Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Biežāk sniegtās atbildes

Kas ir biežāk sniegtās atbildes?

Bieži sniegtās atbildes ir LiveAgent ziņu sagataves, tās ir atbildes, ko visbiežāk sniedzat klientiem saistībā ar pieprasījumu.

Labākais veids, kā tikt galā ar Biežāk Sniegto Atbildi, ir to “sagriezt” gabalos. Vienkārši sakot, apdomājiet visus iespējamos variantus, kas varētu noderēt risinot noteiktu jautājumu. Tad pakāpeniski sāciet atbildēt uz jūsu īso jautājumu. Apvienojiet visas atbildes no sava īsā jautājuma, un tas būs rezultāts. Jūs esat veiksmīgi izveidojis savu biežāk sniegto atbildi. Jums vairs nebūs katru reizi jāveido jauna atbilde.

Sagatavotas ziņas
Iepriekš sagatavotu atbilžu paraugs

Uzziniet vairāk par Ziņu sagatvēm programmā LiveAgent.

BUJ

Kā definēt biežāk sniegtās atbildes?

Biežāk sniegtās atbildes ir atbildes, kas tiek izmantotas visbiežāk. Tāpēc tās darbojas līdzīgi populārajam BUJ. Biežāk sniegtās atbildes ir nepieciešamas, lai saīsinātu atbildēšanas laiku uz bieži uzdotiem jautājumiem. Pateicoties tam, nav jāveido jauna, atsevišķa atbilde katram klientam, kas vaicā par kādu konkrētu produktu vai pakalpojuma iespēju. Pateicoties biežāk sniegtajām atbildēm, jums tikai jāpiešķir tai individuālas īpašības un jāsūta prom.

Kāda ir biežāk sniegto atbilžu loma?

Biežāk sniegtās atbildes ir rīks, kas nodrošina ātrāku un automātiskāku atbildes reakciju. Nav jāraksta atsevišķa atbilde katram klientam, kurš uzdod labi zināmu jautājumu. Jums jau ir gatava sagatave, kas ļaus atbildēt ātri. Biežāk sniegto atbilžu sagatavošana palīdz arī nodrošināt, ka atbilde ietver visus nepieciešamos elementus, ko klients sagaida, un dod jums lielāku pārliecību, ka nekas nav aizmirsts.

Kā izveidot biežāk sniegtās atbildes?

Biežāk sniegtās atbildes var izveidot tieši LiveAgent panelī. Augšupielādējot visas nepieciešamās atbildes, varat tās viegli nosūtīt ar dažiem klikšķiem. Tādējādi tiek ietaupīts klientu apkalpošanas darbinieku laiks, kuri šajā laikā var rūpēties par citām, mazāk automātiskām aktivitātēm.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju