Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Brīvdienas

Kas ir brīvdienas?

Iestatiet brīvdienas savā LiveAgent, kad aktīvi nestrādājat. Tās neietekmēs datus, kas attiecas uz darba laiku, jo šajā gadījumā tiks uzskatīti par datiem ārpus darba laika. Gada laikā var ieplānot jebkuru brīvdienu skaitu.

Uzziniet vairāk par Darba laiku LiveAgent.

BUJ

Kāda ir brīvdienu definīcija?

Brīvdienas ir konkrēti datumi, kad klientu apkalpošana aktīvi nenotiek. Pateicoties savai definīcijai, gan klienti zina, kurās dienās viņiem nevajadzētu sazināties, gan sistēma zina, ka tā nedrīkst reģistrēt datus kā darba dienās.

Kā iestatīt brīvdienas LiveAgent?

Administrators ir atbildīgs par brīvdienu iestatīšanu LiveAgent. Sistēmā var iestatīt darba laiku, pateicoties kuram klienti var sazināties saskaņā ar grafiku. Ne katrs uzņēmums spēj nodrošināt 24/7 palīdzības dienestu. LiveAgent darba stundas ir iestatītas SLA līmenī, lai tās darbotos tikai noteiktos laika periodos.

Kurš var iestatīt brīvdienas LiveAgent?

Brīvdienas LiveAgent var noteikt sistēmas administrators, kurš zina, cik stundas un dienas jānostrādā viņa atbalsta komandai. Pateicoties tam, gan sistēma, gan klienti zina, kad klientu apkalpošana strādā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju