Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Būtiskākais veiktspējas rādītājs (KPI)

Kas ir KPI?

Veiktspējas pamatrādītāji (KPI) ir mērvienība studējot biznesu, kas palīdz īpašniekam vai vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Mārketinga vai klientu apkalpošanas jomā rādītāji ir šādi:

  • Vidējais Gaidīšanas Laiks: tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams pirmajai līnijai, lai atbildētu uz vaicājumu.
  • Vidējais Risinājuma Laiks: laiks, kas komandai nepieciešams, lai atrisinātu klienta problēmu.
  • Klienta Neapmierinātības Līmenis: kad klienti pārstāj sadarboties ar uzņēmumu.
  • Klientu Apmierinātības Rādītājs: novērtē klientu apmierinātību īstermiņā.
Būtiskākais veiktspējas rādītājs (KPI)
Uzņēmuma novērtējums pēc pieciem galvenajiem darbības rādītājiem

BUJ

Ko nozīmē KPI?

KPI jeb būtiskākais veiktspējas rādītājs ir vērtība, kas parāda, cik efektīvi uzņēmums sasniedz galvenos biznesa mērķus. Organizācijas izmanto KPI, lai novērtētu to panākumus mērķu sasniegšanā. Pateicoties sekošanai šiem datiem, viņi zina, vai viņu darbības ir efektīvas.

& nbsp;

Kādi ir KPI piemēri?

KPI ir atkarīgi no tā, ko uzņēmums vēlas pārraudzīt. Piemēram, mārketinga nodaļā tie var būt: zīmola atpazīstamība, klientu iesaiste, Mārketinga Piesaistītie Interesenti (MQL) un Klienta Iegūšanas Izmaksas (CAC), pārdošanas nodaļā savukārt tas būtu: Ikmēneša Pārdošanas Pieaugums, Vidējā Peļņa vai Produkta Veiktspēja. Savukārt SaaS tie var būt šādi: Likviditātes Indekss, Tīkla Aptaujas Rādītājs (NPS) un Klienta Iegūšanas Izmaksas (CAC).

& nbsp;

Kad izmantot KPI?

Mēs izmantojam KPI, ja vēlamies laika gaitā sekot virzībai uz konkrēta mērķa sasniegšanu. Mērķi var mainīties, tāpat arī rezultāti un virzība uz tiem. Ir ārkārtīgi svarīgi tiem sekot un noteikt, vai tie ir apmierinoši vai ne.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju