Kas ir attālinātā autentifikācija?
Ja vēlaties autentificēt lietotājus, jums tas nav obligāti jādara savā lietotnē. Attālinātā autentifikācija ļauj lietotājiem pieteikties, izmantojot ārējās platformas, tostarp, sociālo mediju vienotās pierakstīšanās nodrošinātājus, kā, piemēram, Facebook vai Google un uzņēmuma vienoto pierakstīšanos ar JSON Web Token (JWT) vai Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently asked questions
Kas ir attālinātā autentifikācija?
Attālinātā autentifikācija ir iespēja pieteikties lietotnē, izmantojot ārējās platformas, neveidojot speciālu kontu konkrētai platformai.
& nbsp;
Kādas ir attālinātās autentifikācijas priekšrocības?
Attālinātā autentifikācija nodrošina vienkāršāku piekļuvi lietotnei un saīsina konta iestatīšanas laiku konkrētajā platformā. Tāpat tā ļauj novērst problēmas attālināti un veicina darbinieku attālināto darbu un sadarbību.
Vai LiveAgent ir pieejama attālinātā autentifikācija?
LiveAgent nodrošina attālinātās autentifikācijas iespēju, kas atvieglo aģentu darbu, piemēram, strādājot attālinātā formātā.
- Kas ir 2-pakāpju Pārbaudes Funkcija? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Pārbaudes E-pasta Sagataves (Kopēt un Ielīmēt) | LiveAgent
- Kas ir IP Bloķēšanas Funkcija? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- uKit | LiveAgent
- Open-Xchange - LiveAgent
- Kas ir Klientu Portāls? (+Ieguvumi)
- Paroles Atiestatīšanas E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet) | LiveAgent
- Čata rīks (Skaidrojums)