Kas ir biļešu dalīšana?
Dažreiz klienti jautā divus pilnībā dažādu jautājumus vienā biļetē. Viens jautājums var būt vienkāršs pirmspārdošanas jautājums, bet otrs grūts tehniskais jautājums. Labākai ērtībai un vieglākai pārvaldībai, Jūs varat izmantot biļešu dalīšanas funkciju. Dalot biļeti virtuāli tā tiks nogriezta vidū un tiks izveidota jauna biļete ar jaunu unikālo biļetes ID.
Saistībā ar iepriekšminēto piemēru, Jūs varat turpināt sazināties par pirmspārdošanas jautājumu oriģinālajā biļetē un pārvietot tehnisko jautājumu attiecīgajā nodaļā.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē biļetes dalīšanas termins?
Biļešu dalīšanas funkcija ļauj Jums sadalīt biļeti ar diviem dažādiem pieprsījumiem divās biļetēs. Tas ļauj pirmspārdošanas jautājumus apspriest oriģinālajā biļetē un tehniskos jautājumu pārvietot uz noteikto nodaļu.
Kā Jūs varat izmantot biļetes dalīšanas funkciju?
Biļešu dalīšanas funkcija darbojas labi, kad klienti jautā divus pilnībā dažādus jautājumus vienā biļetē - viena, piemēram, var būt vienkāršs jautājums par pārdošanu, bet otra par tehnisko sastāvdaļu. Šādu biļešu dalīšana divās ļauj Jums efektīvi apstrādāt vienkāršu jautājumu, bet grūtākus var arī efektīvi nosūtīt tehniskai komandai. Tas palielina efektivitāti un atvieglo komunikāciju.
Kā Jūs varat izmantot biļešu dalīšanas funkciju LiveAgent platformā?
Kad Jūs saņemat biļeti ar diviem dažādiem jautājumiem, nospiediet uz trim punktiem biļetes labajā pusē un nospiediet "Dalīt". Jūs varat izvēlēties "Automātiskās dalīšanas" opciju, kas dublēs biļeti. Tad attiecīgās nodaļas var darboties ar attiecīgajiem jautājumiem vienā biļetē.
Čata rīks ir noderīgs uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu apkalpošanu ar reāllaika komunikāciju. Tas ļauj ātri sazināties ar klientu un noritēt raiti, kas palielina izredzes piesaistīt jaunus klientus. Rīks nodrošina iespēju nosūtīt attēlu, video un koplietot ekrānu, tādejādi parādot klientam, ko darīt. Arī klientu piekļuve čatam jāatvieglo, lai uzlabotu attiecības ar klientu. Jāņem vērā personalizēšana un pārdošanas iespējas. Uzņēmumi var izmantot bezmaksas tērzēšanas programmatūru, kas ir novērtēta kā visaugstāk klientu piesaistīšanā. LiveAgent piedāvā daudzas iespējas un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums. Tiešsaistes čats ir lielisks līdzeklis attiecību veidošanai reālajā laikā.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
Tiešsaistes atbalsts ir efektīvs komunikācijas veids, kas palīdz atrisināt klientu problēmas un veicina labākas attiecības. LiveAgent piedāvā šo 24/7 atbalstu, daudzvalodu apkalpošanu un universālu klientu servisa programmatūru. Izmēģiniet bezmaksas versiju tagad!