Kas ir attālinātā autentifikācija?
Ja vēlaties autentificēt lietotājus, jums tas nav obligāti jādara savā lietotnē. Attālinātā autentifikācija ļauj lietotājiem pieteikties, izmantojot ārējās platformas, tostarp, sociālo mediju vienotās pierakstīšanās nodrošinātājus, kā, piemēram, Facebook vai Google un uzņēmuma vienoto pierakstīšanos ar JSON Web Token (JWT) vai Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently asked questions
Kas ir attālinātā autentifikācija?
Attālinātā autentifikācija ir iespēja pieteikties lietotnē, izmantojot ārējās platformas, neveidojot speciālu kontu konkrētai platformai.
& nbsp;
Kādas ir attālinātās autentifikācijas priekšrocības?
Attālinātā autentifikācija nodrošina vienkāršāku piekļuvi lietotnei un saīsina konta iestatīšanas laiku konkrētajā platformā. Tāpat tā ļauj novērst problēmas attālināti un veicina darbinieku attālināto darbu un sadarbību.
Vai LiveAgent ir pieejama attālinātā autentifikācija?
LiveAgent nodrošina attālinātās autentifikācijas iespēju, kas atvieglo aģentu darbu, piemēram, strādājot attālinātā formātā.
Expert note
Attālinātā autentifikācija ļauj lietotājiem pieteikties, izmantojot ārējās platformas un saīsina konta iestatīšanas laiku.

Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.
Tekstā ir aprakstītas dažādas programmatūras piedāvājumi, ko nodrošina LiveAgent, tai skaitā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa, ienākošo zvanu centra un e-pasta pārvaldības programmatūras. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību ar to. Ir iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm. Ir piedāvāta arī individuāla zvana pieprasīšana, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam. Mājaslapa izmanto sīkdatnes un ir norādīta iespēja to noraidīt.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tostarp VoIP tālruņa un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī sales kontaktus un jaunumus, kā arī iespēju pierakstīties uz demonstrāciju. LiveAgent programmatūra padara uzņēmuma komunikāciju personiskāku, uzlabojot komunikācijas procesus. Programmatūras priekšrocības var izprast, izmēģinot bez maksas.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes pašapkalpošanās atbalsta punktu, kas var samazināt darba slodzi un pieprasījumu skaitu. To var izmantot arī klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmai. Tiek piedāvātas integrācijas, akadēmija, Šabloni un dažādas programmatūras. Uzņēmums sniedz atbalstu un piedāvā datu migrāciju un partneru programmu. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu, kurai ir datu aizsardzības un drošības sertifikāti. LiveAgent ir pieejams bez maksas demonstrācijas laikā.