Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas dienesta atzvanīšanas funkcija

Kas ir klientu apkalpošanas dienesta atzvanīšanas funkcija?

Klientu apkalpošanas dienesta atzvanīšanas funkcija ir IVR (interaktīvās balss atbildes) zvanu centra programmatūras funkcija. Būtībā tas ir automatizēts zvanu atbildes izsaukums, ko pilnībā veic zvanu centra programmatūra.

Kāpēc klienti pieprasa atzvanīšanu?

Trīs galvenie iemesli, kāpēc klienti pieprasa atzvanīšanu:

  • Viņi nevēlas gaidīt gaidīšanas režīmā
  • Līnija ir aizņemta / gaidīšanas rinda ir pārāk gara
  • Nav pieejami aģenti, kas varētu atbildēt uz zvanu (piemēram, ārpus darba laika)
klientu apkalpošanas dienesta automatizēta atzvanīšana

Kā tiek veikta automātiskā atzvanīšana?

Parasti, tiklīdz klients pieprasa atzvanīt, zvans tiek nekavējoties pārtraukts. Tomēr sistēma saglabā zvanītāja tālruņa numuru un vietu zvanu rindā. Kad tālruņa numurs nonāk rindas sākumā, sistēma automātiski izvēlas saglabāto tālruņa numuru un savieno zvanītāju ar norādīto kontaktu centra aģentu.

Kāpēc atzvanīšana ir noderīga funkcija?

Atzvanīšana ir noderīga, jo ar tās palīdzību var:

  • Palielināt klientu apmierinātību
  • Samazināt klientu pūles
  • Samazināt atteikto zvanu skaitu
  • Saīsināt gaidīšanu rindā
  • Piedāvāt vairāk pārdošanas iespēju
  • Palielināt aģentu produktivitāti
  • Sniegt vairāk informācijas par Jūsu zvanu centru

Kā šo funkciju var ieviest LiveAgent sistēmā?

Lai sāktu izmantot IVR atzvanīšanas funkciju, Jums ir jāpievieno VoIP tālruņa numurs savam LiveAgent kontam. Kad tas ir savienots, Jums ir jāizveido IVR skripts un jāaugšupielādē IVR ziņojumi. Lai iepazītos ar pilnu IVR iestatīšanas rokasgrāmatu, lūdzu, skatiet šo rakstu.

Pēc tam ir jāpievieno atzvanīšanas skripts savam IVR skriptam, sekojot norādījumiem rokasgrāmatā. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un pārbaudiet funkciju, zvanot uz tālruņa numuru, kas ir integrēts ar Jūsu LiveAgent kontu.

Noklausieties IVR izvēlnes norādījumus un nospiediet pieprasīto ciparu (piemēram, “Nospiediet 4, lai pieprasītu atzvanīšanu”). Jūsu zvans vajadzētu nekavējoties tikt pārtrauktam un atsākt zvanīt LiveAgent vadības panelī līdz brīdim, kad aģents atbildēs uz zvanu. Tiklīdz tas tiks atbildēts, LiveAgent automātiski zvanīs uz Jūsu numuru, izveidojot automātisku atzvanīšanu.

Vēlaties uzzināt vairāk par klientu apkalpošanas dienesta atzvanīšanas funkciju?

Izlasiet mūsu jaunāko emuāra ierakstu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju