Kas ir KPI?
Veiktspējas pamatrādītāji (KPI) ir mērvienība studējot biznesu, kas palīdz īpašniekam vai vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Mārketinga vai klientu apkalpošanas jomā rādītāji ir šādi:
- Vidējais Gaidīšanas Laiks: tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams pirmajai līnijai, lai atbildētu uz vaicājumu.
- Vidējais Risinājuma Laiks: laiks, kas komandai nepieciešams, lai atrisinātu klienta problēmu.
- Klienta Neapmierinātības Līmenis: kad klienti pārstāj sadarboties ar uzņēmumu.
- Klientu Apmierinātības Rādītājs: novērtē klientu apmierinātību īstermiņā.
Frequently asked questions
Ko nozīmē KPI?
KPI jeb būtiskākais veiktspējas rādītājs ir vērtība, kas parāda, cik efektīvi uzņēmums sasniedz galvenos biznesa mērķus. Organizācijas izmanto KPI, lai novērtētu to panākumus mērķu sasniegšanā. Pateicoties sekošanai šiem datiem, viņi zina, vai viņu darbības ir efektīvas.
Kādi ir KPI piemēri?
KPI ir atkarīgi no tā, ko uzņēmums vēlas pārraudzīt. Piemēram, mārketinga nodaļā tie var būt: zīmola atpazīstamība, klientu iesaiste, Mārketinga Piesaistītie Interesenti (MQL) un Klienta Iegūšanas Izmaksas (CAC), pārdošanas nodaļā savukārt tas būtu: Ikmēneša Pārdošanas Pieaugums, Vidējā Peļņa vai Produkta Veiktspēja. Savukārt SaaS tie var būt šādi: Likviditātes Indekss, Tīkla Aptaujas Rādītājs (NPS) un Klienta Iegūšanas Izmaksas (CAC).
Kad izmantot KPI?
Mēs izmantojam KPI, ja vēlamies laika gaitā sekot virzībai uz konkrēta mērķa sasniegšanu. Mērķi var mainīties, tāpat arī rezultāti un virzība uz tiem. Ir ārkārtīgi svarīgi tiem sekot un noteikt, vai tie ir apmierinoši vai ne.
Expert note
KPI ir veiktspējas pamatrādītājs, kas palīdz vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Tajā ietilpst rādītāji, piemēram, klientu apkalpošanas laiks un tādējādi uzņēmuma veiktspēja.

Būtiskākās Zvanu Centra Nozares Standartu Metrikas
Zvanu centra veiktspēju var mērīt ar dažādiem rādītājiem, piemēram, servisa līmeni, vidējo atbildes un apstrādes laiku, zvana ilgumu, pabeigšanas laiku un vidējo pamešanas līmeni. Bieži vien šie rādītāji atšķiras atkarībā no nozares, bet ir globāli standarti un labākās prakses, ko uzņēmumi var izmantot. Kopumā pastāv 12 būtiskākie zvanu centra KPI, lai nodrošinātu operāciju efektivitāti un uzlabotu klientu apkalpošanu.
LiveAgent is a customer service software that can measure customer and agent performance metrics, such as Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, and application processing times. The software also offers support portal, data migration, and system status features, as well as contact options and a free trial. Good advertising revenue can be achieved through appropriate materials, strategies, and tactics, and reducing the number of customer defections by improving customer service and providing quality products or services. LiveAgent can also help improve call center performance metrics and reduce costs.
Top 20 klientu radītāji, kurus izpētīt
Teksts piedāvā informāciju par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūras piedāvājumu, to funkcijām un atbalsta pakalpojumiem. Uzņēmums tiek aprakstīts kā empātisks un spējīgs atrisināt problēmas. Teksts sniedz arī kontaktinformāciju un iespēju saņemt demonstrāciju. LiveAgent piedāvā alternatīvas klientu apkalpošanas programmām un ir populāra VoIP tālruņa sistēmas izmantotāju vidū.