Kas ir auksto zvanu programmatūra?
Auksto zvanu programmatūra ir platforma, kas izveidota, lai atvieglotu zvanīšanu tiem klientiem, kuriem nav iepriekšējas mijiedarbības ar tirdzniecības pārstāvi. Vēl cits nosaukums auksto zvanu programmatūrai ir numuru sastādītājs un pārdošanas iesaistes platforma. Auksto zvanu programmatūras definīcija to iekļauj automatizēto sistēmu kategorijā, jo tā var automatizēt zvanus, ietaupot milzumu laika jūsu pārdošanas pārstāvjiem.
Modernākā auksto zvanu programmatūra ir cieši integrēta ar jūsu klientu attiecību pārvaldību, CRM. Izmantojot tūlītēju piekļuvi klientu informācijai, rīks palīdzēs palielināt efektivitāti un padarīt pārdošanas pārstāvju darbu ērtāku. Laika gaitā auksto zvanu programmatūras risinājumi ir kļuvuši robustāki, ļaujot uzņēmumiem tos izmantot arī klientu atbalstam.
Auksto zvanu programmatūra nodrošina ne tikai automātiskos zvanus, bet arī dažas parocīgas papildu funkcijas. Piemēram, to var izmantot, lai pēc pieprasījuma pārskatītu zvanu statistiku.
Kā darbojas auksto zvanu programmatūra?
Auksto zvanu programmatūrai ir sarežģīts dizains, bet nav grūti saprast, kā tā darbojas. Pirmkārt, jums jāsaprot, ka tā izmanto VoIP un telefonijas tehnoloģijas, lai ļautu aģentiem veikt faktiskos zvanus. Aģentiem nav manuāli jāievada potenciālo pircēju dati.

Auksto zvanu programmatūra atbalsta integrāciju ar jūsu CRM, papildinot aģentam zvanīšanas iespējas CRM informācijas panelī. Lai gan tas galvenokārt ir noderīgi izejošajiem zvaniem, tomēr tas var palīdzēt optimizēt arī ienākošos zvanus. Auksto zvanu programmatūra palīdz arī kārtot visu veidu zvanus.
Pārdošanas pārstāvji var apskatīt, kāda veida zvans ir piemērots potenciālajam pircējam vai interesentam. Runājot par zvanu veidiem, tas ietver gan aukstos zvanus, gan sekošanas zvanus. Tas ir viens rīks, kas jūsu komandai ļauj pārvaldīt potenciālos klientus un veikt zvanus no vienota informācijas paneļa.
Labākās auksto zvanu programmatūras platformas spēj nodrošināt plašāku funkcionalitāti un strādāt labāk. Piemēram, varat iestatīt dažādas auksto zvanu kampaņas un pārraudzīt tās reāllaikā. Analīze un atskaites arī palīdz novērtēt auksto zvanu panākumu pakāpi un to, ko varat darīt, lai to uzlabotu.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot auksto zvanu programmatūru?
Viens no galvenajiem ieguvumiem, izmantojot auksto zvanu programmatūru, ir šis ultrauzticamais, vienkārši automatizējamais zvanīšanas rīks. Bez dīkstāves un veicot minimālu apguvi jūsu pārdošanas pārstāvji varēs sasniegt izcilus rezultātus.
Auksto zvanu programmatūra palīdz arī nodrošināt vienotu vietu visai saziņai. Iedomājieties, ka visi jūsu pārdošanas aģenti, vadītāji un pat mārketinga komanda var sazināties, izmantojot vienu platformu — vietu, kur jums var notikt pārdošanas sapulce ar visiem pieejamajiem datiem.

Nākamais ieguvums ir paaugstināta produktivitāte. Auksto zvanu programmatūra automatizē laikietilpīgus un atkārtotus uzdevumus un padara pārdošanas procesu efektīvāku. Citiem vārdiem sakot, tā palielina pārdošanas efektivitāti un sasniedz pilnīgi jaunu līmeni. Dati automātiski tiek sinhronizēti starp zvanu programmatūru un CRM, no darbplūsmas izslēdzot nogurdinošo kopēšanu.
Konsekventa ziņapmaiņa ir arī auksto zvanu programmatūras piedāvājumā. Izmantojot analīzes, pārraudzības un auksto zvanu ierakstīšanas funkcijas, varēsit analizēt zvanus un gūt tūlītēju ieskatu pārdošanas aktivitātēs.
Kādas ir populārākās auksto zvanu programmatūras funkcijas?
Lai gan auksto zvanu programmatūras rīkiem ir vairākas funkcijas, dažas no tām kļūst populārākas nekā citas. Sāksim ar vienu no svarīgākajām, ja ne VISSVARĪGĀKO zvanu programmatūras funkciju — CRM integrāciju. CRM integrācija ar auksto zvanu programmatūru ir īpaši svarīga, jo:
- You can automate calls and enable automatic data sync between platforms;
- You can prioritize your day’s sales calls with data from your CRM;
- You can access the complete list of contacts, contact history, contact rates, and contact records;
- You can automatically track and log sales calls in your CRM;
- It can help you build informative customer profiles and a list of leads.
Nemaz nerunājot par to, ka ar CRM un auksto zvanu programmatūru varat iespējot arī sekošanu klientu ceļam.
Progresīva numuru sastādīšana ir nepieciešama, jo tā automatizē visu izejošo zvanu centru. Aģentiem nav manuāli jāsastāda numuri, jo sistēma to dara, izmantojot autopilotu. Pielāgojami zvanīšanas režīmi ir lielisks papildinājums, jo katrs uzņēmums ir atšķirīgs, un iespēja iestatīt savu numuru sastādītāju ir lieliska.
Nākošā ir auksto e-pastu funkcija. Ir ērtāk sūtīt e-pasta ziņas no viena informācijas paneļa, nevis veikt pārslēgties starp vairākām lietojumprogrammām. Šis līdzeklis ļauj izmantot e-pasta sagataves un automātiski pievienot e-pastiem parakstus, lai uzlabotu efektivitāti.
Sadalīšanas funkcija arī ir populāra izvēle, it īpaši, ja plānojat izmantot programmatūru arī izejošajiem zvaniem.
Vai auksto zvanu programmatūra darbojas arī tālruņa kontaktiem?
Jā, tā ir. Jūs investējat biznesa programmatūrā, un ir loģiski meklēt visdaudzpusīgāko risinājumu. Jo mazāk programmisko tehnoloģiju jāapkalpo, jo vieglāk to pārvaldīt. Viens no labākajām zvanu programmatūras īpašībām ir tā, ka tā darbojas arī ar tālruņa kontaktiem.
Ja jūs izmantojat auksto zvanu programmatūru pārdošanai, pārliecinieties, vai platforma darbojas ar telefonijas un VoIP tehnoloģijām. Šīs divas tehnoloģijas palīdzēs veikt tālruņa zvanus un sazināties ar perspektīvajiem pircējiem no vienota paneļa.
Vai mums zvanu programmatūrai ir nepieciešama CRM integrācija?
Tas atkarīgs no jūsu biznesa mērķiem un tā, kā jūs turpmāk plānojat rūpēties par zvaniem. Uzņēmumi visās nozarēs izmanto CRM kā primāro vadības rīku. Šeit tiek glabāta jūsu kontaktu informācija, tai skaitā katra klienta vēsture.

Auksto zvanu programmatūra ar CRM integrāciju var palīdzēt veikt efektīvu darbību. Piemēram, varat veikt zvanus tieši no sava CRM rīka. Tas arī atvieglos visu klientu mijiedarbības ar jūsu zīmolu vēstures glabāšanu vienuviet. Jūs varēsit pieņemt informētus lēmumus un veikt labāku darbību.
Create a call center software that fits your needs
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Frequently Asked Questions
What is cold calling software?
Cold calling software is an automated system built to help sales reps excel at cold calling. Cold calling software is shipped out with many features responsible for unique functionality. For instance, it can integrate into CRM, provide insightful reports, and dial contacts automatically for sales reps.
How does cold calling software work?
Cold calling software works thanks to cutting-edge technology. At its core, we have telephony and VoIP technologies. Additional software modules enable integration with external tools such as CRM and powerful analytics and reporting. Combined, these features enable sales reps to seamlessly make calls, chat with colleagues on the team, and capture more leads.
What are the benefits of using cold calling software?
The most noteworthy benefits of using cold calling software are increased efficiency and productivity and improved communication. Additionally, with analytics and monitoring, you will also be able to capture more leads and make the KPI more consistent across the board.
What are the most popular cold calling software features?
Every cold calling software is unique, and it comes with numerous features. Over time some features emerged as the most popular ones. These features include CRM integration, progressive dialing, adjustable dialing modes, automatic cold emails, and distribution features.
Does cold calling software work for phone contacts?
Cold calling software leverages telephony and VoIP technologies to work for phone contacts too. Make sure that the software you consider investing in has these two technologies.
Do we have to have a CRM integration for calling software?
It’s better to have a CRM integration for calling software because it helps you streamline and automate so many processes such as customer journey tracking, auto-dialing, automatic sales tracking and logging, and cold calls prioritization.
Eksperta piezīme
Auksto zvanu programmatūra ir lielisks rīks, lai uzlabotu uzņēmuma klientu apkalpošanu un palielinātu ieņēmumus.

VALODA ZVANU CENTRIEM Viss vārdu krājums, kas jums nepieciešams ☎️
Pareiza vārdu izruna un vārdu krājums ir svarīgi klientu apkalpošanā, palīdzot uzņēmumam radīt pozitīvu un profesionālu iespaidu. Prasības zvanu centros ir saistītas ar izskatu, funkcijām un darba organizāciju. Labi izprast to nozīmi, palīdz arī optimizētas, klientcentriskas programmas, piemēram, LiveAgent.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Koplietotā pastkaste uzlabo sadarbību un produktivitāti, piedāvājot personalizētus pakalpojumus. Bez maksas izmēģini LiveAgent un uzlabo savu biznesu!
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.