Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automātiskais atzvans

Kas ir automātiskais atzvans?   

Automātiskais atzvans ir tālruņa zvanu sistēmas funkcija, ko zvanītāji var izmantot, lai izvēlētos atzvanīšanu, ja numurs, uz kuru viņi ir zvanījuši, ir aizņemts. Automātiskās atzvanīšanas funkcija norāda telefonijas sistēmai saglabāt un atkārtoti izsaukt zvanītāja numuru, kad līnija atkal ir pieejama.

Atzvanīšanas opcija ir bieži sastopama IVR sistēmas funkcija, un tā nodrošina, ka klienti var izmantot automātisku atzvanīšanu, nevis aizturēšanu. Daudzas zvanu centra programmas piedāvā automātisko atzvanīšanas funkciju, jo tas piedāvā labāko veidu, kā izbaudīt ērtu saziņu ar zvanu centru .

LiveAgent zvanu centra programmatūra nodrošina automātiskas atzvanīšanas funkciju kā daļu no zvanu centra programmatūras risinājuma. Izvēloties LiveAgent automātisko atzvanīšanas programmatūru, var viegli uzlabot klientu apmierinātību un samazināt aizturēšanas laiku.

klientu apkalpošanas dienesta automatizēta atzvanīšana

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Kā darbojas automātiskais atzvans?

Funkcija ir daļa no interaktīvās balss atbildes (IVR) izvēlnes. Izvēlnes opcijas tiek piedāvātas zvanītājiem, kad tie zvana uz jūsu numuru. Piemēram, izvēlnē zvanītājiem var pieprasīt “nospiest 1, lai savienotu ar pārdošanas nodaļu” vai “nospiest 3, lai saņemtu atzvanu”.

Ja zvanītājs izvēlas atzvana iespēju, sistēma saglabā viņa numuru un novieto to rindā, un zvans tiek nekavējoties pārtraukts. Kad zvanītāja numurs sasniedz rindas augšdaļu, sistēma automātiski sastāda numuru un savieno atbalsta aģentu ar to.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kas ir automātiskā atzvana norādījumi?

Automātiskā atzvana instrukcijas ir iebūvētas datorizētas komandas, ko zvanītāji izmanto, lai pārvietotos starp aizņemtām tālruņa līnijām un pieprasītu atzvanīšanu. Tālāk ir sniegta īsa pamācība par to, kā izpildīt automātiskā atzvana norādījumus.

  • Kad zvanītājs saņem aizņemto signālu, pēc IVR izvēlņu saraksta noklausīšanās nospiež norādīto pogu, lai veiktu automātisko atzvanu.
  • Pēc pogas nospiešanas zvans tiek pārtraukts
  • Ja esat nolicis klausuli pirms pogas nospiešanas, vēlreiz izsauciet numuru, noklausieties instrukcijas un nospiediet atzvana iespējas pogu
  • Tiklīdz līnija būs pieejama, saņemsit atzvanu
  • Atbildiet uz tālruņa zvanu un runājiet ar zvanu centra aģentu

Ja vēlaties atcelt atzvana pieprasījumu, varat veikt sekojošo:

  • Noklausieties IVR instrukcijas
  • Nospiediet norādīto pogu, lai atsauktu automātiskā atzvana pieprasījumu
  • Uzgaidiet apstiprinājuma signālu un nolieciet klausuli

Kāpēc zvanu centra programmatūrai ir svarīgi izmantot atzvana funkciju?

Saskaņā ar Harvard Business Review automātiskie atzvani veido lojalitāti un samazina klientu piepūli. Tomēr šī funkcija neveido tikai lojalitāti; tā piešķir zvanu centram dažas būtiskas priekšrocības.

Tālāk ir norādīti daži iemesli, kāpēc atzvana funkcija ir svarīga zvanu centra programmatūrai.

  • Atzvana funkcija uzlabo klientu apmierinātību un klientu pieredzi
  • Zvanu centri izmanto atzvana funkciju, lai samazinātu vidējo gaidīšanas laiku
  • Atzvana funkcija norāda, ka zvanu centrs augstu vērtē klienta laiku

Vairums zvanu centru automātiskās zvanīšanas funkcijas uztver kā jauninājumu klientu pieredzei. Lai vēl vairāk uzlabotu atzvana funkciju piedāvāto vērtību, zvanu centri var prasīt atsauksmes no klientiem un tā nodrošināt labāko klienta pieredzi.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kā pārbaudīt, vai funkcija darbojas

Pēc automātiskā atzvana programmatūras ieviešanas savā IVR varat pārbaudīt, vai IVR skripts darbojas, izmēģinot tālāk minētās LiveAgent darbības.

  1. Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam
  2. Zvaniet uz tālruņa numuru, kas ir piesaistīts jūsu LiveAgent kontam. Pārliecinieties, vai numuram ir aktīvs IVR skripts
  3. Noklausieties vairāklīmeņu IVR izvēlni
  4. Izpildiet IVR izvēlnes numura sastādīšanas norādījumus un noklikšķiniet uz norādītās pogas. Piemēram, IVR izvēlnē var būt nepieciešams nospiest 4, lai atzvanītu
  5. Pievērsiet uzmanību tam, ka zvans tiek pārtraukts
  6. Ievērojiet, ka zvans parādās aģenta saskarnē un uz to var arī atbildēt vai arī to var nosūtīt uz rindu
  7. Atbildiet uz zvanu no aģenta saskarnes
  8. Liveagent automātiski zvana uz zvanītāja numuru. Pagaidiet, kamēr notiek šis process
  9. Kā zvanītājs sagaidiet automātisko atzvanu un atbildiet uz to, kad tas notiek

Ja veiksmīgi veicat visas šīs darbības, varat būt drošs, ka atzvana funkcija darbojas nevainojami un ir gatava tūlītējai izmantošanai.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

BUJ

Kas ir automātiskais atzvans ?

Automātiskais atzvans ir tālruņa IVR funkcija, kas ļauj zvanītājiem saņemt zvanu atpakaļ vēlāk, nevis ilgu laiku palikt aizturētiem uz līnijas. Tas parasti palīdz klientiem atbrīvot aizņemto vai nepieejamo zvanu centra līniju. Automātiskās atzvanīšanas funkcija ievieto zvanītāju rindā un veic tūlītēju atzvanu, tiklīdz zvanītais numurs kļūst pieejams.

Kā darbojas automātiskais atzvans?

Automātiskais atzvans darbojas, integrējot to IVR izvēlnē. Pēc integrēšanas zvanītāji var saņemt aicinājumu nospiest konkrētas pogas, lai aktivizētu automātiskās atzvanīšanas funkciju. Tiklīdz reģistrēts automātiskās atzvanīšanas pieprasījums, zvans tiek nekavējoties pārtraukts. Tā, piemēram, LiveAgent programmatūra atzvana, tiklīdz zvanītāja numurs atrodas atzvanīšanas rindas augšpusē.

Kādi ir automātiskā atzvana norādījumi?

Automātiskās atzvanīšanas instrukcijas ir programmatūras komandas vai procesi, ar kuru palīdzību zvanītāji vai aģenti var iniciēt un atbildēt uz atzvanīšanas pieprasījumiem. Šie norādījumi parasti ir saistīti ar norādīto pogu nospiešanu tālrunī un sekojošu zvanīšanu, lai noteiktu, kad var notikt automātiska atzvanīšana.

Kāpēc zvanu centra programmatūrā ir svarīgi izmantot uzlabotu atzvanīšanas funkciju?

Zvanu centra programmatūrā ir nepieciešams iekļaut atzvana funkciju dažādu iemeslu dēļ.

  • Atzvanīšanas funkcija ļauj klientiem baudīt labāku pieredzi un atbalstu
  • Atzvanīšanas funkcija arī parāda zvanītājiem, ka viņu laiks ir vērtīgs
  • Automātiskais atzvans ir noderīgs arī, lai nodrošinātu, ka zvanu centra aģenti dod zvanītājiem mierīgas, personalizētas un izsmeļošas atbildes ērtos laikos.

Kā var pārbaudīt, vai funkcija darbojas?

Jūs varat noteikt, vai atzvanīšanas funkcija darbojas, piesakoties zvanu centra programmatūrā un veicot testa zvanu.

  • Zvaniet uz līniju, kas ir saistīta ar atzvanīšanas kontu, un klausieties IVR izvēlni
  • Sekojiet numura sastādīšanas komandu vednim un gaidiet, līdz zvans tiek pārtraukts

  • Pēc tam zvanītājs saņem zvanu, tiklīdz ir pienākusi viņa kārta zvanītāju rindā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju