Kas ir bezmaksas tīmekļa čats?
Bezmaksas tīmekļa čats ir sistēma, kas paredzēta saziņai starp divām vai vairākām personām reāllaikā, izmantojot internetu. Bezmaksas tīmekļa čatam nav nepieciešama īpaša čat programmatūra — lietotāji izmanto tikai pieejamos tīmekļa interfeisus, tāpēc tam nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma. Tas, protams, ir pilnīgi bez maksas ikvienam lietotājam. Tas ļauj lietotājiem vienlaikus apmainīties ar teksta vai balss ziņām ar citiem lietotājiem. Tas ir ātrs, vienkāršs un ērts saziņas veids.
Frequently asked questions
Kas ir bezmaksas tīmekļa čats?
Bezmaksas tīmekļa čats ir sakaru kanāls, kas ļauj sazināties divām vai vairākām personām. Tam nav nepieciešama īpaša čata programmatūra. Interfeisi ir pieejami tīmekļa pārlūkprogrammā. Kā norāda nosaukums, čats ir pilnīgi bezmaksas jebkuram lietotājam.
Vai katram uzņēmums vajadzīgs bezmaksas tīmekļa čats?
Mēs nemēģinam jūs piespiest, bet, ja vēlaties, lai jūsu klientu apkalpošana būtu visaugstākajā līmenī un jūs vēlaties turēties priekšā konkurentiem, jums tas jāievieš uzņēmumā. Tas ļauj klientam reālā laikā iegūt atbildi uz jautājumu, pateicoties kuram viņa apmierinātība ar servisu ir augstāka nekā tad, ja viņš vēlētos ar mums sazināties caur citu kanālu. Tādā veidā veidojas attiecības ar klientiem, kas pēc tam pārtop pārdošanā. Turklāt, pateicoties čatam, uzņēmums vietnē var redzēt klientu kustības.
Vai LiveAgent piedāvā bezmaksas tīmekļa čatu?
LiveAgent, protams, piedāvā bezmaksas tīmekļa čatu. Tas ir viens no galvenajiem sakaru kanāliem, kas visvairāk patīk klientiem. Bezmaksas tiešsaistes lietojumprogramma LiveAgent piedāvā visātrāko logrīku tirgū, ko var pielāgot atbilstoši jūsu vajadzībām un saziņas valodai.
Expert note
Bezmaksas tīmekļa čats ir vienkāršs, ērts un augsti pieejams veids, kā nodrošināt reāllaika saziņu starp uzņēmumiem un klientiem, kas var uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi un uzticību uzņēmumam.

Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ietver klientu noturēšanu, klientu apmierinātību, ieņēmumu palielināšanu, uzlabotu darbinieku darba plūsmu, darba slodzi un konkurences priekšrocības. Saistītie resursi ietver bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru, atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu, bezmaksas tīmekļa čatu un palīdzības pieteikumu novirzīšanu. Labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu, ir LiveAgent.
Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas
LiveAgent piedāvā efektīvas un pielāgojamas klientu apkalpošanas funkcijas, kā arī bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu. Reāllaika tērzēšanas un dzīvais čats uzlabo komunikāciju ar klientiem un palīdz palielināt pārdošanas apjomus. LiveAgent ir integrācijas draudzīga un var pielāgot uzņēmuma vajadzībām, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību un lojalitāti.
Tiešsaistes čata lietojumprogramma
Tekstā tiek minēti dažādi noteikumi un piedāvājums izmantot LiveAgent platformu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu ar tiešsaistes čatu un bezmaksas tērzēšanas programmatūru. LiveAgent ir piemērs kvalitatīvai čata programmatūrai, kas nodrošina lietotājiem plašas iespējas. Tiek minēts, ka klienti dod priekšroku tiešsaistes čatam, un iespējams izmantot klientu piesaistes programmatūru bez kredītkartes un par to ir pieejams bezmaksas izmēģinājums.