drošību un kā rīkoties bīstamās situācijās.
Kādai informācijai jābūt katrā drošības politikā?
Drošības politikai jāaizsargā uzņēmums no visām pusēm un jāsatur visus tā aktīvus. Tai jāaptver visu programmatūru, ierīces, fiziskos parametrus, cilvēkresursus, informāciju/datus, pieejas kontroli tās darbības jomā.
Kur Jūs variet atrast LiveAgent drošības politiku?
LiveAgent drošības noteikumi var tikt atrasti Drošības & Privātuma Politikas lapā, kura ir pieejama lapas kājenē.
Programmā LiveAgent var iestatīt SLA, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu klientiem. SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu, un tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. Lai izveidotu SLA, nepieciešams iet uz Konfigurēšanu, pēc tam uz Automatizāciju, noklikšķināt uz SLA un izveidot līmeni. LiveAgent piedāvā arī SLA žurnālu un atbalsta aģentu pieejamības pārskatu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.