Auksto zvanu programmatūra

Kas ir auksto zvanu programmatūra?

Auksto zvanu programmatūra ir platforma, kas izveidota, lai atvieglotu zvanīšanu tiem klientiem, kuriem nav iepriekšējas mijiedarbības ar tirdzniecības pārstāvi. Vēl cits nosaukums auksto zvanu programmatūrai ir numuru sastādītājs un pārdošanas iesaistes platforma. Auksto zvanu programmatūras definīcija to iekļauj automatizēto sistēmu kategorijā, jo tā var automatizēt zvanus, ietaupot milzumu laika jūsu pārdošanas pārstāvjiem.

Modernākā auksto zvanu programmatūra ir cieši integrēta ar jūsu klientu attiecību pārvaldību, CRM. Izmantojot tūlītēju piekļuvi klientu informācijai, rīks palīdzēs palielināt efektivitāti un padarīt pārdošanas pārstāvju darbu ērtāku. Laika gaitā auksto zvanu programmatūras risinājumi ir kļuvuši robustāki, ļaujot uzņēmumiem tos izmantot arī klientu atbalstam.

Auksto zvanu programmatūra nodrošina ne tikai automātiskos zvanus, bet arī dažas parocīgas papildu funkcijas. Piemēram, to var izmantot, lai pēc pieprasījuma pārskatītu zvanu statistiku.

Kā darbojas auksto zvanu programmatūra?

Auksto zvanu programmatūrai ir sarežģīts dizains, bet nav grūti saprast, kā tā darbojas. Pirmkārt, jums jāsaprot, ka tā izmanto VoIP un telefonijas tehnoloģijas, lai ļautu aģentiem veikt faktiskos zvanus. Aģentiem nav manuāli jāievada potenciālo pircēju dati.

LiveAgent VoIP zvanu centrs

Auksto zvanu programmatūra atbalsta integrāciju ar jūsu CRM, papildinot aģentam zvanīšanas iespējas CRM informācijas panelī. Lai gan tas galvenokārt ir noderīgi izejošajiem zvaniem, tomēr tas var palīdzēt optimizēt arī ienākošos zvanus. Auksto zvanu programmatūra palīdz arī kārtot visu veidu zvanus.

Pārdošanas pārstāvji var apskatīt, kāda veida zvans ir piemērots potenciālajam pircējam vai interesentam. Runājot par zvanu veidiem, tas ietver gan aukstos zvanus, gan sekošanas zvanus. Tas ir viens rīks, kas jūsu komandai ļauj pārvaldīt potenciālos klientus un veikt zvanus no vienota informācijas paneļa.

Labākās auksto zvanu programmatūras platformas spēj nodrošināt plašāku funkcionalitāti un strādāt labāk. Piemēram, varat iestatīt dažādas auksto zvanu kampaņas un pārraudzīt tās reāllaikā. Analīze un atskaites arī palīdz novērtēt auksto zvanu panākumu pakāpi un to, ko varat darīt, lai to uzlabotu.

Zvanu centra programmatūras ilustrācija

Kādi ir ieguvumi, izmantojot auksto zvanu programmatūru?

Viens no galvenajiem ieguvumiem, izmantojot auksto zvanu programmatūru, ir šis ultrauzticamais, vienkārši automatizējamais zvanīšanas rīks. Bez dīkstāves un veicot minimālu apguvi jūsu pārdošanas pārstāvji varēs sasniegt izcilus rezultātus.

Auksto zvanu programmatūra palīdz arī nodrošināt vienotu vietu visai saziņai. Iedomājieties, ka visi jūsu pārdošanas aģenti, vadītāji un pat mārketinga komanda var sazināties, izmantojot vienu platformu — vietu, kur jums var notikt pārdošanas sapulce ar visiem pieejamajiem datiem.

LiveAgent daudzkanālu pieteikumu apstrāde

Nākamais ieguvums ir paaugstināta produktivitāte. Auksto zvanu programmatūra automatizē laikietilpīgus un atkārtotus uzdevumus un padara pārdošanas procesu efektīvāku. Citiem vārdiem sakot, tā palielina pārdošanas efektivitāti un sasniedz pilnīgi jaunu līmeni. Dati automātiski tiek sinhronizēti starp zvanu programmatūru un CRM, no darbplūsmas izslēdzot nogurdinošo kopēšanu.

Konsekventa ziņapmaiņa ir arī auksto zvanu programmatūras piedāvājumā. Izmantojot analīzes, pārraudzības un auksto zvanu ierakstīšanas funkcijas, varēsit analizēt zvanus un gūt tūlītēju ieskatu pārdošanas aktivitātēs.

Kādas ir populārākās auksto zvanu programmatūras funkcijas?

Lai gan auksto zvanu programmatūras rīkiem ir vairākas funkcijas, dažas no tām kļūst populārākas nekā citas. Sāksim ar vienu no svarīgākajām, ja ne VISSVARĪGĀKO zvanu programmatūras funkciju — CRM integrāciju. CRM integrācija ar auksto zvanu programmatūru ir īpaši svarīga, jo:

  • Jūs varat automatizēt zvanus un iespējot automātisku datu sinhronizāciju starp platformām;
  • Ikdienas pārdošanas zvanus varat noteikt par prioritāti, izmantojot datus no CRM;
  • Varat piekļūt pilnīgam kontaktpersonu sarakstam, vēsturei, kontaktu līmeņiem un kontaktu ierakstiem;
  • Varat automātiski izsekot un reģistrēt pārdošanas zvanus savā CRM;
  • Tā var palīdzēt veidot informatīvus klientu profilus un interesentu sarakstu.

Nemaz nerunājot par to, ka ar CRM un auksto zvanu programmatūru varat iespējot arī sekošanu klientu ceļam.

Progresīva numuru sastādīšana ir nepieciešama, jo tā automatizē visu izejošo zvanu centru. Aģentiem nav manuāli jāsastāda numuri, jo sistēma to dara, izmantojot autopilotu. Pielāgojami zvanīšanas režīmi ir lielisks papildinājums, jo katrs uzņēmums ir atšķirīgs, un iespēja iestatīt savu numuru sastādītāju ir lieliska.

Nākošā ir auksto e-pastu funkcija. Ir ērtāk sūtīt e-pasta ziņas no viena informācijas paneļa, nevis veikt pārslēgties starp vairākām lietojumprogrammām. Šis līdzeklis ļauj izmantot e-pasta sagataves un automātiski pievienot e-pastiem parakstus, lai uzlabotu efektivitāti.

E-pasta sagatves

Sadalīšanas funkcija arī ir populāra izvēle, it īpaši, ja plānojat izmantot programmatūru arī izejošajiem zvaniem.

Vai auksto zvanu programmatūra darbojas arī tālruņa kontaktiem?

Jā, tā ir. Jūs investējat biznesa programmatūrā, un ir loģiski meklēt visdaudzpusīgāko risinājumu. Jo mazāk programmisko tehnoloģiju jāapkalpo, jo vieglāk to pārvaldīt. Viens no labākajām zvanu programmatūras īpašībām ir tā, ka tā darbojas arī ar tālruņa kontaktiem.

Ja jūs izmantojat auksto zvanu programmatūru pārdošanai, pārliecinieties, vai platforma darbojas ar telefonijas un VoIP tehnoloģijām. Šīs divas tehnoloģijas palīdzēs veikt tālruņa zvanus un sazināties ar perspektīvajiem pircējiem no vienota paneļa.

Vai mums zvanu programmatūrai ir nepieciešama CRM integrācija?

Tas atkarīgs no jūsu biznesa mērķiem un tā, kā jūs turpmāk plānojat rūpēties par zvaniem. Uzņēmumi visās nozarēs izmanto CRM kā primāro vadības rīku. Šeit tiek glabāta jūsu kontaktu informācija, tai skaitā katra klienta vēsture.

LiveAgent CRM integrācijas

Auksto zvanu programmatūra ar CRM integrāciju var palīdzēt veikt efektīvu darbību. Piemēram, varat veikt zvanus tieši no sava CRM rīka. Tas arī atvieglos visu klientu mijiedarbības ar jūsu zīmolu vēstures glabāšanu vienuviet. Jūs varēsit pieņemt informētus lēmumus un veikt labāku darbību.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Kas ir auksto zvanu programmatūra?

Auksto zvanu programmatūra ir automatizēta sistēma, kas izveidota, lai palīdzētu pārdevējiem, kas veic aukstos zvanus. Auksto zvanu programmatūra ir aprīkota ar daudzām funkcijām, kas atbild par unikālu funkcionalitāti. Piemēram, tā var integrēties CRM programmā, sniegt pārskatāmas atskaites un automātiski zvanīt kontaktiem palīdzot tirdzniecības pārstāvjiem.

Kā darbojas auksto zvanu programmatūra?

Auksto zvanu programmatūra darbojas, izmantojot progresīvu tehnoloģiju. Tās pamatā ir telefonija un VoIP tehnoloģijas. Papildu programmatūras moduļi nodrošina integrāciju ar ārējiem rīkiem, piemēram, CRM un jaudīgu analīzi un atskaišu veidošanu. Līdztekus šīm funkcijām pārdošanas pārstāvji var ērti zvanīt, čatot ar komandas kolēģiem un iegūt vairāk interesentu.

Kādas ir auksto zvanu programmatūras priekšrocības?

Visnozīmīgākās priekšrocības, izmantojot auksto zvanu programmatūru, ir lielāka efektivitāte un produktivitāte, kā arī uzlabota saziņa. Turklāt, izmantojot analīzi un pārraudzību, jūs varēsiet arī iegūt vairāk potenciālo klientu un padarīt veiktspējas parametrus visā uzņēmumā viendabīgākus.

Kādas ir populārākās auksto zvanu programmatūras funkcijas?

Ikviena auksto zvanu programmatūra ir unikāla, un tai ir vairākas funkcijas. Laika gaitā dažas no tām izvirzījušās kā populārākās. Šo funkciju vidū ir CRM integrācija, progresīva numuru sastādīšana, pielāgojami numuru sastādīšanas režīmi, automātiskie aukstie e-pasti un izplatīšanas funkcijas.

Vai auksto zvanu programmatūra darbojas ar tālruņa kontaktiem?

Auksto zvanu programmatūra izmanto telefoniju un VoIP tehnoloģijas, lai darbotos arī ar tālruņa kontaktiem. Pārliecinieties, ka programmatūrai, kurā veicat ieguldījumus, ir šīs divas tehnoloģijas.

Vai mums ir nepieciešama CRM integrācija zvanu programmatūrai?

Ir labāk, ja zvanīšanas programmatūrai ir CRM integrācija, jo tas palīdz optimizēt un automatizēt daudzus procesus, kā piemēram, klientu ceļa izsekošana, automātiska numuru sastādīšana, automātiska pārdošanas izsekošana un reģistrēšana, kā arī auksto zvanu prioritizēšana.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju